Ik wil toch echt gezonder gaan doen en ik had al een tijdje geleden een springtouw en een hoelahoop gekocht maar ik doe er vervolgens helemaal niets mee natuurlijk ... Maar nu dat ik dit lees krijg ik er helemaal zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Ik heb een plastictouw maar die is ok echt hard. Die wil je ook niet tegen je lijf aan krijgen. Maar ja als je goed springt dan kan het ook niet mis gaan
Tipje, langzaam opbouwen dan blijf je er ook lol in houden. Springtouwen is echt zeer inspannend dus begrijpijlijk dat je toen gesloopt was. Ik kan ook geen 150 sprongen achter elkaar maken. Spring bewust sessies. Dan hou ik het veel langer vol incl. m'n knieeen.
ShadowFax schreef:Thats_Me schreef:Ik heb een plastictouw maar die is ok echt hard. Die wil je ook niet tegen je lijf aan krijgen. Maar ja als je goed springt dan kan het ook niet mis gaan
Tipje, langzaam opbouwen dan blijf je er ook lol in houden. Springtouwen is echt zeer inspannend dus begrijpijlijk dat je toen gesloopt was. Ik kan ook geen 150 sprongen achter elkaar maken. Spring bewust sessies. Dan hou ik het veel langer vol incl. m'n knieeen.
Das best een optie, maar dan moet ik me echt 10x douche op een dag
Rianne_ schreef:Mijn motivatie is weggelopen dus mijn springtouw ligt al een tijdje niets te doen! Maar ik ben ook van plan binnenkort weer te beginnen.Nu nog kijken waar ik dat het beste kan doen, op het gras lijkt me niet handig?