Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovebonney schreef:Hallo allemaal weerDat is een poosje geleden..
Gefeliciteerd voor diegene die allemaal geslaagd zijn, heel goed! Mag je trots op zijn
Hoe is het met de rest?
Ik ben ondertussen nu 20 weken zwanger, op de helft![]()
Vorige week de 20 weken gehad en alles zit er goed op en aan
We weten nog niet wat het wordt. Verassing!
De suikers blijven vrij goed gaan, wel lekker hoor!
meikemarieke schreef:Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de omnipod?
mijn bezwaar tegen een pomp is eigenlijk dat je er letterlijk aan vast zit, ben bang dat dat ding dan in de weg zit. Maar nou zag ik de omnipod in de diactueel staan en dit lijkt me wel hartstikke fijn!
meikemarieke schreef:Zo ik meld me hier ook weer eens
Ik haal eigenlijk mn medicijnen altijd bij de lokale apotheek, die brengen het ook thuis langs
Wat is dan het voordeel van zo'n online leverancier?
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de omnipod?
mijn bezwaar tegen een pomp is eigenlijk dat je er letterlijk aan vast zit, ben bang dat dat ding dan in de weg zit. Maar nou zag ik de omnipod in de diactueel staan en dit lijkt me wel hartstikke fijn!
meikemarieke schreef:Zo ik meld me hier ook weer eens
Ik haal eigenlijk mn medicijnen altijd bij de lokale apotheek, die brengen het ook thuis langs
Wat is dan het voordeel van zo'n online leverancier?
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de omnipod?
Kentaro schreef:Hebben jullie de informatie gezien, van een nieuwe pomp die binnenkort in Nederland ook leverbaar gaat zijn???
Hij is de maat van een zoetjesdispencer en je plaatst hem om je lichaam en heeft geen slangetje meer!!!
Klinkt als héél ideaal?!