Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Jeetje zeg,zo zie je maar weer dat veel artsen niet alles serieus nemen.Oke ik weet ook wel dat ze altijd druk zijn in een ziekenhuis en dat de scan ook niet altijd vrij is.Maar de hersenen zijn toch wel het belangrijkste deel van je lichaam,het is wel HET centrum dat alles regelt.
yvonnedv schreef:
yvonnedv schreef:Ja ik weet er alles van. Ik heb in 1996 zelf ook een hersenbloeding gehad. Ik draai mee in een onderzoeksgroep van mensen met een anneurysma in de hersenen.
Bij mij in het ziekenhuis lag een vrouwtje, die hadden een weekendarts gebeld en die zei neem maar een paracetamol want er heerst griep met hoofdpijn, ze had dus wel een hersenbloeding.
en heeft ie dat aangevraagd.gohya schreef:Nou weet je wat ik ook zo frapant vind?
Toen hij in coma lag in bed gaf hij zo'n pijn stuiptrekking,in het ziekenhuis [nog in coma] nog een keer en in zijn eigen bed [2of 3 dagen later] toen hij ervan wakker werd nog een keer.
Hij zei dat het net leek of ze een scherp mes in zijn hart drukken,zo pijnlijk.Nu heeft hij er een paar nachten geen last van gehad van zijn borst.
Ik heb trouwens de brief gelezen die het ziekenhuis naar de H.A. had gestuurd.Tjonge,jonge echt met fouten erin.
Ik begin nu te begrijpen waarom ze hem zo snel naar huis hebben gestuurd.Ze waren er haast zeker van dat hij drugs gebruikt zou hebben.Kwam overduidelijk over in de brief.
Je vraagt je wel af bij welk pakje boter sommige artsen hun diploma hebben gekregen!!! (Dit heb ik trouwens ook eens gevraagd aan een arts!!
Ik kwam met een probleem met mijn sleutelbeen en gaat vervolgens heel ruw mijn borstbeen onderzoeken en wat zeer onnozele opmerkingen plaatsen!)gohya schreef:"pubelia" Jij lag ook in een diepe coma?hoe is dat gekomen?
En je moet revalideren?waar is dat dan voor?
Dank je wel "janouk".
.Citaat:Mijn moeder is een aantal jaren geleden op een maandagavond gevallen. Dinsdagochtend had ze een scheve mond en kon ze niet uit dr woorden komen. de HA is gekomen en die heeft naar neurologie gebeld omdat hij een ct scan wilde. Vrijdag kon ze wel een keer terecht om een scan te laten maken.
gohya schreef:"pubelia" Ik heb je verhaal gelezen,wow das ook heftig zeg wat je allemaal hebt mee gemaakt.
Ik herken heel veel dingen in je verhaal,ik heb een dochter met een hersen beschadiging.Zij heb dit opgelopen als baby,ze had stuipen en bloedvergifiting,enz.enz.heel veel had ze,maar das een heel verhaal.Het kwam allemaal door een zeldzame ernstige aangeboren afwijking.Ze heeft in het Radboud gelegen en niemand daar had verwacht dat ze er levend uit zou komen.
Zij had net zo'n sterke overlevings drang als jij toen,en als je die hebt ga je met sprongen vooruit.