Welke fobie/angst heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Welke (grappige) fobie heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:06

ik vind zelf de structuur van een chamignon zo goor := Ik vis ze er altijd uit, want ben wel echt dol op champignonnensoep!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:12

Welshcobfan schreef:
ik vind zelf de structuur van een chamignon zo goor := Ik vis ze er altijd uit, want ben wel echt dol op champignonnensoep!

Dat heb ik dus met Gamba's enzo! :r

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:13

Hm, de smaak, de geur, de textuur en de structuur. Ze zijn zompig, ruiken raar en voelen raar in mijn mond. Bovendien groeit het op schimmel (!) en kijk eens naar de vorm van die dingen :oo Jakkie! Zat laatst naar een programma te kijken waar paddestoelen uit mieren groeide, oh ik heb er een slapeloze nacht aan overgehouden.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:14

Paddenstoelen uit mieren??? :oo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:15

Paddenstoelen zijn schimmels :P
Ze groeien op champost, paardenstront e.d. ;)

M'n zusje werkte bij een kwekerij :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:15

Okee, paddestoelen uit mieren gaat mij wat te ver :oo
Das echt smeeerig :\

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:16

@ dicenbalt, ben jij soms lid van de partij tegen het kweken van paddestoelen? Want je gaat op deze manier vast heel veel stemmen krijgen hahaha
iieee uit mieren

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:18

Hahaha, ik zei het toch ;) Maar dat van die mieren was een ziekte ofzo, ze werden dan door een schimmel geinfecteerd waardoor ze doodgingen en er een zwam uit hun nek groeide echt heel vies

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:19

Okee... :oo
Ik heb ook een schimmelinfectie op m'n buik en rug gehad. :j
Maar daar kwamen gelukkig geen paddestoelen uit.. :))

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:22

_O- Ik zie het al voor me! Janine, we zijn de champignons vergeten, pluk er eens 1 van je buik af :+

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:24

kinderen die aan komen rennen ;; KIJK! ik heb m'n tand los!
oohh! kan er niet tegen! bahbahbah

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:25

Die stijltang fobie heb ik pas ontwikkeld nadat een vriendin mijn oor er tussen gestopt had. :+

Oja, en ik ben ook doodsbenauwd voor elektrische schuifdeuren. Ik ben altijd bang dat ze dicht gaan als ik er tussen sta.

SanneTilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:25

Ik heb echt een mega-fobie voor bloed en aderen. Word al misselijk nu ik dit typ. Het is wel echt een probleem, want ik vermijd nu alles wat er mee te maken heeft. Maar wees gerust, ik krijg wel hulp ;).

Verder vind ik het echt vreselijk als flessen douchegel of shampoo vies zijn. Je weet wel, dat er van die klodders op zitten, daar kan ik echt niet tegen. Sta onder de douche elke keer al die flessen af te spoelen. Erg he haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:26

dicenbalt schreef:
_O- Ik zie het al voor me! Janine, we zijn de champignons vergeten, pluk er eens 1 van je buik af :+

_O- _O- _O- :')

CeesRinko schreef:

Jaaa echt smeerig, ik knijp altijd m'n ogen wel dicht.. :P

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:27

Clowns of poppen! Niet van die lieve baby borns ofzo maar gwoon echt poppen. Ben er echt bang van loop er met een grote boog omheen ben bang dat ze tot leven komen.

Zo staat er bij onze intratuin weleens van die zingende apen die dan bewegen en muziek spelen, ik ben daar dus echt bang van loop er altijd zo snel mogenlijk langs!

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:27

Niwla schreef:
Die stijltang fobie heb ik pas ontwikkeld nadat een vriendin mijn oor er tussen gestopt had. :+

Oja, en ik ben ook doodsbenauwd voor elektrische schuifdeuren. Ik ben altijd bang dat ze dicht gaan als ik er tussen sta.

ik had dat met roltrappen.. Heb ooit een keer een documentaire gezien dat er iemand tussen was gekomen en in mijn gedachte was dat hele mens uit elkaar getrokken (zal vast minder erg zijn geweest) Ben jaren niet op een roltrap geweest of mijn vader/moeder moest mij erop tillen.. Ondertussen ben ik er gelukkig redelijk overheen gegroeid hahah

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:28

xsimone schreef:
Clowns of poppen! Niet van die lieve baby borns ofzo maar gwoon echt poppen. Ben er echt bang van loop er met een grote boog omheen ben bang dat ze tot leven komen.

Zo staat er bij onze intratuin weleens van die zingende apen die dan bewegen en muziek spelen, ik ben daar dus echt bang van loop er altijd zo snel mogenlijk langs!

hahaha dan moet je eens bij een Hoogvliet komen, daar wordt je gek van al die poppenorkestjes.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:33

clowns, zwarte pieten, kleine ruimtes, enge beestjes, koeien (mn paard nu dus ook ) enne verder kank er nie opkomen ahhaha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:39

CeesRinko schreef:

Jaaaaaa té ranzig! :=
Mijn neefje helemaal trots: kijk tante! Ik heel attent: gatver de gatver, ga weg met die gore tand :(:) (jochie was 5 :=) Gelukkig kon hij het iets te graag waarderen hahahah want ik kreeg steeds weer te horen: tante.... kijk eens!
Hij heeft mij heel vroeg in de ochtend wakker gemaakt om trots zijn fietsenrek te laten zien: eindelijk was het eruit :Y) hahah heerlijk joch is het ook :D

Ik vond het bij mezelf ook vreselijk als er een tand weer loszat... brrrr. Mijn ergste nachtmerrie? Wakker worden met alle tanden los in de mond :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:44

Nou, je wilt niet weten hoe vaak ik droom dat mijn tanden los zitten. :\
Vind het zo erg, janken in mijn dromen.
Heb twee jaar een beugel gehad, en dan is een schots en scheef gebit zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen!
Ik mis ook twee tanden, dus ben erg zuinig op m'n gebit.
Wat een nachtmerrie is dat... Zelfs al is het een echte nachtmerrie/droom.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:47

ik droom dat ook vaak := Echt vreselijk, heb ik van mijn moeder: die heeft een tic voor mooie gebitten (toen ze mijn vriend voor het eerst ontmoette, was de eerste reactie: wat een mooi gebit heeft hij! :+). Mama mist nogal wat tanden, die staan nog in haar kaak. (wel mooie kronen en bruggen hoor :D)
Ik weet nog dat ik volledig in paniek was toen ik op mijn tanden was gevallen en er een stukje af brak. Huilen!

Nee, met mijn tanden mag niets gebeuren!
(ik walg bv ook van kunstgebitten, jak)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:53

Oeeh, ja, oude mensen die met hun kunstgebit spelen.. :r
Ik kijk ook heel erg naar het gebit, vieze tanden kan ik wel van over m'n nek gaan!
Maar perfect gebit hoeft ook niet :n
Iets dat per ongeluk scheef staat vind ik best schattig! :P

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:58

Ik kan geen drankjes innemen, medicijnen dan. Als ik weet dat het iets is wat niet bedoeld is voor de dorst krijg ik het niet weg. Ik probeer me altijd te verzetten maar ik ga echt kotsen. Maakt niet uit of er een smaakje aanzit of helemaal smaakloos, het lukt echt niet. Hoestdrank heb ik laatst toch geprobeerd maar ook dat lukt me niet.

Ik baal er flink van maar kan er echt niks aan doen. Pillen slikken lukt allemaal wel, maakt niet uit hoe groot, maar drankjes...

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:59

Championfobie, bah! :')
Kan ik echt niet door mijn keel krijgen.
En ik kan ook absoluut geen pilletjes doorslikken, gewoon tegen hoofdpijn lukt al niet _O-

MalouR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:03

waar ik dus echt niet tegen kan zijn stofzuigers!
Dat geluid dat ze maken, ik word er al kriegel van als ik er aan denk,
als ik zelf stofzuig valt het nog wel mee, maar als mn moeder het doet zorg ik dat ik zo snel mogelijk ergens boven of buiten ben.