diana schreef:sneeuw op de tv!! dan ben je blind.
(struisvogel politiek heet dat dan)
Nee hoor. Ik zag eerder in het topic een 20 weken echo, met de liefde volle woorden: 'al helemaal af'. Ik vroeg me serieus af of ik de enige zou zijn die alleen een vissengraat zag zitten. Ik zie sneeuw op die echo's. Was met mijn paard ook altijd. DA erbij, scannen 'kijk, daar zit het'. En ik zag sneeuw. Niets moois aan.
Is trouwens ook geen reden voor mij om het niet te willen zien.
1) ik ben niet zwanger
dus 2) ik overweeg geen abortus
en 3) al zouden 1 en 2 wel zo zijn, dan zou een foto van het kind in me het denk ik alleen maar bevestigen.
Net als de plaatjes van kindjes tot 18 weken in dit topic. Is leuk hoor. Kind is ook compleet niet levensvatbaar op dat moment. Dus het is geweldig dat het eruit ziet als een kindje, maar het is in principe nogsteeds een parasiet (en nee, dat is niet negatief bedoeld) die jou nodig heeft om te overleven.
diana schreef:als je het geestelijk niet aankan,dan weten de instanties vast wel van je geestenziekte af,of je dokter,die moet dan maar een verklaring schrijven ofzo.
is vast wel iets op te verzinnen...
en je word niet zomaar zwanger hoor,je hebt niet de hele maand lang een eisprong.
en dubbele bescherming ben ik voor
Als ik het geestelijk niet aan zou kunnen zou dat niet willen zeggen dat ik geesteziek ben. Ik wordt op het moment al miselijk van het idee van het krijgen van een baby, laat staan als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn.
En dan nog, dan is het een inbreuk op je privacy. Het gaat helemaal NIEMAND iets aan waarom ik een abortus zou laten plegen.