Chiara heeft van 19.30 tot 8.45 geslapen

Geen late voedingen hopelijk meer, kunnen we vroeger naar bed, al hebben we afgelopen dagen nog niet voor 1 uur op bed gelegen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Niks mis mee toch? Dat heet oerinstinct
WowAmigo schreef:Hihi, dat heb ik ook, dan denk ik bij mezelf "oh, volgens mij ga ik nu te ver"
SusanH schreef:Niks mis mee toch? Dat heet oerinstinct
Dat ging eigenlijk over alle kindjes die maarzo door blijken te slapen en ik me de enigste mama op de wereld voel met van die draakjes die dag en nacht in de weer zijn! Soort Duracell konijntje is het, de jongste. Zat vanochtend ook heel druk te doen met haar handen. Zit te denken om maar afspraak bij de osteopaat te maken ofzo.
Mijn man stond er ook achter en die vertelt nu ook aan andere vrouwen dat je maar gewoon op verzoek moet voeden enzo en dat het echt heel makkelijk is
Ninita schreef:Ik kon me er in het begin ook zo aan ergeren en vooral 9 van de 10 mensen die met zo'n rotsmoes aankomen. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt!
Oud-klasgenootje van me is 3 maanden voor mij bevallen en die ging geen BV geven omdat het bij haar nicht ook niet gelukt was en dan zat het vast in de familie.. uhuh
Cyntje schreef:Tja... kinderen groeien op friet ook goed... dus vind dat niet écht een reden om dan maar FV te geven, want ze groeien er goed op