Ik zou dan toch echt erop aandringen om de bijsluiter te volgen, wat de ha voor plan heeft is gewoon tekort. Weet dat het moeilijk is om door te dringen bij de h.a.
Bij mij lukte het ook niet, pas nadat ik bij de internist ben geweest kreeg ik de juiste dosering. Anders zou ik een verwijzing vragen naar een internist. Ik weet een hele goede, wat het is dan wel belangrijk dat je naar een internist gaat die er veel van weet en het serieus neemt.
Het is echt een moeilijk kwestie. Ik heb er ook voor moeten strijden en heel veel mensen als je het forum leest op de vitaminie b12 tekort site. Heb je die al een gelezen?. Kan je ook veel vragen stellen. Daardoor weet ik er ook meer van.
Hopen dat je door kan dringen bij je ha en dat het je gaat helpen, ik weet hoe beroerd je je kan voelen. Niet fijn.
Mirjam
.
hebben nog meer bokkers daar last van? Voor ik prikte heb ik eigenlijk nooit last van pukkels gehad, mischien dat er af en toe eentje zat maar verder nooit. De dokter zei dat het niet bekent is dat dat een bijwerking van de B12 is maar bij mij is het echt daarna gekomen.
) aangeboren en wel.. alleen heb ik er niet zoveel last van als somige hier
ik heb puur last van duizelingen, idd stemmingwisselingen, hoofdpijn eigenlijk altijd overalpijn
.Rechtstreeks in de bloedbaan (via slijmvlies/infuus) of in het spierweefsel is dan de enige optie.
nynke. hoe is ie nu met jou?
)