Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:WillemYntJee schreef:Tip van de dag! Ik zag gister een reclame op tv van Nivea zonnemelk met bronzerDus telkens als de zon maar een beetje schijnt, smeren en hopelijk lekker bruinen haha.
merken uit de zonnestudio hebben al jaren spf met bronzers
Issy schreef:Nathalie, ik heb op mijn wang een bruine pigment vlek zitten, als ik in de zon ga smeer ik factor 50 op die plek. Voor de rest draag ik altijd een dagcreme met factor 25.
Maar als ik nou onder de zonnebank ga kan ik dan ook op dat ene plekje de factor 50 erop smeren, of beter een watje op die plek plakken. Ik wil niet dat de pigment vlek nog donkerdere of groter word.
Kan je ook gewoon onder de zonnebank gebruiken.
Zat er geen gebruiksaanwijzing bij? Meestal staat daar namelijk ook een schema in wat je aan kunt/moet houden. __Nathalie__ schreef:mag wel maar je hebt het niet nodig. Je kleurt langzamer waardoor je weer vaker moet zonnebanken. Je moet gedoseerd zonnebanken waardoor de factor overbodig is
en ook neit te veel in de zon
dus ik zal neit superbruin worden dir jaar!Citaat:
__Nathalie__ schreef:Hebben ze je niet laten zien hoe de zonnebank werkt toen je voor het eerst kwam?
Je moet altijd je gevoel volgen onder de zonnebank. Ik vraag ook altijd heel veel aan klanten wat ze ervaren en voelen onder de zonnebank aan de hand daarvan bepaal ik of ze langer of zwaarder kunnen. Als jij voelt dat je huid jeukt, of prikt dan zit je al in de eerste fase van verbranden. Dan ben je dus een fase te ver. Je moet niks voelen dan is het preccies goed