Heb nu mijn naam in het Hebreeuws, die moet ik nou in de vleugel van een vlinder zien te verwerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warbling schreef:@_Lola_ mijn overleden zusje heet Esther, dat betekend ster.
Denk dat ik er iets van Omnia vincit amor bij wil laten zetten. Dat betekend liefde overwint alles.
Moet alleen even kijken, want ik wil het niet te groot. En anders laat ik 'm ergens anders zetten als op m'n pols.
Roxxiejj schreef:Heb uiteindelijk toch een plek kunnen kiezen voor mijn plaatje. Wordt toch onder mijn linkerb00b
Hebben de mensen die er nu 1 hebben, nog last gehad met paardrijden/dagelijks leven? Met bijvoorbeeld kleding of way of life? (zitten, slapen, douchen etc.) Mijn komt dus net onder mijn bh bandje, dus moet denk ik wel even pijnlijden met bh's en sportbeha..
kimmie88 schreef:@Natasja, Wauw.
Die is gaaf zeg.
Soms baal ik echt dat ik met mijn allergie geen kleur kan hebben in me lichaam
Amanda_T schreef:Zijn er mensen die samen met hun vriend iets hebben laten zetten? Mijn vriend wil graag iets van mij en ik graag iets van hem. Namen van elkaar zijn eigenlijk uitgesloten, dat is iets wat ik liever niet doe. Een bepaald teken o.i.d. zou veel meer mijn voorkeur hebben. We zijn geen hartjes/zoetsappige types. Dus ik was even benieuwd hoe sommigen samen hun liefde hebben laten vastleggen op hun lichaam
Amanda_T schreef:Zijn er mensen die samen met hun vriend iets hebben laten zetten? Mijn vriend wil graag iets van mij en ik graag iets van hem. Namen van elkaar zijn eigenlijk uitgesloten, dat is iets wat ik liever niet doe. Een bepaald teken o.i.d. zou veel meer mijn voorkeur hebben. We zijn geen hartjes/zoetsappige types. Dus ik was even benieuwd hoe sommigen samen hun liefde hebben laten vastleggen op hun lichaam
Roxxiejj schreef:In het Latijn vind ik dat een hele mooie zin
Alleen klinkt het bij mij mooier 'Omnia vincit amor' in plaats van 'Amor vincit omnia'.
Weet niet waarom hoor...
Weet er hier iemand iets van de kosten van een gemiddelde tekst tatoeage? Gaat om 4 woorden, 10 centimeter lang, hooguit 2 centimeter hoog..
DeadxStar schreef:Amanda_T schreef:Zijn er mensen die samen met hun vriend iets hebben laten zetten? Mijn vriend wil graag iets van mij en ik graag iets van hem. Namen van elkaar zijn eigenlijk uitgesloten, dat is iets wat ik liever niet doe. Een bepaald teken o.i.d. zou veel meer mijn voorkeur hebben. We zijn geen hartjes/zoetsappige types. Dus ik was even benieuwd hoe sommigen samen hun liefde hebben laten vastleggen op hun lichaam
Ja, wij hebben samen 'Liefde overwint alles' in het Latijn