Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kimmm schreef:xSOULSISTER schreef:En ik geloof trouwens niet zo in die 'extension mascara'.
Je wimpers worden daarvan echt niet langer, dat lijkt gewoon en vind bijna 40,- echt teveel.
Nou mijne worden dus echt WEL langer
Ik zie namelijk duidelijk verschil!
Citaat:Nou mijne worden dus echt WEL langer
_Kimmm schreef:xSOULSISTER schreef:En ik geloof trouwens niet zo in die 'extension mascara'.
Je wimpers worden daarvan echt niet langer, dat lijkt gewoon en vind bijna 40,- echt teveel.
Nou mijne worden dus echt WEL langer
anniek_uc schreef:Heeeey iedereen,
heb wel eens eerder in een ander topic gereageerd..
Heb met de zoekmachine al mijn antwoord proberen te zoeken, maar dat ging niet helemaal.
Voor mijn verjaardag krijg ik extensions.
Maar weet iemand ergens in utrecht waar dit goed gedaan wordt?
En wat raden jullie aan, matten of waxjes?
Illusion schreef:Citaat:Nou mijne worden dus echt WEL langer
worden ze langer of duidelijker?
't lijkt mij namelijk ook sterk dat ze van 'n mascara(wat je OP de wimpers aanbrengt) langer worden? maar mascara zorgt er wel voor dat ze voller/langer lijken toch? maar groeien van mascara.. lijkt mij persoonlijk ook sterk.
maar ik heb er zelf geen ervaringen mee, dus ik zeg niet dat 't niet kan.
BertBaley schreef:Oh god nu een ruzie over mascara's
Nee grapje haha, heb wel f gelachen hier
Ik had toen hier gevraagd voor de krultang, me moeder heeft de i curl gekocht (alleen gebruik ik hem natuurlijk alleen maar) en hij is echt heel fijn![]()
Citaat:Ze lijken langer. Omdat dit soort mascara (en primer) dikker is dan normale mascara. Wat er dus gebeurd is dat je een laag over je wimpers legt, die droogt dan. Als je er dan nog een laag overheen doet worden je uiteindes steeds langer, omdat het dik spul is is het heel stevig en lijkt het dus alsof je wimpers langer zijn.
Wil je echte groei moet je wonderolie gebruiken