Puisten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica66098

Re: [Centraal] Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:59

Ik heb gewoon jeugd puisten maar die zijn zo lelijk wat helpt het best van de cremes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:55

Ik kom even binnenvallen. Ik heb namelijk een levensreddende tip voor een aantal bokkers die wanhopig met cremes bezig zijn :')
Hier komt het; sterilon.
Je weet wel, dat ontsmettende spul :)
Als je een puistje ziet komen, 's avonds erop stippen (niet te zuinig zijn), binnen 1 a 2 dagen is ie weer weg :) Het is ook vrij logisch, aangezien een puistje een soort ontsteking is en de sterilon ontsmet dit en haalt de ontsteking weg, ipv de cremes die 'helpen' door je huid enkel vetter te maken waardoor het nog erger wordt :+

Succes :wave:

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:12

Bizzybijtje, sterilon is gewoon een soort alcohol. Dat droogt het puistje en je huid uit en daarom zal het verdwijnen :) Voor mensen met een extreem gevoelige en droge huid zoals ik is dat geen goed idee, maar wel fijn dat het voor jou goed helpt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:16

Nou ja, ik heb geen sterilon maar iets van biotyn ofzo :') Voor netgeschotenoorbellen ;) Wel iets vriendelijker :)

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:13

Ik gebruik vaak alcohol als er een puistje opengaat en bloed. Hmmm, misschien ook maar eens proberen voor de puistjes om ze weg te krijgen!

Ik ben nu bijna 2 weken gestopt met producten van Niveau en moet zeggen dat mijn huidje toch wat beter wordt!

De Sudocreme voor de littekens en rode plekjes helpt bij mij niet... Iemand tips voor littekens? Ik heb op mijn kin dikke talgbultjes gehad en die zijn langzaam aan weggetrokken, maar je ziet nog steeds wat en volgens mij zijn dat littekens. Heel lelijk :-(...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:09

Hallo bokkers!

Wie heeft er ervaring met Garnier pure 3in1?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:23

Ikke! Lekker om je gezicht mee te wassen en handig dat je hem ook als masker kunt gebruiken.

Ik zit er weer onder nadat het een hele poos zo goed ging.. Heb nu de gehele Vichy Normaderm lijn besteld en als het goed is heb ik het morgen in huis.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 20:10

Vanaf de kerst heb ik een Clinique-lijn geprobeerd (anti-blemish). In het begin werkte het super, maar de laatste maand (?) dus niet meer. En nu het laatste tubetje ervan leeg is, is het helemaal drama.

Mijn huid is gecombineerd, maar gevoelig. Nogal wat meeeters, af en toe een puistje. Iemand enig idee van een goed(koop) product voor mij? Clinique is me toch iets te duur namelijk..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:44

Rebel Jits, ik vind Zarqa heel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:46

Hey meiden! Ik ben er helemaal vanaf op dit moment, alleen nog rode plekjes die ook langzaam wegtrekken. Tip, als je nooit of weinig vis eet: ga visoliecapsules slikken. Dat heeft het hele probleem bij mij opgelost....

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:48

Super Juul! Helaas ben ik vegetarier en eet ook geen vis ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:49

dressagelady schreef:
Super [naam]! Helaas ben ik vegetarier en eet ook geen vis ..

Ik ook.... voel me ook elke dag schuldig als ik zo'n pilletje neem.. maargoed, eigenlijk is omega-3 wel iets wat je - in tegenstelling tot vlees - niet kan missen in je voeding....

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:50

Hier een P-CL-E fan!
Ik heb niet heel erg veel oneffenheden meer als vroeger.
Maar ik houdt meestal lang littekens ervan.
Maar de P-CL-E creme van biodermal zorgt er echt voor dat het sneller wegtrekt :j
(alleen wel duur helaas).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:51

Paintlinger schreef:
Hier een P-CL-E fan!
Maar de P-CL-E creme van biodermal zorgt er echt voor dat het sneller wegtrekt :j

Oh dus dat werkt echt? Zat er van de week nog naar te kijken.. wel aan de prijs idd..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:53

Anoniem schreef:
dressagelady schreef:
Super Juul! Helaas ben ik vegetarier en eet ook geen vis ..

Ik ook.... voel me ook elke dag schuldig als ik zo'n pilletje neem.. maargoed, eigenlijk is omega-3 wel iets wat je - in tegenstelling tot vlees - niet kan missen in je voeding....

Ik hoor vaker dat vis heel goed is voor je huid .. misschien toch maar eens proberen, ook al ben ik al 4,5 diehard vegetariër.. Ik eet eigenlijk ook geen vis omdat ik het niet lust, niet perse omdat ik er tegen ben oid. Je maakt mij aan het twijfelen haha!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:54

Juul schreef:
Paintlinger schreef:
Hier een P-CL-E fan!

Oh dus dat werkt echt? Zat er van de week nog naar te kijken.. wel aan de prijs idd..

Ik heb het laatst met 30% korting kunnen kopen.........en ik had al eens een klein tubetje gehad.
Bij werkt het iig wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:55

dressagelady schreef:
[naam] schreef:

Ik hoor vaker dat vis heel goed is voor je huid .. misschien toch maar eens proberen, ook al ben ik al 4,5 diehard vegetariër.. Ik eet eigenlijk ook geen vis omdat ik het niet lust, niet perse omdat ik er tegen ben oid. Je maakt mij aan het twijfelen haha!

Ja ik heb zelf ook getwijfeld := Ik ben eigenlijk tegen het eten van alles dat dierenleed veroorzaakt, maargoed ik ben ook maar een mens.. En ik zit er wel over te denken om vis te gaan leren eten en dan biologische vis (bestaat dat uberhaupt?) te gaan eten ofzo. Eigenlijk past het namelijk ook totaal niet bij me om m'n principes te doorbreken, maar ik werd echt doodongelukkig van m'n huid :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:57

@ Paintlinger: Hmm okee! Misschien dan toch maar eens naar kijken dan.. wil van die rode plekjes af en dat duurt me veel te lang nu :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:02

In welk opzicht is jouw huid verbeterd? Zijn alleen je puistjes weggetrokken of nog meer? Ik heb namelijk ook een hele droge en vochtarme huid. Altijd schilfertjes, vlekjes en andere onzuiverheden. Ik heb ook heel erg last van eczeem dus dat speelt ook mee. Heb vaker gehoord dat die capsules daar ook gunstige invloed op hebben gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er doodongelukkig van werd, ik heb het namelijk ook. Ben bereid vrij ver te gaan aangezien ik vrijwel alles al geprobeerd heb ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:18

Puistjes weg, roodheid weg (behalve die plekjes, littekentjes dan) maar alle ontstekingen dus weg. Alleen het is nu iets droog, maar ik smeer er nu gewoon abrikoos&aloë vera crème op en dan is die droogheid ook weg :) En m'n huid ziet er nu gewoon ook weer een stuk gezonder uit, betere kleur, open poriën zijn weg..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:33

Klinkt super, welke capsules heb je? Ik heb hier in huis nog wel wat liggen van mijn vader, volgens mij van de etos oid..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:34

Paintlinger schreef:
Hier een P-CL-E fan!

http://www.drogisterij.net/Verzorging-G ... e/P/146334
10,95 is toch niet duur? Of bedoel je een andere?

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:35

Glossi: 15 ml is maar een klein tubetje hoor:j

Ik heb een pot van 50 ml nu........... was 34 euro geloof ik.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:42

Oh ja ik zie het idd :+ ik dacht al 10,95 is toch niet duur :P

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:54

werkt dat ook tegen een soort van ''putjes'' tja hoe moet ik het beschrijven op mijn voor hoofd heb ik wel eens wat puistjes uit geknepen maar nu zitten er een soort kleine gaatjes. gelukkig ben ik er wel van af van de puisten enzo :D