Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:07

Jeetje ik heb echt wel 4 keer over gelezen, maar kennelijk bestaat het nog echt ook :oo
Niks voor mij hoor :=

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:08

Shattered schreef:
Plugs had ik al wel gezien, maar glaasjes zijn nieuw voor mij :)). Ik vind het niet heel mooi, maar da's mijn smaak. Niets aan te doen...

Waarom zou je niet tevreden zijn met jezelf als je zoiets laat zetten? Sommige mensen vinden het gewoon mooi. Net als leuke oorbellen of een mooie ketting, alleen zijn zij wat "extremer" hierin. :D Ik vind het getuigen van lef, als je het beu bent duurt het wel even voordat het dicht is lijkt mij.

Piercings in het gezicht vind ik prachtig, maar niet bij mij.. :D Ik heb er het gezicht niet voor..

Denk dat als het al dicht groeit je een verschrikkelijk lelijk litteken krijgt. Nu kun je dan ook naar een plastisch chirurg gaan en het laten fiksen maar ik vraag me af in hoeverre zorg verzekeringen daar dan blij mee zijn. Bovendien vraag ik het me af of het niet net als een gewone lippiercing nogal slecht is voor je tanden, waardoor het na een tijdje vanzelf lelijk word.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:09

NicoleKelos schreef:
Ayasha schreef:
Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?

Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor *D

Voor jou wel, voor sommige mensen niet.

liedje: denk dat dat litteken wel kan meevallen :) Bovendien geven mensen die dit soort dingen doen niet zoveel om een littekentje meer of minder := Dus die gaan geen plastische chirurgie doen. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:11

moonfish13 schreef:
Citaat:
@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief.

Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'.

Geeeeen idee, het zag er niet bepaald vrolijk uit.
En laat ik nou geen prototype meisje zijn die het bij voorbaat al raar vind..
Ik schrok er alleen sirieus van toen ze begon te bewegen. }:0

Ach, iedereen moet aantrekken wat ze willen, maar alleen om het uniek zijn vind ik het een beetje nutteloos. :D
Zoals je al zegt, op concerten lopen er zoveel.
Gewoon jezelf zijn is het meest praktisch, als dat is met een vergrootglas in je lip, who cares?

Die elvenoortjes vind ik trouwens ook best heel leuk, zelf zou ik het niet laten doen, maar geinig vind ik het wel. :D
Dat in combi met puntige hoektanden en horentjes lijkt mij helemaal geinig.

Ik ken iemand die van zichzelf elvenoortjes heeft, dat vind ik nou leuk. :D

En haha, ik zie je al schrikken. :') Maar het is de mens eigen om in hokjes te denken, dat is nu eenmaal zo. Het hoeft ook niet altijd slecht te zijn.

@ Valliej15: je mag best 'je' zeggen hoor. :D En ik vind zo'n lens in je kin niet mooi, het is toch wel een beetje onsmakelijk. Oorstretches kan ik dan weer wel mooi vinden, hangt ook af van de persoon die ze heeft (en niet te grote, tot 12 mm). Maar dat is ook bij piercings, de een staat het en de ander niet. :)

Ik denk dat de meeste mensen van 80 hun piercings eruit halen eigenlijk. En de meeste dingen kunnen best nog wel dichtgroeien. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:13

Ik heb er vier zitten, als die niet uitgroeien dan blijven ze gewoon zitten :') Echt die laat ik er niet uithalen :') (ze zitten niet in de weg, kan ze verbergen en ik heb de pijn er niet voor over om ze er uit te laten halen :') )

Dus ik word met wat pech een 80-jarige met piercings :') Ah joh, tegen dan is dat normaal O:)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 08-02-10 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:13

8)7
Kan er eigenlijk niets anders over zeggen.... :n

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:17

Cool, elven oortjes van jezelf! :):)
Dat lijkt me ook best aardig. }>
Die horentjes vind ik erg leuk... Mijn ouders verklaren me alleen voor gek geloof ik.. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:18

Ayasha schreef:
NicoleKelos schreef:
Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor *D

Voor jou wel, voor sommige mensen niet.

liedje: denk dat dat litteken wel kan meevallen :) Bovendien geven mensen die dit soort dingen doen niet zoveel om een littekentje meer of minder := Dus die gaan geen plastische chirurgie doen. :D

Gaat me er meer om dat mensen kunnen veranderen. Ik ken ook wel iemand die spijt heeft van haar piercings (met 18 jaar gezet jaar of 5 later) maar die had ze niet zo extreem natuurlijk, dus littekens vielen mee.

Vind het verschil met haarverf en oorbellen gewoon de permanentheid van zoiets; Zoiets kan je denk ook moeilijk meer veranderen als je daar ooit last van krijgt op de arbeidsmarkt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:20

Het groeit nog dicht. Veel groter als 10 mm zal dat niet zijn, dan groeit het dicht tot gewone piercingmaat (of zelfs helemaal.) :) Dus dat permanente valt wel mee, niet permanenter dan een gewone piercing hoewel het er extremer uit ziet. Als het netjes is gestretched (je hebt bijna geen keuze bij een lip) dan gaat het terug dicht.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:23

Je gestretchte oren kunnen ook dichtgroeien (zoals Ayasha al zegt) dus zo permanent is het niet. Tattoo's zijn permanenter wat dat betreft. :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:30

Ik vind het eigenlijk wel gaaf! Zelf zou ik het niet laten zetten maar wow! :9 Heeft wel iets :D Zo'n dikke kurk door je lip vind ik dan weer niks, maar dat is persoonlijke smaak.

En mensen die het raar vinden. 50 jaar geleden was je een freak als je homo was. Jullie wennen er wel aan ;) In het begin schreeuwde iedereen ook ieuw over oorplugs, terwijl het nu gewoon geaccepteerd word :)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:33

nou veel succes iedereen met zetten , ik kijk liever toe dan dat er een gat in mijn kin wordt gesneden :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:34

Het wordt niet gesneden.....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:34

Tattoo's lijken mij pijnlijk. :=
Ik vind het in bepaalde gevallen wel heel mooi, echt kunst vind ik het.
Zoals bijvoorbeeld te zien is bij LA ink, dat is waanzinnig mooi hoe ze dat kunnen.

Piercings ook hoor, daar niet van. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:35

Sommige tattoo's vind ik wel mooi, maar ik zou zelf nooit zomaar een tattoo laten zetten. Echt bij hoge uitzondering en met een hele belangrijke betekenis voor mij. :)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:36

als ze niet snijden hoe doen ze het dan ? erdoorheen gedrukt ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:37

Ze rekken het stapje voor stapje op. ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:38

Ieh ieh ieh... Ziet er pijnlijk, onhandig en lelijk uit :') Niets voor mij.
Een piercing is leuk, een tatoeage kan ook leuk zijn, maar dit gaat ´m niet worden!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:39

Valliej15 schreef:

geleidelijk aan oprekken, ze beginnen met een gewone piercing en steken er dan steeds een dikkere door. :) Net zoals oren stretchen, lip is echter wat stroever vel dan de elastische oorlellen dus het is een stuk pijnlijker en gaat veel trager. :)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:40

oke ... wel intressant niet mooi iedereen z'n eigen smaak ( niet de mijne )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:42

Anders zou de wereld ook maar saai zijn. :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:43

Valliej15 schreef:

:))

Nee elke paar weken/maanden doen ze er een groter sieraad doorheen, wordt gewoon opgerekt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:47

Fiffill schreef:
Sommige tattoo's vind ik wel mooi, maar ik zou zelf nooit zomaar een tattoo laten zetten. Echt bij hoge uitzondering en met een hele belangrijke betekenis voor mij. :)

Dat wel inderdaad, zomaar iets laten zetten vind ik maar stom eigenlijk.
Dat vind ik zo mooi bij LA ink, de verhalen die achter bepaalde tattoo's zitten.
Bijvoorbeeld het overlijden van een kind of iets dergerlijks.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:52

Ik vind het niets lelijker dan piercings en tattoo's dus ik schrik er niet van _O-

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:53

heul apart.... :s