Lieve schatten,
Ik zit zelf in deze medische mallemolen en wil ECHT UITDRUKKELIJK degene die om wat voor reden niet durven/willen gaan,toch oproepen om WEL te gaan,please,je kunt er zoveel mee voor zijn.
Mij mag je alles vragen,intieme details of niet,je mag alles van me weten,betreffende het onderzoek enzovoorts.
Ik heb in februari dit jaar een uitstrijkje gehad,inbrengen van de eendenbek viel wel mee,was iets meer gefriemel doordat ik een afwijkende stand van mijn baarmoeder heb,uitslag:pap 2,oeps,maar goed,dan krijg je automatisch het advies om na 6 maanden er nog eentje te laten maken,die heb ik begin augustus gehad,weeeeeeeeeeeeer pap 2 @#$$%^% dacht ik,meteen doorverwezen naar de gynaecoloog en kon daar al een paar dagen later terecht.
Dat onderzoek heb ik twee weken terug gehad en heb twee weken moeten wachten op die uitslag.Tijdens het onderzoek,kon die man me al meteen vertellen dat ik GEEN pap 2 heb/had,maar meer een hele hoge pap 3 richting 4,meteen behandelen dus(voor hoe of wat,laat maar weten hoor !!)
Vandaag de uitslag ,zoals het weefselonderzoek laat zien en wat ook de dokter al dacht,was het schoon,DACHTEN ze,nu moet ik over 4 maanden terug om weer een uitstrijkje te laten maken.
Meiden,lieve meiden,maak je alsjeblieft niet druk om het onderzoek of over het blotekontengebeuren,ik zou het zo weer doen,wel 10 keer op een dag als het moest(en nee,ik heb geen knappe dokter

)
Mocht er iemand nog vragen hebben over het onderzoek,behandeling of wat dan ook,mag je me altijd mailen of in het topic iets plaatsen,
groetjes Linda