Ik stuur me email wel ff!
 Ik stuur me email wel ff!@karin: fijn dat het allemaal redelijk goed gaat, hopelijk ben je gauw hersteld! En beetje hangen is ook wel logisch met zo'n maat! Het is ook een enorm gewicht!
@vealosz: wat bedoel je met te kort? is de beugel teveel naar voren? (dus de cup te klein?) of heb je je bh op het strakste gaatje en is het nog steeds heel los?
als de cup te klein is moet je naar 75D en anders kan je idd 70D proberen als het de omvang is. Meet anders ook eens onder je borsten en op je borsten, dat heb je een indicatie van welke maat je zou moeten hebben!
als je onderomvang 70-74 is moet je omvang 70 hebben, 75-79 moet je omvang 75 hebben enz... (ongeveer dan he)

Geplaatst: 05-11-10 10:00
               Geplaatst: 05-11-10 10:00				         
 ) dan komt het wel goed..
) dan komt het wel goed.. 

ik ga ook altijd naar Livera
 ik ga ook altijd naar Livera  

Even doorbikkelen maar denk ik, want het is echt gewoon dezelfde omtrek, model etc. en omdat ik die andere nog pas lijkt het me niet dat ik nu een andere nodig heb(80) toch?
 Even doorbikkelen maar denk ik, want het is echt gewoon dezelfde omtrek, model etc. en omdat ik die andere nog pas lijkt het me niet dat ik nu een andere nodig heb(80) toch?

(Bij dit ziekenhuis hadden ze van te voren gezegd dat zij gewoon alle maten hebben liggen, je kunt passen en dan die maat meekrijgt naar huis) maar goed, ze hadden dus in mijn ogen niet eens de goede maat, of althans ik kon geeneens een andere maat passen... Maar goed, die ik dus eerst had was gewoon overal te klein, wat ook weer pijn deed... Dus m'n moeder had een andere maat bij de winkel opgehaald, die zit wel goed, en hebben ze nog maar 1 van diezelfde maat met spoed besteld voor mij, want die hadden ze verder nergens meer...
 (Bij dit ziekenhuis hadden ze van te voren gezegd dat zij gewoon alle maten hebben liggen, je kunt passen en dan die maat meekrijgt naar huis) maar goed, ze hadden dus in mijn ogen niet eens de goede maat, of althans ik kon geeneens een andere maat passen... Maar goed, die ik dus eerst had was gewoon overal te klein, wat ook weer pijn deed... Dus m'n moeder had een andere maat bij de winkel opgehaald, die zit wel goed, en hebben ze nog maar 1 van diezelfde maat met spoed besteld voor mij, want die hadden ze verder nergens meer...