Geeft niet zo'n gezellige uitdrukking, helaas.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan ze echt zo allemaal niet bedenken. 
met het gevolg dat deze altijd elke dag opnieuw beschadigt is maar toch kan ik er niet mee stoppen, het doet me ook helemaal geen pijn maar het ziet er gek uit en mn wang moet wel één en al litteken weefsel zijn ofzo. Verder controleer ik altijd of ik de deuren goed op slot doe, als ik uit de auto ga of het huis verlaat.
)
Saar___ schreef:-ik kan nooit goed stilzitten
-als ik gelachen heb, blijft mijn gezicht nog een tijd in "lachstand" staan
caroolienn schreef:Minjon schreef:Als ik in de autozit, ontwijk ik met mijn kontspier de bomen etc (Span dus mijn kont aan en dan "ontwijk" ik ze)
Hahahahahaha
Eindelijk, iemand die dat ook doet! Ik legde het laatst aan iemand en die keek me toch raar aan
Trennie schreef:Bij een pakje sportlife MOET er een even aantal in zitten. Ook neem ik er altijd 2, 1 voor iedere kant in mn mond. Als iemand anders er maar 1 wil, dan neem ik er 3. Want er moet een even aantal in het pakje zitten.
Laurabyoux schreef:Trennie schreef:Bij een pakje sportlife MOET er een even aantal in zitten. Ook neem ik er altijd 2, 1 voor iedere kant in mn mond. Als iemand anders er maar 1 wil, dan neem ik er 3. Want er moet een even aantal in het pakje zitten.
hahaha dit heb ik ook, mensen kijken me dan echt scheef aan, maar het moet gewoon!
paix schreef:Bij mij gaat mijn ochtend altijd het zelfde,
Als ik 10 minuten later mijn bed uit ga zal ik ook 10 minuten te laat ergens zijn. En verstoord iemand mijn ritueel dan ben ik de rest van de dag van slag. Een heel vervelend trekje
) dan pak ik altijd me mobiel en ga smsen!
Daantjee12 schreef:Hannah_Menno schreef:Ik maak altijd galopsprongen tussen dingen..
Met je kont-spieren?
Hier nog een.
Of over een heuvel 'mee ziiten'' Als een paardensprong