Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.xKatleentjex schreef:Maar rasta, als ik het goed begrijp zie je er helemaal niets van als je hoornvliezen zijn weggenomen? Je oogbollen blijven gewoon zitten, en daarnaast denk ik dat je met gesloten ogen in je kist ligt, toch?
mn broer had laatst zijn spreekbeurt over donor, maar volgens hem halen ze je hele oog eruit om het hoornvlies eraf te schrapen Citaat:Diefstal van het hoornvlies zou inderdaad een oogkas zonder oogbol opleveren, legt Völker uit. Wanneer een transplantatiearts bij een overleden donor het hoornvlies verwijdert, neemt hij de hele oogbol eruit. Deze wordt vervangen door een kunststofbolletje van gelijke grootte, waarna de oogleden worden dichtgeplakt.
maar toch laat ik het zo denk ik
Juul schreef:Ja dat vind ik best wel maf. Elke huidskleur is wel een beetje anders.. Als je dan een huidtransplantatie ondergaat heb je dan toch een stukje huid wat een beetje (of wat meer) afwijkt qua kleur? Is dat dan niet moeilijk voor de pigmentvorming van de huid enzo? En roodharigen hebben een ander soort huid ofzo meen ik ooit gehoort te hebben. Extreem blank ofzo.
Het is zo dun dat je er bijna door heen kan kijken
Daar zit nog geen pigment, dus dat maakt niet uit 
Maar dan zonder bloed
SAKKIA schreef:[naam] schreef:Ja dat vind ik best wel maf. Elke huidskleur is wel een beetje anders.. Als je dan een huidtransplantatie ondergaat heb je dan toch een stukje huid wat een beetje (of wat meer) afwijkt qua kleur? Is dat dan niet moeilijk voor de pigmentvorming van de huid enzo? En roodharigen hebben een ander soort huid ofzo meen ik ooit gehoort te hebben. Extreem blank ofzo.
Maar het zijn geen plakaten van huid delen heHet is zo dun dat je er bijna door heen kan kijken
Daar zit nog geen pigment, dus dat maakt niet uit
rasta_love schreef:maar toch laat ik het zo denk ik
Dit doen ze omdat ze zo van een heel klein stukje huid en veel groter stuk kunnen maken