Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talonius schreef:Bedankt voor jullie berichtjes!
Haar dochter is 9 jaar en zo enorm sterk en stoer. Ze heeft maandag zelfs geholpen met mama's tas inpakken. We houden haar goed in de gaten, want het is en blijft een klein meisje uiteraard.
Ik kreeg vanmorgen een sms van Sandra, dat ze maandag de MRI gaan doen. Er zit nu nog teveel vocht in haar hoofd.. Er wordt een ziekenhuisbed geregeld en ze mag van de artsen eventjes naar haar eigen feestje. Ze kijkt er enorm naar uit, dus ik heb goede hoop dat dit haar sterk houdt. Na morgen moeten we maar verder zien. Artsen hebben voorzichtig laten vallen dat het misschien een kwestie van dagen is, maar iedere dag is er eentje en we proberen allemaal zoveel mogelijk bij haar te zijn.
@BrancaZ: prachtig initiatief. Laten we hopen dat meerdere mensen op deze manier een bijdrage leveren aan onderzoek en de mensen steunen die deze verschrikkelijke ziekte in hun midden hebben (gehad).
Talonius schreef:Het feestje was top!!
Wel erg zwaar beladen en een dubbel gevoel; je viert haar verjaardag en tegelijk is het een soort afscheid nemen...
We hebben met z'n allen voor haar gezongen, en uiteraard ook gelachen. Man, wat is ze sterk en wat een wilskracht. Ben zo trots op haar.
Maandagochtend heeft ze trouwens een gesprek bij de psycholoog samen met haar dochter en in de middag staat de MRI gepland. Als het 1 klein vlekje in haar hoofd is, dan is ze vastberaden om ook hiertegen opnieuw te knokken. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ze na vandaag misschien wel denkt 'het is mooi geweest, ik piep er stiekem tussenuit'.
Maar vanavond kunnen ze iig niet meer van haar afpakken!