[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rampshellie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:33

@Mareska; Ik heb een Joodse achtergrond :)

Heb nu mijn naam in het Hebreeuws, die moet ik nou in de vleugel van een vlinder zien te verwerken :).

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:47

he, ik ga dit even volgen. Ik zit er sterk over na te denken om een tattoo te laten zetten. Ben er nog niet precies uit wat het wordt, maar zal wel een bloem worden, aangezien ik dat toch echt iets moois vind, en dan voor elke persoon/dier die me dierbaar waren en die ik heb verloren een blaadje o.i.d. Alleen over de plaats zit ik erg te twijfelen, wou er altijd een op mijn voet, maar moet niet in pumps te zien zijn, onder aan horloge bandje vind ik ook wel een goeie of aan de binnen kant van me boven arm. Maar een zinnetje onder je b00b, wat ik hier al een keer ben tegen gekomen is eigelijk ook wel heel erg mooi, of op je schouder (als LC van the hills) Het moet alleen niet te zien zijn, voor mijn beroep voor later. Heeft iemand nog echte leuke suggesties, of een suggestie van tattoo

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:02

mayniac_val schreef:
Hahaha nee inderdaad, dan ben je net die malloot die 'awsome' liet tatoeëren in plaats van 'awesome' :')

ahahahahahahaa, probeer daar maar eens een verhaal aan vast te praten over waarom je dat nou weer gedaan hebt haahhahahahahaha

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:33

Warbling schreef:
@_Lola_ mijn overleden zusje heet Esther, dat betekend ster.
Denk dat ik er iets van Omnia vincit amor bij wil laten zetten. Dat betekend liefde overwint alles.
Moet alleen even kijken, want ik wil het niet te groot. En anders laat ik 'm ergens anders zetten als op m'n pols.

Ik heb ook die tekst, alleen in een andere volgorde :D Samen met mijn vriend. Hele mooie betekenis idd :j

Zag weer een paar mooie tattoo's voorbij komen :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:35

Ja de volgorde maakt niet zo heel veel uit bij die zin volgens mij. :D

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:42

Dit en dan met een vlinder, maar hoe?
Afbeelding

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:57

Roxxiejj schreef:
Heb uiteindelijk toch een plek kunnen kiezen voor mijn plaatje. Wordt toch onder mijn linkerb00b :j

Hebben de mensen die er nu 1 hebben, nog last gehad met paardrijden/dagelijks leven? Met bijvoorbeeld kleding of way of life? (zitten, slapen, douchen etc.) Mijn komt dus net onder mijn bh bandje, dus moet denk ik wel even pijnlijden met bh's en sportbeha..

Ik had er behoorlijk last van de eerste paar dagen, maar die zit dan ook precies onder m'n broeksband... dus dat schuurt er continu langs :P onder je bh bandje lijkt me ook niet altijd even lekker nee! Ik had in ieder geval alleen de eerste paar dagen last, dus dat is nog wel vol te houden :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:57

Warbling schreef:
Ja de volgorde maakt niet zo heel veel uit bij die zin volgens mij. :D

Nee klopt hahaha ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:44

Vriendin van me wil nu ook op die plek een tattoo laten zetten, op precies dezelfde plek als ik van plan was. Beetje stom van der, maar goed. Ze neemt wel een totaal andere tekst..
Ze vertelde wel dat onder je b00b (jup, dat was ik ;) ) ontzettend veel pijn doet, omdat het precies over je ribben gezet wordt. Vertelde haar maar direct dat 'als ze het heel erg graag wilt, je het toch wel laat doen. Pijn is fijn en bloed moet :j '
Oftewel, bokt wijsheid :j

Ik ga er iig voor :j panisch voor naalden, schokkend extreem lage pijngrens en een piepklein hartje, maar die tatoeage komt er hoor :j

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:48

ribben, fijn :')
Ben benieuwd hoor!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 02:06

kimmie88 schreef:
@Natasja, Wauw.
Die is gaaf zeg.

Soms baal ik echt dat ik met mijn allergie geen kleur kan hebben in me lichaam

Dank je!

En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in grijs-wit wilde!
Maar hij zei me: "Natasja, dat gaat er niet uitzien!" Hele kleine discussie ontstond ;)
Maar toen zei ik: Zoek het maar uit. En ben hem nog steeds erg dankbaar :D
Heb toch nog beetje m'n zin. Zit niks geen zwart in :D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:03

Ook ik zit te denken aan een tweede tattoo. Al is mijn vriend het hier absoluut niet mee eens.
Ik wil een klein symbool aan de binnenkant van mijn pols aan de rechter kant.
Heb alleen nog geen idee welk symbool.
Ik hier een website of iets van??

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:23

Zijn er mensen die samen met hun vriend iets hebben laten zetten? Mijn vriend wil graag iets van mij en ik graag iets van hem. Namen van elkaar zijn eigenlijk uitgesloten, dat is iets wat ik liever niet doe. Een bepaald teken o.i.d. zou veel meer mijn voorkeur hebben. We zijn geen hartjes/zoetsappige types. Dus ik was even benieuwd hoe sommigen samen hun liefde hebben laten vastleggen op hun lichaam :)

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:24

Elkaars sterrenbeeld ofzo?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:25

Ik heb ook al lopen zoeken naar websites met symbolen, maar kom niet heel veel verder...

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:40

Amanda_T schreef:
Zijn er mensen die samen met hun vriend iets hebben laten zetten? Mijn vriend wil graag iets van mij en ik graag iets van hem. Namen van elkaar zijn eigenlijk uitgesloten, dat is iets wat ik liever niet doe. Een bepaald teken o.i.d. zou veel meer mijn voorkeur hebben. We zijn geen hartjes/zoetsappige types. Dus ik was even benieuwd hoe sommigen samen hun liefde hebben laten vastleggen op hun lichaam :)

Ik heb iets samen met m'n ex laten zetten en achteraf baal ik er wel een beetje van ik weet dat hij het veranderd heeft maar dat schijnt niet zo goed gelukt te zijn. En dat je het nog steeds kan zien. Ik ben nog aan het kijken wat ik ermee wil doen of ik laat het weg halen of ik laat er wat overheen zetten maar wil dus niet het effect van m'n ex hebben

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:13

Amanda_T schreef:

Ja, wij hebben samen 'Liefde overwint alles' in het Latijn :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:15

In het Latijn vind ik dat een hele mooie zin :j
Alleen klinkt het bij mij mooier 'Omnia vincit amor' in plaats van 'Amor vincit omnia'.
Weet niet waarom hoor...

Weet er hier iemand iets van de kosten van een gemiddelde tekst tatoeage? Gaat om 4 woorden, 10 centimeter lang, hooguit 2 centimeter hoog..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:23

Dat wisselt sterk, ik was er €80 per stuk voor kwijt, geloof dat ze ongeveer net zo groot zijn als jij hier zegt. Zeker weten doe ik dat niet, heb totaal geen maatkundig inzicht :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:28

Roxxiejj schreef:
In het Latijn vind ik dat een hele mooie zin :j
Alleen klinkt het bij mij mooier 'Omnia vincit amor' in plaats van 'Amor vincit omnia'.
Weet niet waarom hoor...

Weet er hier iemand iets van de kosten van een gemiddelde tekst tatoeage? Gaat om 4 woorden, 10 centimeter lang, hooguit 2 centimeter hoog..

Ik heb geen van beide volgorde's ;)
Ik vind juist 'Amor omnia vincit' het mooist.. Maar 'tis misschien maar net wat je 'gewend' bent :P

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:21

DeadxStar schreef:
Amanda_T schreef:

Ja, wij hebben samen 'Liefde overwint alles' in het Latijn :)

Aan zoiets had ik inderdaad ook al zitten denken..En op welke plaats hebben jullie hem laten zetten?
Mijn vriend heeft namelijk al een aardig grote op zijn rechterarm onderarm staan. Daar staan tussen pols en elleboog 3 chinese tekens..En ik zelf heb er al eentje staan tussen mijn schouderbladen.
Willen hem wel beiden op dezelfde plaats laten zetten, dat is iig het laatste wat eruit is gekomen toen we het erover hadden.:)

@ Thirza, dat zou voor mij ook de reden zijn om iets te kiezen wat niet alleen voor ons staat, maar ook onze manier van leven etc. Namen zijn zowiezo geen optie, dat wilde ik absoluut niet hebben. De eerste letter ook niet, maar dan blijven er nog steeds genoeg opties over..

Mag ik vragen wat jullie als "teken" hadden?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:33

ik heb zitten denken aan het symbool voor het sterrenbeeld tweeling omdat mijn vriend en ik dat allebei zijn, maar kan geen mooie symbolen vinden behalve die 2 streepjes naast elkaar

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:19

Ik kom even binnevallen.
Ik wil graag een tattoo van het teken geloof, hoop liefde. Maaaaar.... Kan echt geen mooi teken vinden. Allemaal helemaal in elkaar gedraait dat je never meer kan zien wat het is.
En over de plek zat ik te denken de binnenkant van mijn bovenarm. Iemand daar ervaring mee?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:33

Een bokker uit dit topic heeft een hele mooie tattoo van geloof hoop en liefde! Staat ergens op een van de eerste pagina's. :)

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:09

Oh super.. Die vind ik zeker mooi! Niet te groot niet te klein.
Thanks!