Hé allemaal.
Ja judith_irene, er leven achterlijke mensen op deze aardbol. Ik heb het wia formulier net binnen, dus als het goed is ben ik over een paar maandjes vrij van de oetl*l. Ik verheug me erg om weer te hobbelen op mijn knollie al is het met korte tijden per keer.
Houvanponys, goed zo. Vandaag twijfel ik of ik pijnstilling neem, er hangt veel waterkou in de lucht en ik heb gister een beetje erg te veel gedaan.
Goed te lezen dat de kracht weer terug komt, bij mij zit de kracht er wel, alleen niet wanneer ik wil. 
Whitney, dat is wel ff wat anders, eerst prikken en dan verdoven. Hhmm, zou daar ook niet blij mee zijn. Kijk wel uit met te ver door gaan, ik hoor van anderen dat dat ook schadelijk kan zijn. Maar ja, hoe bepaal je de grens?
Vandaag een rustig aan dag, heb gister mijn pony's moeten wassen. De jongste heeft beestjes, heel erg veel. Bah, ik hou niet van beestjes
En niet denken dat mensen op stal me helpen wassen, neeeeee stel je voor, krijgen hun beesten ook beestjes. Ben 1,5 uur per pony bezig geweest. Waar het weg komt, geen idee. Vandaag geen levende beestjes gezien
De keer zijde is, ik ben kapot. Sta stijf van de spierpijn.