Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PardoesJessi

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 10:29

Sem..... hier ook nog niks hoor.. helaas!
Had een beetje gehoopt bevallen en een beetje bij gekomen te zijn voordat mijn dochter terug kwam van haar vader vanmiddag... Nou ja....
Kind van mij beweegt niet heel erg veel meer. Gisteren avond lag hij continu met zijn billen tegen mijn middenrif te drukken en zijn voetjes tegen mijn ribben.... En je ZAG hem gewoon liggen want mijn hele buik is gewoon scheef. Aan de linker kant is het dan gewoon helemaal zacht...EN rechts van het midden zie je zo zijn hele rug....tsssssssssssss........
Bang voor mijn bevalling? ben eerder bang dat ik nog 3 weken loop!
Stal.. nou is dat bij mij niet zoveel werk omdat ze een inloop stal hebben, voeren en water, van en naar het land.. Ik doet het nog grotendeels allemaal zelf.. Ik zeg niet dat het mee valt...Maar idd, dan doe ik er maar wat langer over!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 11:38

Ik oe de stal ook nog zelf..paarden hebben hier ook een wei met inloopstal. Drinker in de wei, hoef ze dus alleen maat te voeren en stal even uitmesten.

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:06

Ik verlies vruchtwater (of citroenwater zoals mijn dochter dat noemt :+ ) en krijg de Verloskundige vanavond op bezoek....
vind het nu toch wel wat spannend.....

Hoest bij jou Sem?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:11

hoi meiden,

lees dat er meerdere zijn die bang zijn voor hun bevalling ;)
Ik was dat ook en ..... kan me er weinig meer van herinneren hahaha
de verhalen dat je het ergste bent vergeten op het moment dat ze je wondertje op je buik leggen is waar :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:15

PardoesJessi, ik hoop voor je dat het vruchtwater is en geen citroenwater, gaat je babbie zo zuur van kijken he!
Ik hoop voor je dat het doorzet.

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:44

Heee de mama van de knappe Ryano!!

Nou ben iig een hoop citroenwater kwijt inmiddels :+
Dochter is uit logeren gegaan bij een schoonzus, paarden kunnen eindelijk in de stal...
Ik ben er klaar voor..

Maar zal wel blij zijn als het achter de rug is :o

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 07:10

PardoesJessi schreef:
Heee de mama van de knappe Ryano!!

Nou ben iig een hoop citroenwater kwijt inmiddels :+
Dochter is uit logeren gegaan bij een schoonzus, paarden kunnen eindelijk in de stal...
Ik ben er klaar voor..

Maar zal wel blij zijn als het achter de rug is :o

+:)+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 07:11

Enenen?

Al nieuwe beebs op deze wereld? :=

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 07:22

Pardoesjessi: ik duim voor je en hoop dat je inmiddels bevallen bent en alles soepeltjes is verlopen.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:01

Ah nog meer dames in spanning zie ik. :P Van mij mag de kleine meid ook wel komen nu. Ben over 4 dagen uitgerekend maar volgens mij zit madame nog prinses heerlijk bij moeders ;). Wel al mijn slijmprop verloren gister maar dat zegt niets helaas :(.. Afwachten dan maar..

Slapen jullie nog goed?

Pardoes: Spannendd.. Hoop voor jou dat je inmiddels bevallen bent (of aan het bevallen bent).

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:03

Het word spannend hier *\o/*

Paula: Meld je eens! We zijn benieuwd naar boer junior :D

Gister is onze meid gedraait! Nu heerlijk telkens van die voetjes tegen mijn middenrif aan! Zalig, maar niet heus :')

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:07

het is echt spannend hier!!!...gaaf hoor, veel succes iig iedereen met wachten en bevallen!!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:07

Zo spannend..hoop dat je inmiddels bevallen bent???
Hier nog steeds niets...slapen doe ik de laatste 2 weken al bijna niet meer, kan gewoon niet in bed liggen. Mijn ribben doen allemaal zeer alsof ik ze stuk voor stuk gekneusd heb!
Probeer de slaap overdag als kids naar school zijn wat in te halen..anders ben je zo kapot voor de periode na de bevalling...

Ben heel benieuwd of je al bevallen bent Pardoes!!!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:55

Pardoes, ik ben ook benieuwd of je al bevallen bent!
Ik heb in mijn laatste zwangerschap juist heerlijk geslapen, ik sliep al voordat ik het kussen aanraakte :o
Ik kon alleen niet meer op mijn zij slapen, maar gelukkig kon ik tot het eind gewoon op mijn buik slapen.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 09:39

op je buik :? Nou, dat kon ik vanaf week 5 al niet meer!!!
Ik slaap nog prinsheerlijk op mn zij hoor :j De enige positie waarin ik het uithoud.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:43

Jeps op mijn buik, ik was van de derde ook heel bescheiden zwanger op het einde ( ik zal is kijken of ik nog een foto'tje kan vinden) op mijn zij ging dus helemaal niet meer, zodra ik bijv op mijn linkerzij ging liggen dan ging madam ook helemaal aan de linkerkant liggen ( met als gevolg een halve bolle buik) en dan douwde ze haar billen tegen mijn ribben aan..En dat deed zeer!

Edit:

Deze foto heb ik gemaakt op 6-1-2010 en op 15-1-2010 is [***] geboren:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Steph86 op 27-09-10 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 09:46

Nou dat van die ribben klinkt bekend! Ik kan amper nog normaal zitten, alleen liggend is het een beetje uit te houden.
Verder word ze altijd super actief als ik ga liggen, maar ligt ik nogsteeds het lekkerste op mn zij.

Heb zoiezo altijd al slecht op mn buik kunnen slapen, maar dat lukt nu helemaal niet meer hoor!!! :o

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:53

Ja mijn ribben hebben echt wat te verduren gehad in de zwangerschap van [***], elke keer als ik zat dan duwde ze met haar billen tegen mijn ribben aan ( vaak aan de linkerkant) en vaak zo erg dat je precies haar billen kon zien.
We konden haar al billenkoek geven voordat ze geboren was ;)
Laatst bijgewerkt door Steph86 op 27-09-10 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:05

Haha billenkoek geven! Nee ik heb nooit op mijn buik kunnen slapen, ben altijd al een zijslaper geweest. Nu maakt het niet meer uit hoe ik lig, mijn ribben doen echt afschuwelijk pijn!!
Maar idd Steph een vrij bescheiden buikje ja, zie je nu zeker niets meer van? Mij vragen ze telkens ´weet je zeker dat er maar 1 in zit´.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:09

Buikje was een aantal uur na de bevalling al weg, ik kon ook direct mijn eigen kleren die ik had voor de zwangerschap alweer aan :o
Ik ben bij [***] ook maar heel weinig aangekomen in de zwangerschap ( ong 7 kilo) in het begin was ik afgevallen en op het lest was ik wederom weer wat afgevallen.
Ik ben een echte buikslaper en dat heb ik in de zwangerschappen van de boys ook vreselijk gemist, toen leek het wel asof ik zo'n giga fitnessbal had ingeslikt :o

Edit,
Ik heb je buikfoto's op je hyves gezien en eerlijk is eerlijk, ik vind het een mooie buik hoor!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:13

Ja dank je! Nu de laatste paar weken begint hij wel echt uit zijn voegen te groeien hoor..zie het behoorlijk somber in voor het resultaat na de bevalling! Maar was je van de jongens dikker als van je dochter dan?Grappig voor een derde!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:14

Wel gaaf dat je ondanks dat het je derde zwangerschap was, nog zo strak in je velletje zit. :) Dan zul je van te voren wel goede buikspieren gehad hebben!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:16

Ja dat moet bijna wel! Ik helaas niet zo...

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:24

Bij [***] was ik tonnentje rond, zowel van voor als van achteren :o
Bij [***] had ik de tijd niet om mijn eigen lichaam terug te krijgen, daar ik zwanger van hem was toen [***] net 3 maand was.
Het heeft heel lang geduurd hoor voordat ik een beetje weer in vorm kwam na de boys.
Ik was voor [***] een magere lat ( ong 45 kg) dat zal ik nu never nooit meer halen, zoiets moet ik nu ook niet meer willen.
sterke buikspieren had ik volgens de vk die bij de bevalling van [***] was idd, ze stond er van te kijken.
En eerlijk is eerlijk, ik ben nog niet tevreden met hoe ik nu ben maar op een gegeven moment dan houdt het op he..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:26

Ik denk wel dat als ik besluit te stoppen met mn spiraaltje dat ik toch wat sportschoollesjes ga nemen. (ook aangeraden door mn pa :') )