Rozanne schreef:Ik heb 3,5 km in 19 minuut 40 gerend gisteren
sow!..da's knap zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rozanne schreef:Ik ga zometeen ook weer even hardlopen.
Ik vind het alleen jammer dat ik alleen moet, mijn hond is te sloom
Tamadine schreef:rommie schreef:Dat gaat vrij gemakkelijk denk ik! Er staat ergens op internet een schemaatje met de looptijden van Start to Run. Als je dat opzoekt kun je kijken welke les ongeveer overeenkomt met jouw schema.
Loopmuziekjes inderdaad, waar lopen jullie lekker op? Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik eigenlijk te weinig loopmuziek heb dus als er iemand tips heeft...
Muzien die je zelf lekker vind. Goede harde muziek kan je misschien voor een korte periode motiveren, maar als je bijv meer van michael jackson houd, dan zou ik die doen. Of Anouk is misschien ook wel goed!!
Citaat:Ok, ik durf dit bijna niet toe te geven maar ik loop nu steeds mijn rondjes op Billy JeanGiel Beelen liet een tijd lang allerlei artiesten bij hem in de studio een cover zingen van dat nummer, en ik heb dus heel veel versies. Ik vind dat zo'n lekker ritme
Anouk kan ik qua lopen niet zo veel mee, zit niet genoeg ritme in ofzo.
Emilia schreef:Ik zal vanavond eens ff een MP3 ding gaan kopen. Wil denk ik overstappen naar het schema van start to run. Vind het zo irritant dat ik de tijd constant zelf in de gaten moet houden en wat aanmoediging onderweg kan ik wel gebruiken
Rozanne schreef:Ik ga rondje polder rennen denk! Waar kan je berekenen hoe ver iets is, de route die je gerend heb? Of kan dat niet?
rommie schreef:Dat ze de tijd bijhoudt is inderdaad wel fijn, maar verder vond ik haar niet zo leukZe had geen leuke muziek en ik hou er niet van om aangemoedigd te worden