Angelkisssss schreef:Ik zou zeggen slaap er nog eens even over en pas als je weet wat je precies wilt en waar, dan pas laten zetten, je zit er je hele leven mee opgescheept hè.
Eens!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenna1995 schreef:Hier iemand die al máanden hier tattoo's bewondert.En ze zijn allemaal erg mooi! Vooral die van Marlies vind ik prachtig.
Ik wil zelf erg graag een tattoo maar ben nog maar 14. over 22 dagen 15
Op internet zijn er veel shops te vinden die ook onder de 16 tattoeëren, maar zouden jullie het verstandig vinden om nu al te doen?
Ik wil graag zoiets kleins op mijn pols.
x_Mliss schreef:Hoi,
Ik kom even binnen vallen.
Misschien dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
Ik wil al een tijdje een tattoo.
Ik ben overal wel vrij zeker van welke.
Het enige waar ik over twijfel is of het geen kwaat kan over waar ik hem wil zetten.
Ik wil hem namelijk in me zij.
Van net onder je bh bandje naar benede en dat hij dan net onder iets naar binnen loopt over je heup/leas.
Hij is ook vrij groot maar wel heel sierlijk/vrouwelijk.
Enige wat me onwijs tegenhoud is.
Ik ben nu 21 en wil toch niet laat aan kinderen beginnen en dan bedoel ik niet binnen nu en 2 jaar want ik heb nog geen plannen maar zeker voor me 30ste als alles het toe laat.
Maar ik ben dus onwijs bang dat het gaat rekke.
Nu is mijn vraag zijn er hier bokkers die ergens op die plek een tattoo hebben en zwanger zijn geweest?
Rekt het echt zo erg uit als ik denk of valt het toch wel mee?
Soms zie ik mensen en kennisen die zijn zwanger geweest meerdere keren en die hebben zo hun oude figuurtje terug en niks van te zien.
Vind het zo moeilijk.
Ligt er maar net aan wat voor huid je zelf ook hebt maar goed daar kom je ook maar op 1 manier achter.
Marshaha schreef:kelcy schreef:@ marshaha ik had in deel 2 gevraagd of je misschien een foto had van zoon uv tattoo (misschien heb je het nie gezien)
ben toch wel heel benieuwd
had ik meteen geplaatst hoor