Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goed te lezen dat de kracht weer terug komt, bij mij zit de kracht er wel, alleen niet wanneer ik wil. 
En niet denken dat mensen op stal me helpen wassen, neeeeee stel je voor, krijgen hun beesten ook beestjes. Ben 1,5 uur per pony bezig geweest. Waar het weg komt, geen idee. Vandaag geen levende beestjes gezien
De keer zijde is, ik ben kapot. Sta stijf van de spierpijn. 

En moet morgen een nieuw soort medicatie ophalen..
haha
hij had me maandag zo'n pijn gedaan
daarna oefeningen gedaan (drukverdeling) deed ook erg zeer ben weer eens door mn pijn gegaan fsyio was heel tevreden ik iets minder..
nog even lekker rijden voordat ik mn blokkade krijg
bah en capsaicine creme Emla zalf , lyrica 2x 150 mg per dag dus totaal 300 mg was hoogste dosering volgens dokter Ali maar dit hielp ook niet.. ook nog vaatverwijderaars gekregen daardoor bijna in een coma geraakt
dus die mag ik nu niet meer..

toen weer een aantal prikken met vloeistof en weet ik t wat ..
.
Zit weer 2x daags aan de tramadol
vanwege krampen/dwanghouding.
Kwam nou niet tijdens de laatste controle een collegaatje van mij de stal binnen. Dacht gelijk, controle. Hier krijg ik gezeik mee. Want ik sta mijn pony te poetsen.
pijn doet het tog al.. de ene keer is ie wel wat dikker als de andere keer maar verder 

Daar heb ik dus heel charmant een beenwarmer over. Veel mensen kijken me aan of ik niet spoor (ach, ben prettig gestoord) en vragen waarom ik geen jas aan doe. IK HEB HET WARM, daarom heb ik geen jas aan.
. Met plankje blijft mijn arm gewoon bewegelijk.