Ik vis ze er altijd uit, want ben wel echt dol op champignonnensoep! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vis ze er altijd uit, want ben wel echt dol op champignonnensoep!
Jakkie! Zat laatst naar een programma te kijken waar paddestoelen uit mieren groeide, oh ik heb er een slapeloze nacht aan overgehouden.
Maar dat van die mieren was een ziekte ofzo, ze werden dan door een schimmel geinfecteerd waardoor ze doodgingen en er een zwam uit hun nek groeide echt heel vies
.Niwla schreef:Die stijltang fobie heb ik pas ontwikkeld nadat een vriendin mijn oor er tussen gestopt had.
Oja, en ik ben ook doodsbenauwd voor elektrische schuifdeuren. Ik ben altijd bang dat ze dicht gaan als ik er tussen sta.
xsimone schreef:Clowns of poppen! Niet van die lieve baby borns ofzo maar gwoon echt poppen. Ben er echt bang van loop er met een grote boog omheen ben bang dat ze tot leven komen.
Zo staat er bij onze intratuin weleens van die zingende apen die dan bewegen en muziek spelen, ik ben daar dus echt bang van loop er altijd zo snel mogenlijk langs!
CeesRinko schreef:kinderen die aan komen rennen ;; KIJK! ik heb m'n tand los!
oohh! kan er niet tegen! bahbahbah

(jochie was 5
) Gelukkig kon hij het iets te graag waarderen hahahah want ik kreeg steeds weer te horen: tante.... kijk eens!
hahah heerlijk joch is het ook 
Echt vreselijk, heb ik van mijn moeder: die heeft een tic voor mooie gebitten (toen ze mijn vriend voor het eerst ontmoette, was de eerste reactie: wat een mooi gebit heeft hij!
). Mama mist nogal wat tanden, die staan nog in haar kaak. (wel mooie kronen en bruggen hoor
)