Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:56

als ik had geweten wat er in zat had ik het niet gekocht maar was te nieuwsgierig :P, maar dit hag zeer makkelijk in een envelop gepast, maar ja zo houd je die verzendkosten wel hoog ja!!.... nee ik ben niet echt te spreken over enchantra... je betaald uiteindelijk toch tien euro met de verzend kosten en het had makkelijk in een envelop gepast...

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:58

das ook lekker banketstaaf, pff en dan nog 5 euro voor 2 kleine lakjes en 2 potjes steentjes, vind het nogal duur. en lekker veel verzendkosten betalen. naja. bedankt in elk geval voor de mededeling, weten anderen dat ze die niet hoeven te kopen.

ik wacht op 1 september dat het nieuwe thema komt, mn nagels zijn alweer beschadigd, maar ik wacht wel tot overmorgen met opnieuw lakken enzo.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:10

Wonderworst daarom heb ik het bij mijn china glaze nagellakken besteld. Deze moeten sowieso met een pakketje omdat ze niet door de brievenbus komen.

Bovendien vind ik het wel raar dat jullie "zeuren" over de verzendkosten. Iedereen weet dat de verzendkosten voor een pakketje duur zijn. Als ze dit in een klein doosje had gedaan zou niemand het bestellen, dus het is gewoon slim van haar. Bovendien hebben we bij tinks geluk omdat die de verzendkosten betaald anders zouden deze voor een pakketje ook "hoog" (zoals jullie dat noemen) zijn. Hier ontkom je niet aan, tenzij iemand dus een actie heeft zoals tinks en het waarschijnlijk van de winst/ uit eigen zak betaald.

*ik bedoel dit overigens niet zo aanvallend als het lijkt :+ *

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:20

de diamantjes zaten trouwens niet in potjes maar ik plastic zakjes...

nou niet echt zeuren, en door bokt worden bij tinks onze verzend kosten betaald, maar anders zijn die ook maar 1 euro omdat dat winsmarge lager is, maar om zo'n doosje zo groot te verpakken vind ik wel echt schandalig, kijk als ik meer had besteld had dat in dat doosje gezeten en had ik het niet erg gevonden, maar dit had makkelijk in een envelop gepast, jij heb zelfs tien stripers naar mij gestuurd in een envelop deze potjes zijn nog niet eens de helft van de grote van die stripers die jij mij gestuurd heb dus in die zin voel ik mij wel een beetje in de maling genomen, want dit had in een envelop gepast, en had niet in zo'n grote doos gehoeven, kijk verzend kosten zijn er altijd en die ben ik altijd bereid te betalen en dat deze kosten 4.95 waren vind ik ook niet erg om te betalen, maar wel natuurlijk als het veel kleiner had gekund, mijn nagellakken van tinks zaten ook gewoon in een envelop, en die twee bij elkaar zijn nog groter dan alle spulletjes van enchantra bij elkaar, en dat vind ik jammer !!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 11:12

wonderworst_ ik kan me voorstellen dat je een beetje baalt, maar ben het ook wel met Laura eens. Het was toch anders geweest als je er nog een hoop andere dingen bij had besteld.
Ik ben altijd heel tevreden over enchantra geweest, en zal er zeker nog vaker iets bestellen zoals de china glaze lakken. :+: Maar ik denk dat je gewoon ''pech'' hebt gehad door alleen dat verrassing pakketje te bestellen. Die verzendkosten horen er nu eenmaal bij. :(:)
Trouwens de rhinestone steentjes zitten altijd in zakjes en niet in potjes, dus dat hoort gewoon zo. :j

Cassagrande dat is niet normaal. :n Mijn eerste nagelstyliste was ook zo'n lomperd die mijn hele vel eraf vijlde. Toen de het topje van mn vinger afknipte (mijn gelnagel was kapot en met een heeele grote tang knipte ze die af) had ik er meer dan genoeg van. Mijn huidige nagelstyliste doet mij nooit pijn.
Ik zou er dus idd niet meer heen gaan...

Ik heb net tijdens het scheren onder de douche een stukje nagel mee afgeschoren. :') Heb het maar een beetje bijgevijld. Nagels zijn trouwens nog steeds hetzelfde. Ik had gisteren veel zin om ze opnieuw te lakken maar ik moest werken. Vandaag heb ik (nog) niet zo'n zin. :D

Die paarse nageltjes met bloemetjes zijn ook erg leuk. Ik wil voor de winter denk ik nog wel wat donkere kleurtjes bestellen. :)

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:21

Helaas heb ik de steentjes bij Tinks niet meer kunnen bestellen (feestweekend bij ons in de buurt, dus was heftig aan het feesten)
Nou ja, komt vanzelf wel, zal eens even rustig rondkijken op de site. Ze staan er toch op dus maar eens even zien wat ik nou precies wil :D

Gister echt mega veel complimentjes gekregen over mijn nagels, was zo trots!!!! :o
Vanmiddag zeskamp, maar eens kijken of mijn nagels dat overleven, en anders mooi om vanavond weer nieuwe te gaan maken :P (dochtertje is thuis, moet toch iemand bij zijn :Y) )

Komen hier ook weer mooie creaties langs.

Pikeur, dat zwarte lakje van jou dekt dat in 1 x? Want die is ook wel heftig gaaf :)

En ik moet zeggen dat ik ook wel beetje baal van de verzendkosten. Gelukkig hebben we bij Tinks gewoon dikke mazzel dat ze dit voor ons wil doen, maar ik wil graag china glaze lakjes, en die moeten dus via enchantra.
Dus ik denk dat ik er gewoon gelijk stuk of wat in moet slaan wil ik de verzendkosten er uit halen (of boven de 50 euro bestellen, dan is het gratis :)*)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:31

Ik bestel er ook telkens 3 per keer nikolletje.

@ wonderworst. Als ik jou was zou ik dan een mail sturen naar Linda dat je dit niet vind kunnen.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:33

Wat ik me trouwens af vraag is wat voor megapotten nagellak ik wel niet krijg met die china glaze.

Heeft iemand ook een foto van China Glaze potje naast een 'normaal' potje nagellak? dan kan ik het eens even vergelijken :D

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:35

Hebben jullie er wel eens over na gedacht om nagellakjes te kopen via ebay? Ik zie toch wel een aantal hele leuke acties tegenkomen en de wisselkoers dollar -euro is op het moment heel gunstig!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:38

Hier een stiekeme meelezer :o
Sinds dit topic ben ik ook een beetje gaan experimenteren met mn nagels het is al een keer gelukt om een leuk bloemetje te maken :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:40

nikolletje schreef:
Wat ik me trouwens af vraag is wat voor megapotten nagellak ik wel niet krijg met die china glaze.

Heeft iemand ook een foto van China Glaze potje naast een 'normaal' potje nagellak? dan kan ik het eens even vergelijken :D

Ik zal vanavond een foto maken oke?

Ben nu op het werk en moet daarna naar me paard dus kan even niet

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 11:41

tadaa
Afbeelding
Het potje is vrij rond.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:43

Thanx Iessie, jij ook laura :P

zoals ik het nu zie lijkt het me wel passen, maar dat zal ik dus wel helemaal verkeerd hebben ;)
Ik ga eens even rustig rondsnuffelen, welke kleuren zijn echt de moeite waard om als 1e aangeschaft te worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:45

China Glaze vind ik zo mooi :+: Zijn die ook ergens in een winkel te koop? Ik ben niet zo dol op internetbestellen :P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:50

Ik heb er thuis 3 nikolletje maar geen idee welke hahahaha.
Zal wel even kijken op de page.

Edit:

Ik heb inmiddels gekeken.
Heb al:

Fiji fling - tantalize me (die ik nu met muzieknoten heb, zie vorig topic) Vind hem overigens geweldig :D
Operation color- agent lavender (erg licht lila zeg maar).
Operation color - secret-peri-wink-le (volgens mij niet zeker).

Heb besteld:
Kaleidoscope - how about a tumble
Kaleidoscope - kaleidoscope him out
omg-omg (is die zilvere van de foto's van dymarvel GEWELDIG dus)
Laatst bijgewerkt door laura1987 op 29-08-09 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:06

Ik ga misschien chinaglaze op ebay bestellen bij deze ebaywinkel:
http://health-beauty.shop.ebay.com/Nail ... m14&_pgn=1

Nu heeft ze van de meeste nagelakken meer dan 10 beschikbaar. Mocht er interesse naar zijn kan ik misschien wel 1 grote bestelling plaatsen(grouporder zeg maar) De wisselkoers is natuurlijk gunstig en de verzendkosten zouden we dan kunnen delen. Daarna moet het dus nog wel nog een keer verzonden worden (of afgehaald worden)

De meeste lakjes zijn 2,99 dollar en dat is 1,91 euro

Nouja ik weet ook niet echt wat het meest handig is en of het uiteindelijk goedkoper uitvalt. Dat zullen we dan even uit moeten zoeken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:28

____esther__ Ik zal vanavond kijken welke ik dan zou willen. Heb op zich wel intresse mits ze kleuren hebben die ik leuk vind.

Waar woon je i.v.m het ophalen. Ik denk dat het opsturen wordt maar ja als ik dan 5 potjes bestel ofz is het wel te doen :D

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:32

Ik woon in Almere is inprincipe goed bereikbaar ook met het OV :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 12:36

Haha ja maar duurt even vanuit Ridderkerk (omg Rdam) :)
Betaal dan liever verzendkosten dan het treinkaartje.
Ik kijk vanavond maar heb al iets gezien.
Ga nu verder werken.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 12:57

deze heb ik..

Romantique - Admire
Kaleidoscope - How about a tumble
Kaleidoscope - Kaleidoscope him out
INK - Shocking Pink
Operation Color - Agent Lavender
Operation Color - Pink Underground
Sexy Sport - Sexy Lady

Misschien vergeet ik er een maar volgens mij waren ze dit.

Deze zou ik nog wel willen hebben:
Retro Diva - Stella
Rodeo Diva - Cowgirl Up
Fiji Fling - I Wanna Lei La
Core - Ruby Pumps
Bahama Blues - Blue Island Iced Tea
Romantique - Adore
Kaleidoscope - Spin me round
Kaleidoscope - Sexagon
INK - Japanese Koi
Immaterial Gurl - Second Hand Silk
:= :D

Ik vind de namen ook zo grappig. :D

edit:
Afbeelding
china glaze for audrey vind ik ook mooi. :+: maar die heeft enchantra niet in de webshop? :?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:50

Iessie is het dan niet eens idee om mee te doen met dat van ebay?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 14:58

Ik heb trouwens mijn pakketje ook binnen.
Die nagellak die in dat minipakket zit zat ook in mijn sponge pakket.
Als je dus sponsjes koopt kan je ook aan sponge doen :D
Je hebt dan alleen sponsjes en een plastic dingetje om je nagellak op te doen nodig.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 15:01

Ik heb het niet zo op ebay...weet niet goed waarom..Maar ik vind de marktplaats al spannend genoeg. :+ Houd het liever bij het vertrouwde...
Zo nu ga ik naar mn vriend, die gaat voor mij koken haha. En dat kan hij best goed. Ondertussen ga ik mn garderobekast uitmesten want het lijkt net een varkensstal. }:0 Misschien morgen opnieuw lakken maar ik moet eerst even inspiratie opdoen. Bovendien zijn er 2 stukjes nagel afgebroken en dan heb ik sowieso minder zin in lakken. :( Volgende week heb ik het mega druk met werken dus ik ben blij als die week voorbij is...zucht...
Ik mag dinsdag wel weer naar de nagelmiep dus even tijd voor ontspanning. :Z

Heb je precies hetzelfde pakketje als ww laura?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:49

Ja. Blauwe en roze kleine steentjes en 2 kleine roze en blauwe potjes nagellak. Maar zoals ik al zei is dit precies dezelfde nagellak als mijn spongeset. Heb jij hem ook besteld dan? zo ja wil ik je wel 2 sponsjes opsturen hoor :)

Haha je bent een muts ook he iessie met je marktplaats :P

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:13

ik meld me her ook maar even.
en dan zal ik binnekort ook even de foto's van mij nagelalak spulletjes uploaden