Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Dan moet ik eerst menstrueren
Zonder menstruatie glijd het bij mij ook wel.
SteffiiY schreef:hahaha, dan kun je altijd oefenen Bellatrix
of bedoel je met speeltjes?
blerde gewoon in ze kamer van schat dit is lekker zo een 10 keer ofzo denk dat iedereen toen heb mee kunnen genieten wist gewoon niet wat me overkwam
maar kan ook niet zonder"
seks kan echt heerlijk zijn,als er vertrouwen is in jezelf en in de andere persoon.
Qimm schreef:maakt niet uit wat er gestimuleerd wordt, waarmee, hoeveel tegelijk of juist niet, hard of zacht, lang of kort. Tis allemaal wel lekker, maar het gaat nergens naar toe. Tot het te gevoelig wordt, dan is het pijnlijk en dan hou je vanzelf wel op
speeltjes genoeg maar die vind ik het minst lekker

Je zorgen maken om dat soort dingen maakt het namelijk alleen maar moeilijker, en het lost toch niks op
Het is zeker later dan gemiddeld, maar hey, beter wachten dan later spijt hebben
Zwitsal schreef:rockwitch schreef:zou wel kunnen inderdaad, maar je tampon werkt dan denk ik niet meer.
denk dus inderdaad niet dat ie dan nog werkt maar zo kun je misschien oefenen op dagen dat je dat ding niet 'nodig' hebt.
oh als er mensen zijn die dit gaan uitproberen: niet gelijk dat ding er ook weer uittrekken. Zonder glijmiddel is het in ieder geval bij mij erg pijnlijk als ik een tampon eruit trek zonder dat ie 'vol' zit. En denk dat het sowieso fijner voelt om hem in te brengen, even te laten rusten, en dan pas weer der uit te halen.
Ik moet trouwens ook echt hard trekken aan dat touwtje als ik een tampon eruit haal (als in:echt hard). voelt niet fijn en ben als de dood dat het touwtje breekt. (komt dus doordat die tampon dan omgeven is met mijn strak aangespannen bekkenbodemspieren die ik niet kan ontspannen... die spieren zijn echt verbazingwekkend sterk!)
Bellatrix schreef:Mag ik vragen welke standje voor de vrouw het prettigst is? Voor jullie dan persoonlijk want ook dat zal verschillen per persoon...
Bellatrix schreef:En welk standje hadden jullie bij de eerste keer?