Ik sta eigenlijk nergens ingeschreven, ik heb nu een postadres bij mijn vader op advies van mijn contactpersoon van de gemeente.
Omdat mijn vriend zijn zus via perspectief woont en 30 november de sleutel krijgt van haar nieuwe woning, kan ik mij niet in laten schrijven bij haar thuis. Mijn vriend kan ook niet meeverhuizen naar de nieuwe woning, dus vanaf 30 november staat ook hij op straat. Als hij dan nergens ingeschreven staat dan stopt zijn uitkering er ook nog is mee en dan is hij niet meer verzekerd.
Ik heb contact gehad met de gemeente waar we een urgentie hebben aangevraagd, daar geven ze aan dat ik bewijzen op moet sturen en dat ze dan minimaal in december een uitspraak hebben omdat het via de wethouders moet en dan gaan ze beslissen of dit een bedreigende situatie is en dat we voor een huis in aanmerking komen. Maar dan hebben we nog het probleem dat mijn vriend dan waarschijnlijk nergens is ingeschreven en dus geen uitkering ontvangt en we dus zonder inkomen zitten en we dus geen huur voor een huis kunnen betalen.
Daarom gaan we deze dagen alle instanties af die we maar kunnen bedenken.
Het ziet er allemaal niet erg rooskleurig uit.
Maar we geven niet op!