Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Ik vind 't eigenlijk een beetje smetvrees achtig overkomen als je jezelf iedere dag of 's ochtends én 's avonds gaat douchen.
Tanden poetsen vind ik dan wel weer vies als je dat maar 1 keer per dag doet of een dag overslaat.
) Maar gewoon hygienisch.
? Ik stap gewoon graag schoon in mijn bed, wat is daar mis mee? Bovendien sport ik, ben ik bezig met paarden overdag, ben ik sowieso veel fysiek bezig en vind ik het wel zo fris om dan 's avonds nog even lekker te douchen. En 's morgens word ik pas echt wakker na een lading water op mijn hoofd.
?
) zal je zien dat je haar steeds minder snel vet wordt
Menino schreef:omdat je het iedere dag wast dus, als je zou afbouwen ( en andedw shampoos doen meestal ookal wonderen) zal je zien dat je haar steeds minder snel vet wordt
![]()
. 
Twiggy2008 schreef:Smetvrees? Ik stap gewoon graag schoon in mijn bed, wat is daar mis mee? Bovendien sport ik, ben ik bezig met paarden overdag, ben ik sowieso veel fysiek bezig en vind ik het wel zo fris om dan 's avonds nog even lekker te douchen. En 's morgens word ik pas echt wakker na een lading water op mijn hoofd.
![]()
![]()
Tanden poetsen doe ik zeker 3x per dag, soms meer. Ik ben gewoon schoon op mezelf en verzorg mezelf sowieso graag. Heb er nog niemand over horen klagen, hoor.
Doe ik ook vaak maar probeer het te minderen voor mijn huid.
Dat doe ik maar niet meer. 
mimeslosydy schreef:Menino schreef:omdat je het iedere dag wast dus, als je zou afbouwen ( en andedw shampoos doen meestal ookal wonderen) zal je zien dat je haar steeds minder snel vet wordt
![]()
maar wat voor shampoo zou jij aanraden dan?
ik heb van die guhl shampoo (weet de rest v/d naam niet meer) maar die staat over het algemeen wel bekend als goede kwaliteit shampoo
sindsdien kan ik mijn haar gewoon echt 5 dagen niet wassen zonder dat het er vies uitziet. Ik kreeg alleen last van haaruitval er door, dus dat is ook niet echt gezond haha(allergie voor bepaald ingredient) Maar die is gewoon bij de parfumerie te krijgen voor 13 euro ofzo.
) en die gebruik ik dan 2 a 3x per week icm john frieda reviving mask en nog conditioner en dat werkr ook prima... maar ik zou nooit 30 euro voor shampoo uitgeven
MamboBeach schreef:Focussed, als ik 's morgens mijn tanden niet poets dan vliegt iedereen weg volgens mij. Heb altijd het gevoel dat ik een dood vogeltje erin heb liggen. Terwijl ik de avond ervoor toch mijn tanden heb gepoetst. Misschien lig ik wel 's nachts met mijn la open te stinken.
Truitjes in de zomer ok. Maar broeken draag ik gerust 3-4 keer voor ze de was in gaan. _Tara_ schreef:Kleren na 1 x dragen de was in?Truitjes in de zomer ok. Maar broeken draag ik gerust 3-4 keer voor ze de was in gaan.
... In huis met