Ik ben tot les 14 gekomen van start to run, en heb idd altijd drie keer per week gelopen. Had wel een redelijke conditie heb nog nooit een les over moeten doen. Maar heb nu alweer een tijdje niet gelopen dus als ik weer ga beginnen ga ik even een paar lesjes terug.
Ik ga zo weer een stukje lopen, 4x 5 minuten lopen en 2 minuten wandelen. Ben benieuwd Vind mijn schema wel heel snel opbouwen, hopelijk trek ik dat een beetje
Wat eten jullie als je 's ochtends gaat rennen en hoe lang laat je dat zakken? Ik moet iig wel íéts eten.
Ik neem ook meestal yoghurt met muesli. En ´s middags probeer ik idd ook even te wachten na de lunch. ´s avonds vind ik het wel lastig dan moet ik meestal echt wel tot twee uur na het eten wachte.
Ik loop altijd 's avonds ongeveer anderhalf uur na het eten. Heb ook een keer 's ochtends gelopen op een cracker maar toen voelde ik me heel flauw. Maar dat is denk ik bij iedereen anders!
scooby, ben al een tijd bezig maar kwam iedere keer wat tussen. galblaasoperatie, beenvliesontsteking in mijn scheenbenen, vakanties waar ik niet kon lopen etc. en nu dan toch echt het einde in zicht. hoop wel dat mijn scheenbenen het nog even blijven volhouden want ik voel ze wel een heel klein beetje.
en verder weer een lekker dagje vakantie in het zonnetje.
ik eet meestal een banaantje voor het lopen met een lege maag. en drink wat water en een bakkie koffie.
Ik eet niets voor het lopen, een slokje thee en een kauwgom en dan rennen maar, daarom loop ik ook het liefste recht vanuit bed. Als ik later op de dag ga lopen krijg ik altijd last van het eten, hoe weinig ik ook gegeten heb. Als ik een hele dag aan een wielrentoertocht mee doe dan doe ik dat ook alleen op cola of koffie, hartstikke lastig dat ik niet tegen eten kan met sporten.
Word je daar niet erg flauw van maras? Dat red ik echt niet Heb vanmorgen een bakje yoghurt met cornflakes gegeten en dat een half uurtje laten zakken en dat ging goed, maar als ik van de week voor het werk wil gaan rennen dan red ik laten zakken niet
Ik kan ook niet met eten in maag lopen. Of ik loop 's morgens direct in mijn sportkleding naar buiten. Of ik loop voor het avondeten. Nu loop ik niet zo ver. Voor mijn blessure 5km, nu hersteld van mijn blessure ben ik bij lesje 3 van Evy.
Brittkitt: nee ik word er niet flauw van, dat valt eigenlijk alleszins mee maar echt gezond lijkt het mij ook niet, na een dag wielrennen op alleen koffie en cola en soms een sultana of zoiets dan heb ik echt fikse buikpijn maar dat is beter dan tijdens het wielrennen. Ik heb een aantal tochten gedaan dat ik halverwege moest stoppen van de kramp dus nu eet ik gewoon echt niet meer, dat geldt hetzelfde voor zwemmen of hardlopen, ook dan eet ik van te voren liever niet. Dammie1:amandelen eet ik eigenlijk nooit maar dat zou ik best eens kunnen proberen, van sinasappelsap krijg ik enorm "het zuur" dus dat drink ik ook niet meer.
Ik zou misschien iets proberen van drinkontbijt oid? Of proteïneshakes? Je moet er wel voor zorgen dat je lichaam niet je spieren gaat afbreken natuurlijk, dan ben je op lange termijn verder van huis Wel apart dat je er zo ontzettend veel last van hebt, is het niet iets van gewenning? Net als ontbijten 's ochtends, om maar een vergelijking te maken? Al kan ik me voorstellen dat je het liever niet uitprobeert als je er zo'n buikpijn van krijgt..
xkimmie
Geplaatst: 15-08-10 20:51
Heb een nieuw trainingsschema gemaakt . Ik ga het weer even anders aanpakken want anders denk ik te snel: Vandaag heb ik even geen zin. Ik begin maandag met 5 km, dan een rustdag. Woensdag 6km, weer een rustdag en dan vrijdag 7 km. Werken jullie eigenlijk ook met zulke schema's? Ik hoop dat ik voorlopig even geen last meer krijg van blessures want na een blessure kom ik langzaam op gang
Net hardgelopen met Sieb, zijn broer en mijn schoonzus. Was blij, door de gietende regen, maar heerlijk gelopen 5,5 km. Ben weer met de 5-10km begonnen, ha, kijken of het dit keer wel lukt. Maar vorige keer kon ik deze les echt niet volhouden, maar nu ging het prima. Goede koeling door de regen
Ik heb mijn rondje voor vandaag er ook alweer op zitten. Zo'n 6 km, naar vakantiewei van mijn paardje en weer terug. Ging best lekker moet ik zeggen!
Ik heb vanmorgen ontbeten met 2 boterhammen met pindakaas, een kop thee en een yakult en heb vrijwel direct daarna gelopen. Ging prima! Ik kan echt niet op een lege maag lopen.
Ik mag vanavond weer, hopelijk houden we het droog! Zaterdag was er een vieze bruine rups op mn (nieuwe) witte shirtje terechtgekomen en die heeft hele lelijke vlekken achtergelaten Straks nog maar weer wat vanish er op ofzo...
Lopen jullie allemaal volgens schema? Ik heb tot de 5 km een schema, daarna moet ik dus of op zoek naar een nieuw schema of ik ga gewoon rennen en bouw dat zelf langzaam op.
Gister heb ik ook weer even gelopen, maar helaas niet zo lekker. Kwam niet in mijn ritme, wel helemaal uitgelopen. Morgen maar weer en dan hopelijk weer lekker in ritme.
@Bommeke: Heb jij ook tubes voor je scheenbenen?? @iedereen: Op www.runinfo.nl staan veel opbouwschema's. Ik zelf vindt deze prima werken.
Ik heb heeeerlijk gelopen vandaag! Het ging zo makkelijk! Omdat ik bezig ben met fysio ben ik niet zo heel fanatiek meer.. Deze remt mij een beetje af in mijn enthousiasme. Ik mag 'maar' 2 keer in de week 25 minuutjes sjokken. Vandaag een half uurtje gerend met Renate Wennemars in mijn gehoorgang. (Ik heb MP3 met door haar ingesproken trainingsschema voor de 4Mijl gekregen). Word wel überfanatiek door haar en het muziek!
Ik ben benieuwd hoe mijn knie het dit keer houdt! Ik hoop van goed, want ik wil graag de 4Mijl binnen de 35 minuten kunnen rennen!
Marielle_93
Geplaatst: 16-08-10 17:27
Ik denk dat ik jullie maar ga verlaten. Hoorde vandaag ook nog weer iemand die het maar niks voor vond stellen, die was ook met start to run begonnen. Ik ben vandaag omgekeerd, baal enorm van mezelf maar ik vind het echt niet leuk zo (ik had net de 1x 1 gehad en 1x2 en ik was met de 2e keer 2 minuten bezig) En dit dus al na meerdere malen lesje 4 ben er nu ook wel klaar mee eigenlijk.