Ziet er leuk uit zo!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielle86 schreef:ook hier een n.a.h lotgenootje ik heb 3 jaar geleden een herseninfarct gehad, was toen 21 en was linkszijdig verlamd ook bij mij geen oorzaak gevonden geen hoog cholesterol,geen hoog suikergehalte, geen hoge bloeddruk en geen overgewicht.. wel rookte ik en slikte ik de pil maar ook daar was geen duidelijke aanwijzing voor..domme pech volgens de neuroloog
ennn juist omdat er geen oorzaak was, maar een zeer kleine kans dat het nog een gebeurd want als je iets hebt dat het veroorzaakt dan zou dat nogmaals kunnen...
ik loop inmiddels weer redelijk rond alleen mijn hand wil niet zo mee.
ook ben ik sneller moe en kan niet tegen grote druktes.
ik was ook zo iemand waarvan ze niet dachten dat ik nog ooit zou kunnen lopen maar binnen 2 weken nadat ik verlamd in bed lag liep ik alweer wat pasjes in het revalidatiecentrum!!
meid ik zie mezelf terug in jou, wat een positieviteit en kracht heb jij in je!!!
ik dacht precies hetzelfde als jou tijdens mijn revalidatie en ben ervan overtuigd dat juist dat mij zover heeft gebracht!!!
Botervlieg schreef:Fijn dat je naar de paarden kon!![]()
Hoe reageerden ze?
Roosch schreef:Oh hey jij hebt je naam veranderd!
Ik kan me jouw verhaal ook nog goed herinneren, geloof dat ik zelfs een kaartje heb gestuurd omdat ik het zo indrukwekkend vond.
Ik ben blij dat jij inmiddels weer enigszins hersteld bent.
Fijn dat je weer thuis bent geweest, Phara..ehh.. Ayasha!
Jans schreef:Wat fijn dat je je paardjes hebt kunnen zien Kath!