, maar dit hag zeer makkelijk in een envelop gepast, maar ja zo houd je die verzendkosten wel hoog ja!!.... nee ik ben niet echt te spreken over enchantra... je betaald uiteindelijk toch tien euro met de verzend kosten en het had makkelijk in een envelop gepast... 
*
Maar ik denk dat je gewoon ''pech'' hebt gehad door alleen dat verrassing pakketje te bestellen. Die verzendkosten horen er nu eenmaal bij.

Mijn eerste nagelstyliste was ook zo'n lomperd die mijn hele vel eraf vijlde. Toen de het topje van mn vinger afknipte (mijn gelnagel was kapot en met een heeele grote tang knipte ze die af) had ik er meer dan genoeg van. Mijn huidige nagelstyliste doet mij nooit pijn.
Heb het maar een beetje bijgevijld. Nagels zijn trouwens nog steeds hetzelfde. Ik had gisteren veel zin om ze opnieuw te lakken maar ik moest werken. Vandaag heb ik (nog) niet zo'n zin.
)
) 

Misschien morgen opnieuw lakken maar ik moet eerst even inspiratie opdoen. Bovendien zijn er 2 stukjes nagel afgebroken en dan heb ik sowieso minder zin in lakken.
Volgende week heb ik het mega druk met werken dus ik ben blij als die week voorbij is...zucht...