Zeker fijn dat ze het zagen en er wat mee deden. Anders denk ik dat ik toch weer over mijn eigen grenzen zou gaan. Zou niet zo gauw zeggen dat het eigenlijk teveel wordt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker fijn dat ze het zagen en er wat mee deden. Anders denk ik dat ik toch weer over mijn eigen grenzen zou gaan. Zou niet zo gauw zeggen dat het eigenlijk teveel wordt.
Luister naar je gevoel ga er gped voor zitten,
Hoe voel je je nu?
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
wat een vervelende situatie, je wilt je kindje natuurlijk een veilig thuis geven met beide ouders. Kan het niet door de hormonen komen dat je er nu zo over denkt? En is er geen mogelijkheid om de relatie nieuw leven in te blazen, sterkte met deze moeilijke beslissing. Hoe dan ook blijft het iets wat jou leven en dat van je kindje zal beïnvloeden. Mn pb-box staat ook altijd open.
. Wel is ze benieuwd hoe ik het straks alleen ga doen, dan is ze niet de enige. Vanavond nog even naar mn paardje geweest, zomaar even gepoetst, dat was weer voldoende vandaag. Morgen komt er denk ik ook niks van om langs te gaan dus ik wilde haar toch even zien. Voel me wel wat gespannen maar dat is te begrijpen, de gehele week staat in het teken van het afscheid van mn vriend. Zo dat is was het weer wel even. daijano schreef:Hoop dat je met de psych hier wat aan kan doen, is wel vervelend dta het weer terug komt.