Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:40

Ik doe dat ook niet altijd, en anders maar 1 dun laagje. Te veel staat niet bij mij, vind ik.

Dit ben ik met eyeliner, huidskleurige oogschaduw, witzilveren oogschduw onder wenkbrauwen, oogpotlood op de onderste wimperrand en mascara.
Dus ook hier geen foundation o.i.d. Ga me daar toch nog eens goed over laten informeren....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFIMIIAB.jpg
Ik ben dus blond, redelijk licht ook, heb nu een pony. Vinden jullie dit te hard? Ik vind het zelf wel goed kunnen, eigenlijk... Heb het wel eens donkerder... :=
edit: Doe dus ook mn wenkbrauwen tekenen, want heb er anders geen.... :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:41

Fiffill schreef:
@Iris82: ik heb ook lange wimpers maar vind het er niet gek uit zien als ik het op de onderste doe.

Ik zeg ook niet dat het niet mooi staat als mensen met lange wimpers het doen, ik zeg dat ik het bij mezelf geen gezicht vind. :+
Bij jou vind ik het prachtig.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:42

Zo heb ik meestal mijn make-up, wenkbrauwpotlood (anders heb ik geen wenkbrauwen :') ), mascara, oogpotlood op waterlijn, foundation en wat blush;
Foto

Myra87

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:43

Oeeh wat een leuk topic. Heb vanmiddag toevallig net weer wat (oog) make up ingeslagen. Dit keer paars, heb veel kleuren. Voorheen altijd zwarte eyeliner/potlood maar nu vaker bruin/ groen of paars, leuk om af te wisselen en het staat best leuk.
Ga dit topic even doorlezen, staan vast nog wel leuke tips tussem :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:44

@jaan: wel eens donkerbruine mascara geprobeerd? lijkt me ook erg mooi bij de make-up die je draagt!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:44

Wat een leuk topic. Dit volg ik allemaal even :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:48

Iris82 schreef:
Fiffill schreef:
@Iris82: ik heb ook lange wimpers maar vind het er niet gek uit zien als ik het op de onderste doe.

Ik zeg ook niet dat het niet mooi staat als mensen met lange wimpers het doen, ik zeg dat ik het bij mezelf geen gezicht vind. :+
Bij jou vind ik het prachtig.

Oh ik zeg ook niet dat jij dat zegt... argh snap je hem nog? :') Ik doelde er meer op dat ik het bij mezelf niet vreemd eruit vind zien. :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:51

Ik snap m nog! :P
Maar ik dacht inderdaad dat jij wel zei dat ik zei wat ik zei maar niet zo bedoelde. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:52

Miscommunicatie, kan gebeuren. :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:53

Jaan81 schreef:
Ik doe dat ook niet altijd, en anders maar 1 dun laagje. Te veel staat niet bij mij, vind ik.

Dit ben ik met eyeliner, huidskleurige oogschaduw, witzilveren oogschduw onder wenkbrauwen, oogpotlood op de onderste wimperrand en mascara.
Dus ook hier geen foundation o.i.d. Ga me daar toch nog eens goed over laten informeren....
Ik ben dus blond, redelijk licht ook, heb nu een pony. Vinden jullie dit te hard? Ik vind het zelf wel goed kunnen, eigenlijk... Heb het wel eens donkerder... :=

Ik denk dat donkerbruine mascara jou ook wel mooi zal staan. :j

Moiryn schreef:
Zo heb ik meestal mijn make-up, wenkbrauwpotlood (anders heb ik geen wenkbrauwen :') ), mascara, oogpotlood op waterlijn, foundation en wat blush;
Foto

Mooie ogen en sproeten heb je! :D Mooi meisje.
Vind het zonde dat je mascara zo klontert, beetje een spinnenpoten effect en dat vind ik zelf nooit zo mooi. Vind het lijntje op de waterline ook wat hard, maar dat zal wel mijn smaak zijn.

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:55

Donkerbruine mascara heb ik nog nooit gebruikt... Denk ook niet dat dat mij zal staan eerlijk gezegd! :P
Als ik oogschaduw op doe is het in bruintinten met licht een glittertje erin. Zal nog eens een foto zoeken.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:59

Fiffill schreef:
Jaan81 schreef:

Ik denk dat donkerbruine mascara jou ook wel mooi zal staan. :j

Moiryn schreef:
Foto

Mooie ogen en sproeten heb je! :D Mooi meisje.
Vind het zonde dat je mascara zo klontert, beetje een spinnenpoten effect en dat vind ik zelf nooit zo mooi. Vind het lijntje op de waterline ook wat hard, maar dat zal wel mijn smaak zijn.

Dankje! Ja het is ook een oude foto, de mascara was ook niet expres zo geklonterd, heb nu gelukkig een betere :P

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:08

@jaydee: dan zou ik voor de gein een keer een goedkope donkerbruine kopen en het toch eens proberen, staat denk ik mooier dan je vermoed ;)

Volgens mij grijpen ook best wel veel mensen automatisch naar zwart. en veel mensen doen ook veeeeel te veel kohl/potlood op, soms zie je echt figuren voorbijkomen... ik heb echt niet veel verstand van make-up maar zelfs ik kan zien dat dat écht niet mooi kan zijn :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:34

ik heb vroegah ook wel eens bruine mascara geprobeerd omdat ik overal las dat dat heel mooi kon zijn.
jammer dat je t niet zag :P ik heb zwarte wimpers haha.
lekkere misser was dat ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:51

Fiffill schreef:
Ik ken niemand die geen mascara op d'r onderste wimpers doet. :+

aangenaam kennis te maken dan ... :P

ik heb daar drie haartjes zitten, ziet er heel vies uit als dat dan drie dikke zwarte haartjes zouden zijn bij wijze van... jouw onderwimpers zijn wel echt heel mooi :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:01

Oh wat een leuk topic kom ik tegen nu! :D
toevallig had ik 2 weken geleden een dilemma over oogschaduw.. wilde perse een leuk kleurtje voor uitgaan op mijn ogen. gekozen voor 2 kleurtjes van essence, donker & licht bruin/goud achtig met glittertjes. erg leuk als je van binnen naar buiten werkt - licht naar donker.

verder gebruik ik bijna altijd een lijntje eyeliner en soms mascara. de laatste tijd wat minder.
vandaag toevallig een mooie uitgezocht.. max factor false lashes :D die krijg ik met kado avond!

Mijn haar is krullend, en ik dacht vandaag doe eens gek. naar de kapper geweest (er is zo'n 2 cm af) en een kleurspoeling laten zetten! Omdat mijn haar deze zomer erg blond is geworden door de zon ,en het nu dus weer donker begint de worden (al helemaal het begin van het haar bij de hoofdhuid zegmaar) leek het net alsof ik uitgroei had.. nu heb ik een fijne donkerblonde kleur erin. zal straks eens een foto maken..

Van de kapper kreeg ik gelijk al advies om minstens 1x per week een haar masker in te doen. hebben jullie misschien tips? :D ik heb die dingen al erg lang niet meer gebruikt! dacht dat conditioner ook goed was haha :+

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:02

taart schreef:
Als je mascara klontert, kun je hem ook even onder de hete kraan houden. Dan smelt de mascara wat, en kun je vrijwel alle (goedkope) mascara probleemloos aanbrengen. Als het dan nog niet werkt, even een druppeltje water op het borsteltje, even 'soppen' :Y) in de mascara en dan is ie wat verdund, helpt ook.

oh super handig!!! :D

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:18

Mijn look van vandaag, nouja, hier ga ik niet mee naar school natuurlijk :P Maar ik had even zin om wat aan te kloten, ik verveelde me :P
Afbeelding

Jammer dat je op de foto's de oogschaduw niet zo duidelijk ziet, want die was juist zo goed gelukt.. Maarja.
Anyway heel wat anders dan ik normaal op heb :P (meestal niks :+ )

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:20

Vanmiddag bij de Hema geweest voor make up, wordt er zo hebberig van
Heb even wat geklooid, mijn oogkleur is van alles door elkaar, vind ik wel jammer maar goed.
Afbeelding

Doorde weeks draag ik of alleen mascara, of met een eyeliner of kohlpotlood (en dan niet alleen zwart, houd wel van wat frobelen :P)

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:20

Heel mooi Jaimyliefje

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:21

Staat je goed Jaimyliefje :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:24

Staat je inderdaad goed, alleen wat vrolijker kijken en dat maakt het af. :))

Ik heb net ook zitten prutsen, zometeen naar een verjaardag.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:25

Fotooo. :D

Myra87, hij's een beetje klein. :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:26

Zal er straks een maken, eerst even eten. :Y)

Dacht nog aan jullie tijdens het opbrengen, haha.

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:35

Fiffill schreef:
Fotooo. :D

Myra87, hij's een beetje klein. :P

Ja dat komt omdat hij met de mobiel is gemaakt helaas ;(