Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:46

ja dat heb ik nu dus met het shirt van appie, die met lange mouwen, onderaan zit een soort boord en die kruipt iedere keer boven mijn billen, niet relaxt als je net langs en bouwkeet rent waar ze buiten met z'n allen aan het schaften zijn, ondanks mijn 36 lentes een hoop gefluit en commentaar :D

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:49

Sim0ne schreef:
Ook weer via piratebay.org

Is die site helemaal veilig, of krijg je makkelijk virussen?
Want anders ga ik gewoon Start to run downloaden :D

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:56

Het zijn alleen mp3's, daar zitten niet zo snel virussen in. Ik heb tot nu toe alleen 1 keer een virus gehad met een programma (een spelletje), nog nooit met mp3's of films gehad.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:57

Heb er nog nooit een virus opgelopen en heb al heel veel gedownload. Maar heb dan ook wel Norton op mijn PC.

Als je via piratbay download heb je ook een torrentprogramma nodig zoals utorrent

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:59

Handig om te weten van de Aldi, die hebben we nl wel in het dorp.

Ik laat het mijn vriend wel even downloaden, die is daar wat handiger in ;)

Evengoed net 6,5 km gelopen, was wel even moeilijk, maar tussendoor had ik echt zo'n stukje dat het zo makkelijk loopt. Alsof je dan helemaal niet hoeft na te denken en je gewoon 1 tempo aan houd.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:00

vanmorgen heerlijk gelopen, voor het eerst 6 min, maar het viel me mee. Ik krijg nu alleen wel het idee dat ik een mega beginners schema heb..ik zit nu in week 5 en loop nu dus 2x 6 min en 2 x 3 min (met wandelen tussendoor)

Heb het idee dat sommige schema's hier veel sneller gaan. Ach ja, het gaat prima zo, dus dan maar wat langzamer.

Deze week hier ook even bij de lidl kijken. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen hardloopkleding. Ik loop in een gewoon vest of t-shirt, met een soort joggingbroek.

Weet iemand trouwens waar je een goedkope simpele mp3 kunt kopen? Ik heb er dus geen een, maar is denk ik toch wel leuk om met een muziekje op te lopen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:00

Ik moet tijdens het hardlopen echt in een ritme komen en geconcentreerd lopen eigenlijk. Als dat niet lukt hou ik het ook niet vol :n
Op de loopband heb ik daar dus ook veel meer moeite mee, kan ik de tijd ook wel vooruit kijken :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:03

die stukjes heb ik er ook tussen zitten, vooral nu ik weer wat langer achter elkaar mag lopen. heerlijk!

ze hadden laatste bij de bart smit een mp3 in de aanbieding voor 12 of 15 euro. en de action heeft ze dacht ik ook, kwaliteit weet ik niet. heb er zelf een bij bcc gekocht van philips, erg goede kwaliteit!

heb je geen mobiel waar je wat op kunt zetten?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:06

nee mijn mobiel kan 1 liedje aan en dan is het geheugen vol

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:07

Ik ga straks een Ipod kopen, heb nu ook zo'n simpel ding maar straks voor mee op vakantie en die paar uur vliegen wil ik graag een Ipod :j

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:08

ben jaloers... wil ook een Ipod maar durf het geld er nog niet aan uit te geven.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:08

dan zou je kunnen overwegen om bij bv de mediamarkt een geheugenkaartje te kopen voor je mobiel, da's misschien nog goedkoper

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:09

Nou gisteren was ik bij de V&D en daar hadden ze er één voor 100 euro, maar ze hadden alleen nog maar oranje en die vond ik lelijk.
Was een Ipod Nano 8 GB

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:10

hetbommeke schreef:
dan zou je kunnen overwegen om bij bv de mediamarkt een geheugenkaartje te kopen voor je mobiel, da's misschien nog goedkoper

er kan geen geheugenkaartje in :+ Ja sorry, ik weet het, ik heb spullen uit de middeleeuwen, maar ik geef er niet zoveel om. (en geef er zeker niet veel geld aan uit)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:15

nou ja maakt toch niet uit, als het maar werkt. je hebt van die hele kleine mp3 dingetjes met clipje, niet duur (onder de 20 euro) en soms in de aanbieding.

ik had zo'n clip ding van ipod, zat ooit in een relatiegeschenk van mijn man, heb 'm direct ingepikt :D maar hij is de laatste tijd heel snel leeg, accu doet het denk ik niet meer helemaal goed. en ik vond het lastig dat er geen schermpje op zit, kun je niet zien welke les het is dus moet je steeds de eerste paar secs luisteren, heb ik het geduld niet voor :o

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:21

dat afstanden meten is trouwens echt wel heel handig zeg! Heb al leuke rondjes weer uitgemeten voor de komende tijd ;)

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:26

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:41

Hee wat handig van jullie dat jullie de Aldi en Lidl noemen. Heb namelijk nog wel hardloopkleding nodig want ik loop nu gewoon in een shirt of vest met een joggingbroek.
Ik ben donderdag vrij dus dan kan ik gelijk 's ochtens heen naar de Lidl :D

En ook een goede tip van die ladiesrun in Groningen. Ik kan inmiddels al wel meer dan 5 km achter elkaar hardlopen maar is juist wel goed dat hij maar 5 km is dan kan ik het tempo er wat meer inzetten.
Denk dat ik me ook maar even op ga geven :D Is denk ik niet voor jongens neem ik aan anders kon mijn vriend ook mee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:07

hetbommeke schreef:
angela, waar heb jij die schoenen besteld op i-net? en wat was je kwijt? heb nl ook mizuno's, antiprontie en vond ze in de winkel best prijzig, 139 euro (dacht ik) bij Run2Day. Heb ze daar toen laten aanmeten met film etc, maar nu ik nieuwe wil gaan bestellen, graag via i-net en wat goedkoper :D

wij waren dit weekend er even tussen uit, zaten in landalpark roekenbosch bij venray, en heb daar heerlijk hardgelopen zaterdagochtend. verder heel veel gewandeld, komt er nooit meer van sinds de kids er zijn. die hadden we even uitbesteed aan oma dit weekend ;) ook heerlijk uit eten geweest, dus de weegschaal heb ik vanochtend niet aangeraakt :o ben echt weer even bijgekomen, heeft een mens soms even nodig.

Hee wat leuk, dan zat je vlakbij mij! Ik woon in een dorpje vlakbij!

Ik heb ze bij www.hardloopaanbiedingen.nl besteld! Ik heb Wave Alchemy's, en jij? Ze waren in ieder geval goedkoper en ik krijg er een gratis broek bij. :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:23

Wat grappig, daar zijn we doorheen gereden, gingen naar Afferden om daar een stuk te wandelen (8 km). Mooie omgeving :j Vind die zandpaden door de bossen altijd zoooooo heerlijk, kun je lekker op hardlopen. Helaas hebben we die hier niet in polder ;(

Heb de Wave Inspire 5, zitten goddelijk :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:36

Net even op die site gekeken, maar daar zijn ze al met de Inspire 6 bezig. Kwam de mijne ook ergens anders tegen, nog nr 5 en daar waren ze 85 euro. Even in het achterhoofd houden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:37

Wij hier ook niet terwijl ik wel op een zachte ondergrond moet lopen, dat is namelijk beter voor mijn schenen, maar ze zijn er gewoon niet hier.......

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:42

SAKKIA schreef:
imd schreef:
Dankje. Jij woont bij mij in het dorp, of niet? :P

*spiekt snel profiel*

Ikke? Geen idee waar woon jij dan?

Grijpskerk :P

Groningen&omgeving dus :+
Want als het goed is is Smalrugcity de bijnaam voor Grijpskerk, dacht ik ooit eens gelezen te hebben :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:44

Klopt, wie ben jij dan en waar woon je en wat doe je nog meer allemaal?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:45

Ik ben imre :') Ik pb je even over waar ik woon enzo :P