Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 08:03

Dan moet ik eerst menstrueren ;)

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:06

dan nog een tip voor de andere dames onder ons:
weet niet of dit al is besproken, maar hebben jullie wel eens van ladies night gehoord?
dit is een soort tuper ware avond, maar dan speciaal voor dames (mannen niet toe gelaten)
hier word alles geshowd van sex speelgoed, van glij middel, massage olie tot de handige manlijke ....
zo'n avond is ontzettend gezellig en je hoeft je nergens voor te schamen.
het is de bedoeling om de toys samen met je partner uit te proberen enzo.
Maar veel vrouwen hebben idd toch wel pijn. is er bij iemand wel eens door een dokter geconstateerd dat ze te klein zijn van onder? ik heb dit namelijk wel,en meestal met bloed. en wat je kan doen is van te voren met partner of alleen "het gaatje" wat op te rekken dit kan je doen door middel van dildo etc niet meteen de grootste maat natuurlijk en idd de tip buik uit duwen.

gr

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:08

Ja ladiesnight is al besproken :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:10

IndianLady schreef:
Dan moet ik eerst menstrueren ;)

Dat hoef ik dan weer niet. :+ Zonder menstruatie glijd het bij mij ook wel. :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:10

hahaha, dan kun je altijd oefenen Bellatrix :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:15

SteffiiY schreef:
hahaha, dan kun je altijd oefenen Bellatrix :j

Oefenen met wat? Tampons is niet nodig hoor. :') of bedoel je met speeltjes? :=

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:48

ik heb t eerlijk gezegd nog steeds met tampons... sex was voor mij de eerste keren echt niet fijn... ik vond t dood eng ook al wou ik hem zeg maar wel heel erg graag..
ook voorspel was wel fijn maar toen hij zeg maar eenmaal erin zat was t vreselijk...ben bij me vorige vriendjes ook nog nooit klaar gekomen tijdens sex omdat ik t gewoon niet fijn vond... enkel als ik t zeg maar zelf deed.

nu met me vent die ik nu heb die laat mij komen en de eerste keer toen ik dat gevoel kreeg wist ik echt niet wat me overkwam wat een genot was dat zeg.
t enige wat er toen uit kwam was best genant :o blerde gewoon in ze kamer van schat dit is lekker zo een 10 keer ofzo denk dat iedereen toen heb mee kunnen genieten wist gewoon niet wat me overkwam :o :o
meid wees er trots op dat je nog maagd ben....een man vind dat fijner dat een meisie die al 10 gozers heeft gehad

ik vind tampons eigenlijk nog steeds eng..."ben altijd bang dat t erges diep naar binnen glijd ofzo en dat tie er daarna niet meer uit wil :+ :o maar kan ook niet zonder"
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 10-08-10 08:55, in het totaal 3 keer bewerkt

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:00

ik heb ook respect voor mensen die op 'latere' leeftijd nog maagd zijn of op 'latere' leeftijd ontmaagd zijn..
hoevaak hoor je tegenwoordig wel niet dat kinderen van 12 of 13 ontmaagd zijn omdat het stoer is en omdat ze erbij willen horen maar het eigenlijk 10x niets vinden?
dat vind ik pas erg..

ik heb zovaak gehoord dat mensen zeggen: leer eerst je eigen lichaam goed kennen,plekjes die jij lekker vind en waar jij opgewonden van word,en dan pas met een man erbij..mannen kunnen niet weten wat jij lekker vind als je zelf niet eens weet wat je lekker vind.
probeer,als je daar klaar voor bent je eigen lichaam gewoon eens te ontdekken,mischien vind je het met een boekje of film wel veel leuker of juist niet,op onderzoek uit damens als jullie er klaar voor zijn :D seks kan echt heerlijk zijn,als er vertrouwen is in jezelf en in de andere persoon.
neem de tijd,doe alleen wat jij wil,laat jezelf nooit iets opdringen,daar krijg je alleen maar spijt van!

ik wil ook wel mee naar de meeting van Cristine le Duc met vriendlief ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:11

Qimm schreef:
maakt niet uit wat er gestimuleerd wordt, waarmee, hoeveel tegelijk of juist niet, hard of zacht, lang of kort. Tis allemaal wel lekker, maar het gaat nergens naar toe. Tot het te gevoelig wordt, dan is het pijnlijk en dan hou je vanzelf wel op :+

speeltjes genoeg maar die vind ik het minst lekker

helemaal hetzelfde hier..... soms gaat het wel hoor!! maar meestal niet helaas...

ik wil trouwens nog wel veen zeggen dat ik het knap vind (vooral van de TS) dat julie dit zo op een openbaar forum durven te zetten!!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:13

Ik denk dat het makkelijker is om het op een openbaar forum te zetten dan het irl met een vriendin te bespreken ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:14

tja, maar ik heb hier wel wat bekenden rondhangen!!
die hoeven echt niks van mn sexleven te weten hoor (heb het niet persee over vriendennen. maar over gewoon wat bekenden)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:15

Haha, ik heb ook veel vrienden hier, maar ik zeg niks wat ik niet irl ook zou zeggen. :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:19

LizMD schreef:
Ik denk dat het makkelijker is om het op een openbaar forum te zetten dan het irl met een vriendin te bespreken ;)

Vind het makkelijker om het IRL te bespreken hoor. :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:20

Even mezelf quoten, we hadden het net in het kleine tieten topic over dit topic en toen zei ik dit:

Mij boeit het niet zoveel wie het allemaal leest, ik ben al heel lang, heel open over sex en wat er in het topic staat, weten eigenlijk veel mensen wel en mensen die het nog niet weten en het nu lezen wens ik er veel plezier mee ;)

Ik denk maar zo, als iemand van "buitenaf" het leest: mocht het in het "ergste geval" iemand zijn die ik IRL ken en waar ik het nog nooit mee over sex heb gehad, dan zullen dat wel de laatste zijn die het onder mn neus wrijven, want dan durven ze er niet over te praten. Met andere woorden, ik heb praktisch met iedereen die ik IRL ken wel eens over sex gepraat, haha.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:20

Hier ook ontzettend veel bekenden hahaha. Maar hetzelfde als Sas :).

Vind het ook leuk dat het topic zo'n leuke sfeer heeft, niemand die het verpest oid.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:27

Ik heb de eerste paar keren met mijn eerste pijn gehad. Maar dat was ook niet zo een leuke relatie.
Hierna had ik gewoon compleet geen zelfvertrouwen meer en ook zenuwachtig als ik over sex nadacht.
Want ik had het verlangen wel maar ik wou geen pijn hebben. Daarna heb ik een sex gehad met een vriend van me en die was heel zorgzaam met me en zo kreeg ik langzaam wel vertrouwen in sex ect. Tijdens sex had ik geen pijn meer maar daarna had ik wel een branderig gevoel. Ook als hij me wou vingeren deed het op het begin wel pijn. Ik spande gewoon teveel aan.
Met mijn huidige vriend heb ik dit probleem totaal niet ( alhoewel we nog geen sex hebben gehad) Ik ben veel relaxter bij hem en heb nog nooit pijn gehad als hij me wou vingeren ect. Ik ben ook veel vrijer bij hem en dan durf ik zelf ook meer. Bij de vorige 2 kon ik mijn gedachtes nooit "uitschakelen" terwijl mijn huidige vriend me mijn eigen naam nog kan laten vergeten om het zo maar even te zeggen }>
Dus ik denk wel dat de sex geen pijn gaat doen deze keer.

Over orgasmes, een jongen heeft me nog nooit doen laten klaarkomen. Als ik zelf met een speeltje bezig ben lukt me dit wel ( en soms heftig) maar een jongen is het nog nooit gelukt. Ik denk dat dat puur komt omdat ik dus mezelf niet helemaal loslaat.
Maar dan weer ik denk dat mijn huidige vriend hier wel verandering in gaat brengen aangezien ik mezelf bij hem wel los kan laten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:02

Ik zeg: Don't worry en wacht totdat je een man tegenkomt waarmee het zover komt ;) Je zorgen maken om dat soort dingen maakt het namelijk alleen maar moeilijker, en het lost toch niks op :n

En tja, maagd op je 28ste? Iedereen is anders.. Ik vind het persoonlijk gezonder als je op je 28ste nog maagd bent, dan wanneer je op je 15e al verschillende jongens gehad hebt :) Het is zeker later dan gemiddeld, maar hey, beter wachten dan later spijt hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:13

Nog een tip: In de Viva van deze week staat een artikel over moeilijkheden/pijn bij penetratie.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:21

Pijn? Dat zou niet logisch zijn!

Met Ladiesnight heb je ook zo'n gel die je erop kan smeren, dan mag je ff met het tube'tje naar het toilet ghehe! Dan kom je helemaal met een :) terug maar ook dat verschilt natuurlijk per persoon

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:31

Zwitsal schreef:
rockwitch schreef:
zou wel kunnen inderdaad, maar je tampon werkt dan denk ik niet meer.

denk dus inderdaad niet dat ie dan nog werkt maar zo kun je misschien oefenen op dagen dat je dat ding niet 'nodig' hebt.
oh als er mensen zijn die dit gaan uitproberen: niet gelijk dat ding er ook weer uittrekken. Zonder glijmiddel is het in ieder geval bij mij erg pijnlijk als ik een tampon eruit trek zonder dat ie 'vol' zit. En denk dat het sowieso fijner voelt om hem in te brengen, even te laten rusten, en dan pas weer der uit te halen.
Ik moet trouwens ook echt hard trekken aan dat touwtje als ik een tampon eruit haal (als in:echt hard). voelt niet fijn en ben als de dood dat het touwtje breekt. (komt dus doordat die tampon dan omgeven is met mijn strak aangespannen bekkenbodemspieren die ik niet kan ontspannen... die spieren zijn echt verbazingwekkend sterk!)

Bij mij wil een tampon er ook moeilijk in...tegenwoordig zing ik tijdens het inbrengen, blijkbaar ontspan ik hierdoor meer :+
Voordat ik m'n tampon inbreng trek ik al hard aan 't touwtje, zodat ik zeker weet dat hij goed vast zit, ik moet namelijk ook HARD trekken om 'm eruit te krijgen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:33

En welk standje hadden jullie bij de eerste keer?
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 10-08-10 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:34

Bellatrix schreef:
Mag ik vragen welke standje voor de vrouw het prettigst is? Voor jullie dan persoonlijk want ook dat zal verschillen per persoon...

Dat verschilt inderdaad per persoon, maar voor mij persoonlijk ook per bui. Als ik het initiatief neem en een 'actieve' bui heb vind ik bovenop prettig, anders laat ik hem liever het werk doen. :+
Verder ligt het aan de grootte van de penis wat prettig is. Op zijn hondjes kan hij bijvoorbeeld dieper en voel je meer als een man wat kleiner geschapen is. Als hij groot geschapen is kan het juist weer pijnlijk worden.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:34

Bellatrix schreef:

Missionaris. :j

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:35

Bellatrix schreef:

Mijn ontmaagding is niet echt een goed voorbeeld voor jou, maar ik was te gespannen en ik blockte de boel gewoon helemaal af maar meneer was toen al zover heen dat hij móest nadat ik hem al 5 maanden had laten wachten dus toen ben ik omgedraaid en zo is het gebeurd. 2x erin en toen heb ik hem van me af geduwd omdat ik het wel weer genoeg vond :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:36

Bellatrix schreef:

Missionaris, Cowgirl (girl on top) en Doggy gedaan de eerste keer