en cola zonder prik wil ook wel eens helpen. veel beterschap iig! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en cola zonder prik wil ook wel eens helpen. veel beterschap iig! ivy_power89 schreef:Ik heb een maagscopie en een darm scopie gehad, in 1 onderzoek.
Ze vertelde dat dat roesje die je krijgt er voor zorgt dat je wat slaperig wordt, maar dat je wel met de mensen kunt praten die er staan...
Serieus onassa.... Ik kan me de rest van de dag niet eens meer herinneren, ze gaven mij dat roesje en ik was weg, compleet van de aarde...
tijdens de darmscopie zaten ze vast in een bocht (en je hebt er een hele boel) en toen riep ik auw, en daarvan kan ik me nog herinneren dat ze zeiden, geef er nog maar eentje. ik heb dus 2 spuiten roesje gehad. en dat roesje zorgt ervoor dat je er niets meer van kan herinneren
Tis net narcose, je kunt er niet tegen vechten, laat het je gewoon maar overkomen
en vertrouw me.... je gaat er echt helemaal niets van merken
maar die heb ik tot nu toe alleen nog maar bij migraine gebruikt
ik weiger mezelf toe te laten elke keer naar iets tegen de misselijkheid te grijpen als ik angstig ben (en daardoor dus misselijk)...als het er echt uit moet, komt het toch wel
veel mensen beseffen het niet omdat niemand overgeven leuk vind, en denken dat iedereen er zich zo bij voelt of juist dat ze de enige zijn en niet weten dat het een fobie is, dus ze zeggen niets... Naamloos1 schreef:laat je even weten hoe het is gegaan onassa? hoop dat het je mee viel!