Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:25

Fiffill schreef:
Ik sta echt versteld van de preutsheid hier zeg. :=

Dat viel mij ook al op. Weet niet of ik nu zo nuchter ben, maar zoals al eerder is gezegd we zijn maar met 2 soorten: mannen en vrouwen die er onnderling allemaal hetzelfde uitzien.
ik kleed me rustig om waar anderen bijzijn, hier thuis staan we vaak met zijn alle in de badkamer als het moet, etc..

mag ik vragen waarom sommigen het erg vinden als hun eigen kinderen hun borsten zien? Dat kan ik eigenlijk niet zo goed begrijpen maar dat komt misschien ook wel omdat ik zo zonder preutsheid ben opgevoedt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:58

Ik wil graag mijn kinderen iets schaamte bijbrengen.
Er zijn hier meiden van 10 die bij wijze van, met de broek op de enkels van het toilet afkomen. Dat wil ik voorkomen.

En zoals bij mijn zoon... wel als hij met een bepaalde blik naar je gaat kijken, dan voel ik mij ook niet meer op mijn gemak.
Mijn zoon doet zelf sinds 6 maanden de badkamer op slot als hij gaat douchen, en dat vind ik ook goed.

Bonna

Re: Slaap jij met BH of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:20

Ah, nu begrijp ik het iets beter.
Ik kan me wel voorstellen dat je, je dan wat ongemakkelijk gaat voelen

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:22

Ik slaap zonder, ligt veel beter!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:23

zonder, zeker weten..
het ligt gewoon echt niet fijn

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:23

zonder bij vriendin of niet.. ben niet zo preuts ;)
iedereen is toch hetzelfde :P

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:24

ik slaap zonder ,ben blij als dat ding uitgaat
vaak al bij tv kijken in mijn huispak, heerlijk los die dingen :D
en wij zijn niet preuts, we lopen alle 3 naakt in de badkamer en mijn zoon van 11 kijkt niet raar naar mij of mijn man
wel heeft hij paar jaar geleden gezegd tegen mijn man; Jeetje papa wat is die groot ...hoe doe je dat in je onderbroek stoppen? :+

maar gelukkig is bloot bij ons gewoon en normaal ,niks om je voor te schamen ;)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:24

alleen als ik uit geweest ben dan wil ik 'm wel aan houden,
gewoon omdat ik te moe ben om 'm uit te doen

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:25

zonder, het zit niet lekker en schijnt niet goed te zijn :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:25

zonder, met slaapt gewoon niet lekker...

Soms met kamp, school als ik tussen de mannen lig in 1 tent ofzo, is met handiger :+ en dat is maar voor 2 nachtjes :+

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:26

Ik met, ik weet eigelijk niet waarom :D Dat is zo gekomen en nu slaap ik niet lekker zonder dusja.. :+ Ik heb inderdaad ook gelezen dat het beter is om zonder te slapen. Toch maar eens proberen dan..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:27

zonder zeker weten, zo vreselijk met he.., als ik ergens logeer doe ik 's ochtends wel een vest aan. valt niet op dan en kleed ik me wel om in de badkamer op slot dan.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:59

bizar zeg dat er mensen zijn die met een BH aan slapen! Dat zit toch voor geen meter!

(tenzij ze gigantisch of pijnlijk zijn of je borstvoeding geeft)

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:54

listiglistje schreef:
Als ik (erg) dronken thuis kom dan blijven soms al mijn kleren aan....dus ja ook mijn BH :Y)

Normaal zonder ;)

Als ik (erg) dronken ben, loop ik het liefst in mijn blootje rond :D .
Nou hou ik tot nu toe buiten altijd mijn fatsoen maar als ik thuis kom drop ik zsm al mijn kleren hoor :Y)
Alles knelt dan enzo.

Nee ik slaap altijd zonder.
Bij sommige vriendinnen doe ik de grote wisseltruc en bij sommige maakt het me echt niets uit.

& het is het enige moment van de dag dat ze vrij en blij mogen feesten, ben altijd blij als dat rot ding uit mag!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 06:48

Bonna schreef:
Fiffill schreef:
Ik sta echt versteld van de preutsheid hier zeg. :=

Dat viel mij ook al op. Weet niet of ik nu zo nuchter ben, maar zoals al eerder is gezegd we zijn maar met 2 soorten: mannen en vrouwen die er onnderling allemaal hetzelfde uitzien.
ik kleed me rustig om waar anderen bijzijn, hier thuis staan we vaak met zijn alle in de badkamer als het moet, etc..

mag ik vragen waarom sommigen het erg vinden als hun eigen kinderen hun borsten zien? Dat kan ik eigenlijk niet zo goed begrijpen maar dat komt misschien ook wel omdat ik zo zonder preutsheid ben opgevoedt

Wij dus wel... heb mijn ouders nog nooit zonder kleding gezien... en ik vind het zelf gewoon niet prettig als mijn zoon vsn 9 mij naakt ziet , maar als ik hier alle verhalen lees vraag ik me toch af of ik niet heel erg ben want iedereen slaapt zonder , ik moet wel zeggen mocht het eens gebeuren dat ik zonder slaap ik gewoon wakker lig en die bh opzoek want ik vind zonder gewoon niet lekker liggen tja dan ben ik maar een uitzondering...

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 07:07

rakni schreef:
bizar zeg dat er mensen zijn die met een BH aan slapen! Dat zit toch voor geen meter!

(tenzij ze gigantisch of pijnlijk zijn of je borstvoeding geeft)

mijn bh's zitten heerlijk hoor en ik heb maar heeeeele kleintjes :D
en juist toen ik borstvoeding gaf (en ze enorm waren) deed ik dat ding wel altijd uit

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 07:59

TessJS schreef:
Wow serieus? Ik ben 19 en wij staan nog steeds met zn alle in de badkamer , okee okee, mijn vader dan niet. Maar het is toch je familie!
Ik ben 27 en als ik thuis moet douchen en mijn moeder loopt de badkamer binnen, laat ik haar ook lekker haar gang gaan. Of mijn broer, of mijn vader.... boeiend :D

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:47

Slaap gewoon zonder, met pyjama of iets wat ervoor door gaat.
Mijn dochter trekt hem ook gewoon uit, terwijl een van haar vriendinnen hem wel aan houdt. Dit viel me op toen ze hier sliepen.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 09:05

ik slaap heerlijk zonder, en ik ben best flink bedeeld daarzo. of ik nou alleen of met iemand slaap, dat ding moet uit. zelfs als ik beschonken thuiskom neem ik nog de moeite om em uit te doen. :o

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:23

absoluut zonder. thuis zowiezo met zo min mogelijk, en als ik ergens anders slaap een shirt. Ik kan echt niet slapen met :')

_Gabriellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:30

Ik met vind het zonder BH echt niet lekker liggen, vooral als ik me omdraai zit het gewoon in de weg heb(cup-D). Als ik een B had gehad had ik best zonder BH geslapen de een vind het wel lekker en de ander niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:06

Slaap altijd naakt, dus ook zonder BH :P Bij vriendinnen slaap ik uiteraard niet naakt en houd ik meestal BH ook aan, geen idee waarom :+

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:30

Zonder HB, licht veel lekkerder en anders krijg ik van die strepen op mijn borsten
van mijn bh :+ ik slaap nogal wild :P Bij vriendinnen doe ik een wijd nachthemt aan,
maar alsnog zonder hb, vanwege bovenstaande reden dus haha

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:34

Citaat:
Even serieus, nee dat vindt ik echt helemaal niets. Zal ik me ook echt niet prettig bij voelen hoor, deur van de badkamer gaat altijd op slot en niemand mag binnen totdat ik wat fatsoenlijks aanheb.. :o

Citaat:
Wow serieus? Ik ben 19 en wij staan nog steeds met zn alle in de badkamer , okee okee, mijn vader dan niet. Maar het is toch je familie!

Daarom juist :').. Zou 't echt vreselijk vinden als iemand me zou zien.. :=
Mijn ouders mogen ook niet op mijn kamer komen als de deur dicht is, want als ik me dan aan het omkleden ben...ieks :P
Ik hád overigens wel een slot op de deur...totdat ik die niet meer openkreeg en pap via het raam naar binnen moest komen en de deur er uit heeft moeten halen :')

Edit: quote werkte even niet :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:37

Ik slaap ook bijna altijd zonder bh, ik haat met bh slapen echt. Alleen als ik me er niet helemaal op mijn gemak bij voel (in een tent met jongens bv), houd ik hem aan. Bij vriendinnen doe ik hem trouwens ook uit hoor, totaal geen moeite mee.