Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:12

Sunrise schreef:
ik heb sinds 2/3 weken biergist tabletten en begint nu wel minder te worden :) alleen ze stinken en zijn goor maarja :')

Je moet even goed je haar in de gaten houden, ik kreeg heel fijn, roos van die pillen.
Dat komt door een teveel aan biergist :Y)

Sunrise

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:18

ja ik merk wel indd dat ik meer roos heb haha nu je het zo zegt. maargoed dan gebruik ik gewoon een anti roos shampoo :') ?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:25

Mijn huid blijft best vet aan het eind van de dag, ook met het 3stappen plan, of moet je dat dan langer gebruiken? Dat dat pas na 1 maand wegtrekt?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:41

Hmmmzzz ik weet niet of het vet wel wegtrekt? Bij mij tot nu toe nog niet, maar het verschil bij mij nu is wel dat er geen nieuwe puisten bij zijn gekomen. En dat is me ook wel wat waard!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:12

Gebruiken jullie na het 3stappenplan ook nog een dag en een nachtcreme?
Die vrouw van de ICI Paris zei dat je dat nog wel gewoon moest blijven doen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:14

Ik doe dat zelf alleen 's avonds, als ik dat in de ochtend ook nog allemaal moet gaan doen....
Ik doe dan na het stappenplan mn tanden poetsen zodat stap 3 een beetje kan intrekken, en daarna van die Clinique creme erop. Heb ik gekregne in zo'n proefpotje, daar wordt je gezicht echt SUPER zacht van!! Heb het idee dat die creme nog wel goed helpt. Maar in de ochtend doe ik het dus niet, ga niet eerst zeep, dan lotion, dan creme, dan weer creme en dan foundation en dan poeder doen... arme wangetjes....

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:11

Volgens mij moet je clinque daarvoor langer gebruiken :j Ik gebruik nu Dr. Murad en daar was mijn gezicht na 1 week niet meer vettig, en nu trekken de pukkeltjes rustig weg. Dus ik denk dat dat nog wel komt! :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:28

LiNdA1986 schreef:
Gebruiken jullie na het 3stappenplan ook nog een dag en een nachtcreme?
Die vrouw van de ICI Paris zei dat je dat nog wel gewoon moest blijven doen.

Nee, want in principe is je stap 3 al je dag of nacht creme. :j

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:32

Focussed schreef:
Nee, want in principe is je stap 3 al je dag of nacht creme. :j
Ja dat dacht ik dus ook. Terwijl ze in de winkel wel zeiden dat ik het moest gebruiken. Of is dat gewoon om meer te kunnen verkopen?
Ik heb zelf dus ook nog niks gekocht, alleen de proefpakketjes smeer ik er nu op :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:33

Ik denk dat dat gewoon was om meer te verkopen :P De Clinique vrouw in New York heeft mij iig ervan verzekerd dat de creme als een dag of nachtcreme fungeert, dus dat je met dit helemaal klaar was en niks meer hoefde bij te kopen. Die proefpakketjes zijn trouwens altijd zo heerlijk he :+:

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:56

Ik doe met proefpakketjes ook zo lang! Het was echt maar een kleine rond bakje, maar ik kan er volgens mij wel 2 weken mee doen. En ik heb er nog 1, dus kan ik nog een maand vooruit met zachte smeersels :)
Wat gemeen eigenlijk, dat ze dat aan willen smeren (hihi) om meer te kunnen verkopen. Alsof het allemaal niks kost.
Ik weet ook nog steeds niet wat ik met de face wash moet. Heb zo'n proefpakketje gekregen voor Clinique face wash... maar dat heb ik toch al? Dat is toch stap 1? Denk dat ik het maar weggooi ofzo... Of iemand van jullie moet het willen hebben? Dan stop ik het wel in een envelop. Maar dan heb je dus maar 1/3e van wat je nodig hebt :p De mascare als proefpakket was ook waardeloos, stond helemaal niet mooi :n dus die heb ik aan mn moeder gegeven :p

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:26

Marijee schreef:
Volgens mij moet je clinque daarvoor langer gebruiken :j Ik gebruik nu Dr. Murad en daar was mijn gezicht na 1 week niet meer vettig, en nu trekken de pukkeltjes rustig weg. Dus ik denk dat dat nog wel komt! :j

Hoelang gebruik jij Dr. Murad al?
En werkt het echt goed tegen puistjes?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:13

Majo schreef:
Ik doe met proefpakketjes ook zo lang! Het was echt maar een kleine rond bakje, maar ik kan er volgens mij wel 2 weken mee doen. En ik heb er nog 1, dus kan ik nog een maand vooruit met zachte smeersels :)
Wat gemeen eigenlijk, dat ze dat aan willen smeren (hihi) om meer te kunnen verkopen. Alsof het allemaal niks kost.
Ik weet ook nog steeds niet wat ik met de face wash moet. Heb zo'n proefpakketje gekregen voor Clinique face wash... maar dat heb ik toch al? Dat is toch stap 1? Denk dat ik het maar weggooi ofzo... Of iemand van jullie moet het willen hebben? Dan stop ik het wel in een envelop. Maar dan heb je dus maar 1/3e van wat je nodig hebt :p De mascare als proefpakket was ook waardeloos, stond helemaal niet mooi :n dus die heb ik aan mn moeder gegeven :p

Ik had een hele fijne mascara :j Maar het kan zijn dat ik een andere had dan jou, mijn proefpakket komt ook uit de VS. Facewash is idd gewoon stap 1, ik heb nl. ook gewoon de stap 3 in het mini in m'n proefpakket zitten :')

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:20

HOe komen jullie aan een proefpakketje?
Ik heb alleen testers gehad bij de ICI Paris. Voor 2 dagen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:21

Bij aankoop groter dan een x bedrag kreeg ik gewoon een grote toilettas met rode appeltjes erop en een hoop testers erin :)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:30

Oh! Die van mij was gewoon saai wit! Ik had ook voor ietsje meer dan € 50 gekocht en kreeg een lelijk wit etui met allemaal spulletjes erin.

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:35

Barvrouwke schreef:
Sunrise schreef:
ik heb sinds 2/3 weken biergist tabletten en begint nu wel minder te worden :) alleen ze stinken en zijn goor maarja :')

Je moet even goed je haar in de gaten houden, ik kreeg heel fijn, roos van die pillen.
Dat komt door een teveel aan biergist :Y)

Aaah nu weet ik waar dat van kwam ik had een tijd, dat ik zoiets had word ik nu gaal ofzo bijna geen haar
had echt dik haar voorheen, en allemaal schilfers en wondjes op mn hoofdhuid aah ! nu weet ik waardoor het komt

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:36

Wat betreft het gebruik van een andere dag- en nachtcreme naast het 3-stappenplan van Clinique: Ja en Nee. Ben je nog jong (onder de 25) dan hoef je niet zo nodig een extra moisturizer te gebruiken omdat stap 3 volstaat. Ben je ouder, dan zul je misschien ook wel merken dat de DDML niet meer voldoende voedt en is een andere creme aan te raden. Gebruik dan bij voorkeur ook een creme van Clinique omdat die gewoon het beste is afgestemd op de rest van de lijn.
Bijvoorbeeld Redness Solution is een hele fijne moisturizer, die roodheden van de puistjes ook nog eens verdoezelt. Eventueel nog een oogcreme (all about eyes) en dan ben je helemaal verzorgd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:38

Marijee schreef:
Dat had ik eerst ook, maar dat kan ook komen door het weer he? En je huid moet er nu aan wennen omdat het nu word gereinigd, dus hij komt eerst in opstand. Later verbeterd hij zich wel vaak!

Zo'n gevoel heb ik nu ook, dat eerst alles eruit moet? Want hoeveel pukkels en slechte huis ik nu heb ... :n Echt niet fijn!
veel erger dan normaal lijkt het wel..
Maar gewoon door blijven smeren?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-02-10 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:41

Majo schreef:
Oh! Die van mij was gewoon saai wit! Ik had ook voor ietsje meer dan € 50 gekocht en kreeg een lelijk wit etui met allemaal spulletjes erin.

:oo ik kreeg voor €60,- een paar losse testertjes. in een doosje? :')

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:47

Zijn jullie ook nu zo blij met het 3 stappen systeem?
:D

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:52

Ik heb een tijdje een bacterie-achtig iets :+ in mijn gezicht gehad (soort rode bultjes, vochtblaasjes). Ben toen naar de huisarts geweest en kreeg daar een anti-bacteriele lotion mee.
Wat ik wil zeggen :Y) ...
Ga eens langs je huisarts, pukkeltjes zijn ook een soort 'bacterie' die verholpen kunnen worden met anti-bacteriele goedjes. :j

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:58

Ik kreeg dat etui ook in een aanbieding hoor, er hing een poster. Ze waren hem in eerste instantie vergeten (wat wil je, 3 Clinique acties tegelijk!) dus ik wees op de poster en zei: krijg ik die ook? En toen wisten ze het weer en kreeg ik het etui. Enige nuttige dat erin zat was een lippenstift en gezichtscreme :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:07

Pion schreef:
Ik heb een tijdje een bacterie-achtig iets :+ in mijn gezicht gehad (soort rode bultjes, vochtblaasjes). Ben toen naar de huisarts geweest en kreeg daar een anti-bacteriele lotion mee.
Wat ik wil zeggen :Y) ...
Ga eens langs je huisarts, pukkeltjes zijn ook een soort 'bacterie' die verholpen kunnen worden met anti-bacteriele goedjes. :j

Bij mij zijn er soms ook van die vochtblaasjes, erg besmettelijk ook. Maar als ik die niet uitknijp en even stap 2 erover heen haal zijn ze binnen 2 dagen weg!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:08

Majo schreef:
Ik kreeg dat etui ook in een aanbieding hoor, er hing een poster. Ze waren hem in eerste instantie vergeten (wat wil je, 3 Clinique acties tegelijk!) dus ik wees op de poster en zei: krijg ik die ook? En toen wisten ze het weer en kreeg ik het etui. Enige nuttige dat erin zat was een lippenstift en gezichtscreme :)

Ik gebruik nooit de lippenstift dus die heeft m´n moeder gekaapt :+ De creme, scrub, mascara en het 3kleurig palet (rouge, oogschaduw) vond ik erg handig :j