Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:27

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:09

Irm, leuk hoor, ben benieuwd..! Maak je foto's?
Ctjelief, heb jij nou al nieuwe? Jij zou toch vorige week ook weer nieuwe laten zetten?

CtjeLief

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:32

Ja Smart, ik heb inderdaad weer nieuwe! Ik ben alleen niet happy met de kleur (te blond) dus ik ga toch een een tintje donkerder.. dat gebeurt vanmiddag, ik zal daarna even een foto plaatsen als ik er nog aan toe kom! Ben wel weer erg blij met mn 'nieuwe lokken'! :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:35

Leuk, ben benieuwd hoor..!! Het gevoel zal inderdaad wel weer fijn zijn! Voelt het trouwens in het begin niet zwaar aan?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:46

ik vind het wel meevallen met 'zwaar aanvoelen'.. maar goed heb ook niet mega lange extensions.. Je voelt het wel bij het douchen, als je haar nat is haha

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:18

lrm schreef:
weave..:D tja ik had ook gewoon extensions geprobeerd maar dat zat toch niet zo lekker en ik ben nog blond ook. dus dat zat je enorm (die 2 plukjes:P)

langere en kortere haren? zit dat in 1 borstel.:P

Ook met blond haar hoor je extensions niet te zien hoor ;)
Dan zijn ze gewoon echt niet goed gezet! :)

Net als die vriendin van mij, die veel verschillende dingen geprobeerd: weave, extensions met microrings, en daarna extensions met waxjes bij iemand die het dus echt niet kon.. Alle 3 een drama! Ook voor haar eigen haar..
En nu heeft ze weer extensions met waxjes, bij dezelfde laten doen als ik, en dat is toch een wereld van verschil zegt ze :j
Ik zou ook niet meer anders willen dan waxjes :D

@smart: Ja t voelt zwaar aan in de douche idd :P De eerste keer dat ik het ging wassen.. jemig wat was dat ineens zwaar :P Nu wel aan gewend.
Ik ga ze vandeweek eruit laten halen door mn moeder denk ik. In principe kunnen ze nog makkelijk een maand blijven zitten, maar wordt er zelf een beetje gek van. Moet mijn haar vast met werk, doe t altijd in een hoge staart zeg maar, en aangezien mijn haar snel groeit, wordt het nu wat lastiger met de waxjes. Los zie je er nog niets van, maar vast nu wel wat meer. En met naar achter borstelen wordt het lastig. Das dan weer een nadeel van snel groeiend haar :P Als ik het los had kunnen dragen op mn werk had ik ze zeker nog laten zitten!

Dan even mijn haar laten bijkomen, hoppa gelijk een masker door heel mn haar :D Dat kan natuurlijk niet met extensions.. En dan weer opnieuw verven denk ik, maar geen zwart meer voorlopig !
En over een tijdje wil ik zeker weer extensions <3 Weet nu al dat ik mn hele lange haar ga missen :P

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:45

inderdaad, ik heb nu ook blond haar en je ziet niets! :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:19

Deadxstar, dat zal dan wel weer even wennen worden inderdaad haha!! Jammer dat ze er nu al uit moeten, nou heb ik zelf mijn haar ook altijd vast als ik moet werken en het groeit vrij vlot dus ik ben benieuwd hoe lang ik er mee kan doen..

De eerste keer wordt voor mij alleen volume omdat ik ernstige haaruitval heb gehad en het anders misschien iets te zwaar zou worden, gelukkig goed advies gehad... :D

Ctjelief, laat je ook nog een blonde foto zien?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 16:58

Ja gelukkig is mijn eigen haar ook niet bepaald kort hoor, tot mn bh bandjes was het toen ik het liet zetten. Dus nu wss iets langer, maar laat wel gelijk de puntjes knippen als mn extensions eruit zijn :j

Maarja, als je extensions hebt gehad, is elk kapsel volgens mij ineens dun en kort, hoe lang en dik haar je van je zelf ook hebt :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:09

oke. nouja ik had die microrings geprobeerd. vond ze ook niet zo lekker zitten. je voelt het zo.

haha tja je bent dan ook een hele bos gewend. dan valt alles tegen met je eigen haar.

ik krijg wel veel commentaar van mijn moeder en zus. dus begin vandaag een beetje te twijfelen/zenuwachtig te worden. ze zeggen ja dat is lelijk is heel slecht voor je haar enz. valt daar nog wat aan te doen? of vinden jullie dat je haar niet achteruit gaat als jullie de extensions er weer uit hebben.

agja aan de andere kant denk ik maar zo. als ik morgen dood ben dan heb ik het nooit geprobeerd he..:P

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:25

Mijn haar was er na 9 maanden double hair nog prima aan toe! (heb paar pagina's terug fotos geplaatst) Het glansde nog mooi, voelde zacht aan.. Geen probleem.. Losse extensions zitten echter wel langer in je haar vast waardoor het wellicht wat meer van je eigen haar afbreekt (mijn haar kon bijvoorbeeld niet tegen losse extensions) maar het voordeel van matjes is dat ze om de 6 - 8 weken opnieuw geplaatst worden, waardoor de waxjes weer verplaatsen naar andere punten...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:20

In principe als extensions goed gezet worden, is het niet heel slecht voor je haar.
Iig niet slechter als andere dingen, want bijna alles is slecht voor je haar :P
Teveel zon, of stijlen, föhnen, etc.

En het lijkt alsof je ineens heel veel haar verliest als je de extensions eruit haalt, maar dat komt omdat je elke dag heel veel haren verliest, volgens mij verlies je elke dag gemiddeld 100 haren. Als je extensions hebt, kunnen die natuurlijk niet weg doordat ze vast zitten in de waxjes. Dus lijkt het bij het eruit halen ineens heel veel, maar dat is het dus niet :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:25

voor de geintresseerde nog even een update over mijn foxylocks: de kwaliteit is bagger, ik was ze met een van de beste shampoo's op de markt en het voelt daarna snel weer stug aan. De krul houden ze redelijk vast dus ik krul ze, als ik ze stijl hou plakt het haar aan elkaar en zijn het echt sliertjes. ik beveel ze echt aan niemand aan..

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:14

haha eigenlijk heel logisch dat je die haren verliest. dat heb ik meestal ook al met de kam. maarja ik haalde het plukje eruit wat er was in gezet en dik veel haar op mijn zus der benen. dus weer gezeur.

tja.. doe het gewoon..:D

babydoll: wat een gezeur. terwijl je er zo naar uitkeek.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 21:27

babydoll: klinkt als niet 100% human hair.. (?)

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:32

Afbeelding

fototje van vakantie, je kan goed zien stijltang vergeten!
Na een paar dagen werd ik toch wel gek haha.
Ben nog steeds super blij ermee!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:01

Zo'n beachlook is ook leuk hoor! :) ziet er mooi uit!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:12

Nou mijn extensions zijn eruit sinds vanavond..
Moet zeggen dat t toch wel HEEL erg tegenvalt. Tuurlijk had ik verwacht dat het veel dunner aan zou voelen aangezien ik zo'n bos gewend was.
Maar mn haar is echt dun nu. Zo dun is het nog nooit geweest..

Nja goed, gelijk lekker gewassen, zit nu een maskertje in. Kan het weer even bijkomen..
Wel heerlijk dat ik weer gewoon met mn handen door mn haar kan zonder iets te voelen :D

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:15

Ik had dat ook heel erg hoor! Maar volgens mij was me haar toch niet echt dunner. Misschien moet je ff foto's vergelijken?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:41

Ja mn haar is echt dunner :P
Zie je ook op foto's maar ik voel t ook echt gewoon.. Moet een staart in met werk, en zo dun is mn staartje nog nooit geweest hahaha _O-

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:56

oeh heb je een foto?

ik heb ze er sinds gister in en ben er blij mee. hebben jullie nog een tip om die overgang van mijn haar naar de extensions nog iets minder te maken. (heb stijl haar).

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 17:54

Nee heb nog geen foto!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 12:19

Ik weet niet of het al gezegd was hier:

AMSTERDAM - FOTO'S Naomi Campbells weelderige haardos is niet meer wat het ooit geweest is.

Tijdens een shoot voor ontwerper Dennis Basso in New York schoof de haarstylist een stukje van haar pruik opzij,
en legde daarmee de zijkant van haar hoofd letterlijk bloot.

Volgens de Daily Mail is Naomi's haarverlies het gevolg van het jarenlang dragen van een 'weave',
waarbij het eigen haar kort rond het hoofd wordt gevlochten en nepstukken haar daarop worden vastgezet.
Onder anderen Victoria Beckham en Britney Spears zouden aan dezelfde kwaal lijden.

Bron: Telegraaf.nl
Foto's op http://www.telegraaf.nl/prive/7067701/_ ... l?sn=prive

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 14:37

Daar wordt je ook niet vrolijk van als je haar er zo uitziet :=

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:27

Dat moet je écht niet willen :\ Jeetje.....