Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Noemde het altijd laagtevrees, weet er op de dag van vandaag nog de officiële naam niet van.
Die boeien hierboven klinken ook bekend. Ook andere dikke palen/werken die in het water staan oid, daar durf ik echt niet langs als ik zelf in het water lig.

_Denise_ schreef:_Denise_ schreef:Ben nog geen lotgenoot tegengekomen die ook bang is voor paddenstoelen en berenklauwen.![]()
[edit] Ah op blz 8 een paddenstoelenfobie genoot
En het heet mycofobie.
kleine gaan nog wel maar langere bruggen bah!Myrthe92 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ben ik hier de enige die bang is voor vliegtuigen? En dan bedoel ik niet om naar te kijken.. prachtig, maar als ik er in moet gaan zitten wordt het een heel ander verhaal!
mij niet gezien
feliciaa schreef:Dat vraag ik me wel eens af of er nog meer mensen zijn met vreemde angsten.
Ik ben ontzettend bang voor clowns en poppen.![]()
Als ik bijvoorbeeld bij ons door de v&d loop schrik ik me iedere keer een hoedje als ik langs die poppen loop. Ik voel me ook absoluut niet op mijn gemak in die winkel..
Ook als ik films kijk waar clowns of poppen in voor komen kan ik gewoon echt niet meer slapen snachts..
Dus wie heeft er nog meer een gekke angst?
paix schreef:Stopcontacten..
Jaja heel raar maar ik ben er als de dood voor en durf ook eigenlijk geen stekkers in het stopcontact te doen.
In groep 3 heeft mijn juf een verhaal verteld over haar broer die onder stroom stond toen hij een stekker in het stopcontact deed. Einderlijk over mijn fobie heen gekomen deed ik een stekker in het stopcontact en toen ontploften de stekkerkast met veel fonken en lawaai. Ik doe geen stekkers meer in het stopcontact zolang het ook echt niet hoeft.
jankawijnsma schreef:Wat zijn we allemaal watjes! Bang voor Winnie the Pooh?!
Ik ben ook een dikke schijterd. Ik ben al heel lang bang voor vuurwerk, balonnen, knallen dus!
Ik was ook bang in t donker (idd ramen en spiegels brr) maar daar ben ik inmiddels al aardig over heen! Bij mij komt dat door de film scream. Oeh wat eng! Mijn vriendin heeft trouwens echt een keer meegemaakt dat ze 's avonds allen thuis naar de TV zat te kijken en dat ze toen even naar t raam keek en er een vreemde kerel voor haar raam stond naar binnen te kijken echt waar! Eng he! Hij is wel onmiddelijk weggegaan toen, maar hij stond echt in de tuin!
Ik ben helaas ook bang om in t vliegtuig en soms ook nog steeds op de snelweg in de auto.
) en hij toch maar besloot te vertrekken.. Toen heeft ze de gordijnen dicht gedaan, en de volgende ochtend durfde ze ze niet meer open te doen.
Ik zou 't echt in me broek gedaan hebben van angst..
vagolijntje schreef:ik ben echt panische voor sprinkhanen van die grote groene brrrrr als klein kind spronger er 2 op me en die bleven maar komen bah als ik er aan denk wordt ik al gek. Als ik ze nu zie en das vaak helaas met een vriend die boer is raak ik echt in paniek bah vieze beesten.
Clowns vind ik ook niet zo niet echt angst meer een onstemd gevoel

vickylover schreef:ben blij dat ik niet de enigste ben
bah![]()
van mij mogen die beesten afgeschaft worden !!