Niks voor mij hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shattered schreef:Plugs had ik al wel gezien, maar glaasjes zijn nieuw voor mij. Ik vind het niet heel mooi, maar da's mijn smaak. Niets aan te doen...
Waarom zou je niet tevreden zijn met jezelf als je zoiets laat zetten? Sommige mensen vinden het gewoon mooi. Net als leuke oorbellen of een mooie ketting, alleen zijn zij wat "extremer" hierin.Ik vind het getuigen van lef, als je het beu bent duurt het wel even voordat het dicht is lijkt mij.
Piercings in het gezicht vind ik prachtig, maar niet bij mij..Ik heb er het gezicht niet voor..
NicoleKelos schreef:Ayasha schreef:Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?
Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor
moonfish13 schreef:Citaat:@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief.
Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'.
Geeeeen idee, het zag er niet bepaald vrolijk uit.
En laat ik nou geen prototype meisje zijn die het bij voorbaat al raar vind..
Ik schrok er alleen sirieus van toen ze begon te bewegen.![]()
Ach, iedereen moet aantrekken wat ze willen, maar alleen om het uniek zijn vind ik het een beetje nutteloos.![]()
Zoals je al zegt, op concerten lopen er zoveel.
Gewoon jezelf zijn is het meest praktisch, als dat is met een vergrootglas in je lip, who cares?
Die elvenoortjes vind ik trouwens ook best heel leuk, zelf zou ik het niet laten doen, maar geinig vind ik het wel.![]()
Dat in combi met puntige hoektanden en horentjes lijkt mij helemaal geinig.
Ayasha schreef:NicoleKelos schreef:Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor
Voor jou wel, voor sommige mensen niet.
liedje: denk dat dat litteken wel kan meevallenBovendien geven mensen die dit soort dingen doen niet zoveel om een littekentje meer of minder
Dus die gaan geen plastische chirurgie doen.
Valliej15 schreef:als ze niet snijden hoe doen ze het dan ? erdoorheen gedrukt ?
Fiffill schreef:Sommige tattoo's vind ik wel mooi, maar ik zou zelf nooit zomaar een tattoo laten zetten. Echt bij hoge uitzondering en met een hele belangrijke betekenis voor mij.