Nou de waardes zijn niet goed, ik ben uitgedroogd. Maar de huisarts vind het niet nodig dat ik wordt opgenomen nu maar houdt het goed in de gaten. De kliniek moet wel opschieten van hem want dat duurt veels te lang, maar een opname hoeft dus gelukkig niet.
De kliniek moet vaart make met de behandeling. Ik loop daar al vanaf december maar ik heb nog geen behandeling gehad... Nu moet ik aankomende woensdag er naar toe voor een intake en dan duurt het weer een tijdje. En mijn huisarts vind dat niet kunnen nu.
nee dat vind ik ook.. ik vind eigenlijk juist dat ze meiden die het zelf willen, er vanaf komen voorrang moeten geven, want daar valt waarschijnlijk ook beter mee te praten dan meiden die nogsteeds af willen vallen...
Ik moet nu 1 keer per week naar de kliniek maar ik heb er totaal geen baat bij. De doelen haal ik maar steeds niet en het is gewoon niet genoeg ( de behandeling die ik nu heb ) Langzaam aan wordt ik het ook wel zat, het schiet niet op en het gaat op en neer. Maar we houden vol
Jij heel veel sterkte en succes en hopelijk kun je snel beginnen met een passende behandeling bij Ursula
Nou ik zit nu weer in een erge dip, de laatste dagen gingen erg slecht en mijn gewicht is weer erg gedaald. Ik vind het gewoon super en onwijs moeilijk.
Woensdag weer naar de kliniek en dan hoor ik wat ze nu nog meer gaan doen. Ik had 1 keer in de week een gesprekje van 3 kwartier en dat hielp totaal niet. We zullen moeten afwachten.
Onwijs bedankt allemaal. Voor die lieve reacties. Vanmiddag moet ik weer naar de kliniek en dan hoor ik wat er verder gaat gebeuren of dat het zo blijft. Nog steeds gaat het niet echt beter. Het blijft een gevecht met mijzelf en een hele moeilijke ook