Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:43

Het was wel gezellig alleen kost het me bergen energie. Maar dat heb ik er wel voor over. Het was leuk om ze weer even te zien. En het scheelt dat ze van mijn situatie weten. :j Zeker fijn dat ze het zagen en er wat mee deden. Anders denk ik dat ik toch weer over mijn eigen grenzen zou gaan. Zou niet zo gauw zeggen dat het eigenlijk teveel wordt.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 11-05-09 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Pr_BillyBoy

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:45

nou dat is erg fijn om te horen zeg !
ik gamorgen weer naar Billy toe dat mag ook wel weer daar ben ik namelijk echt aan toe ! :\

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:46

Nee daarom is het idd errug fijn dat zij daar wel aan dachten :)

Hoop voor je dat het wat beter weer wordt dan. Hier heeft het heel de dag geregent. Om depressief van te worden := :o

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:47

am jeetje dat klinkt niet goed, :(:) Luister naar je gevoel ga er gped voor zitten,
miscchien zijn er gewoon dingen die je moet uitpraten, hou je nog van hem?
Misschien moeten jullie ook weer eens dingen saampjes doen, leuke dingen die jullie weer wat dichter bij elkaar brengen, samen tijd doorbrengen op een leuke manier, en vooral praten.

PW goed van je afspraak, eindelijk wat rust wat dat betreft! ben benieuwd wat je ervan vindt. Maar ik las in het begin over je woede aanvallen, das niet goed... :(:) Hoe voel je je nu?
Enhoe wa shet met je collegas?

Angela, wat jammer dat je werk zo bot doet, wel fijn dat je hapto zo goed voelde. Maar al sje niet meer kan dan moet je je gewoon ziek melden. Jij staat voorop , aan jezelf denken. HEt gaat om jou en jij moet je goed voelen.

Civ hoe was het bij de psychiater?

Sorry als ik iemand ben vergeten, kan ff niet meer schrijven en ben niet helemaal bijgelezen...Sorry

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:48

Hoi allemaal.

Wat heftig allemaal Samantha, denk er goed over na. Veel sterkte met het maken van de juiste beslissing!

CIV: Wat spannend! Klinkt als een leuke baan, hoop dat je gesprek goed gaat! Succes!

Ik ben vandaag naar de psychiater geweest, het eerste gesprek uit een serietje van vijf gehad. Dat wilden ze zo om te kijken wat we nu verder moeten doen. Nou dit gesprek was tegen verwachting in wel zinnig, we hebben het g schema behandeld (wat ik hier ook al een paar keer voorbij heb zien komen) en daar kan ik nu eerst mee aan de gang. Hij vond het wel vreemd dat de vorige psych het daar nooit over gehad heeft, die was alleen maar met exposure bezig. Ben wel blij dat ik dus iig iets kan doen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:48

Hoe gaat het met jou zelf eigenlijk Daijano?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:50

sifra hopen dat je er wat een gehad hebt ?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:50

- sorry dat was perongeluk dubbel post

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:52

Ik hoop ook dat ik er wat aan ga hebben Pr_BillyBoy ;) Hoe gaat het met jou nu?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:53

Op het moment weet ik het gewoon echt even niet. Ik probeer alleen mn kop op het moment even leeg te maken en nergens aan te denken. Is te moeilijk op het moment. Hoop maar dat ik me morgen beter voel :j

Daijano, klinkt niet alsof het al te best met je gaat :(:) Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Sifra, fijn dat je een goed gevoel hebt bij je eerste gesprek. Hoop dat het zo goed blijft gaan voor je!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:56

@ Daijano: Mijn woede-aanvallen zijn een tijd lang weggeweest, maar nu heb ik al een aantal keer het gevoel gehad er weer dicht tegen aan te zitten. Één van de punten op mijn lijstje voor mijn gesprek morgen bij de psych.

@ Sifra: Ik heb cognitieve therapie waarin we de g-schema's behandelen. Ik vind het wel heel nuttig. Moet je ook je irrationele gedachten uitdagen?
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 11-05-09 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:57

sifra : nog steeds niet goed dat hele gedoen van hercules dringt ook allemaal nog niet echt tot me door ik denk de volgende keer als ik weer op stal ben dan is herc maard at is niet meer :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:59

Ik ben weer thuis. Ik ben blij dat Garuna weer thuis is, maar verder voel ik me zwaar klote.

Ik maak me nu al druk om morgenvroeg weer mijn werk te bellen. Druk op de borst, en het gevoel dat ik ieder moment kan ontploffen van woede. En waarom???

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:01

O jeetje, ik weet hoe naar het is om je een wandelende tijdbom te voelen. Echt klote idd. ik heb periodes gehad dat ik buiten niet eens tegen een steentje aan durfde te trappen, bang dat ik helemaal door het lint zou gaan.

Het is niet goed dat je werk zoveel druk bij je legt! Maar ja, door dat te zeggen veranderd de situatie niet helaas. Sterkte meid, ik hoop dat je een beetje slaapt vanacht...
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 11-05-09 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:01

Angela nogsteeds ? :(:)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:02

Sifra wat goed van je gesprek, nu kan je inderdaad ergen smee aan de slag, voelt denk ik wat zekerder. Hoop dat je er zelf goed bij voelt. Wanneer hen je het volgende gesprek?

Hie rgaat het opzich wel, heb nu erg last van spanning, op mijn werk is die collega er nog steeds( niet meer lang nu) maar ik klap iedere keer dicht als hij tegen me schreeuwt.. en zo ben ik normaal niet, maar ik akn dan niks meer zeggen...
Dan dat gedoe met mijn vader die misschien weg moet voor 6 maanden afganistan, kijk tegen het weekend op , komt de familie met iedereen en dan moet ik weer leuk doen, foe!!!
Wil gewoon met mijn ouders gezellig eten, maar nu komt de rest op visite...
MAar ik heb wel goed nieuws, ik heb zaterdag een powny gekocht en dat gaf me echt een super gevoel, hij is best moeilijk maar wij hebben best een klikje en ik denk dat w emekaar kunnen helpen! Maar mijn oudje doet nu ook echt zijn best voor me, voelen ze toch aan!

Civ ik kan helaas niet helemaal terug lezen, maar hoe voel jij je met het zicht op de uitzending? En je solicitatie... oh spannend! Duim voor je? Hoe is het met je paardje?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:06

@ Daijano: Ik kan me voorstellen dat je dichtklapt als die vent tegen je schreeuwt. Dat is toch ook geen normale manier van communiceren?? Het maakt me gewoon boos dat hij dat doet. Dat gun ik je niet!

Het is ook logisch dat je er tegen op ziet om verplicht gezellig te moeten doen. Dat vreet energie, dat heb ik vanavond maar weer gemerkt. Weten ze wel van je situatie?

Wat leuk dat je een pony gekocht hebt, een nieuwe uitdaging. Hopelijk krijgen jullie een hele fijne tijd samen!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:16

Pw, zal het ff kort uitleggen, ik werk als planner in de logistiek, wij zitten bij de klant op het kantoor, mijn baas weet van mijn situtie( heb alle suitgepraat dus dat zit goed sindsdien) maar die ander werkt bij de klant dus het is onze klant en een moeilijk persoon er zit veel druk bij ons dus we moeten van dienst blijven, hij is erg overheersend, en ik kan niks met hem( hij is er niet meer lang) maar die tijd wordt nog zwaar. ik ga hem gewoom uit de weg zoveel ik kan.
Ja het is echt een leukje, we gaan zeker een leuke tijd tegenmoet! Thanks.

Hoop dat je met de psych hier wat aan kan doen, is wel vervelend dta het weer terug komt.

Angela kan je niet regelen dat je gewoon om de dag belt ofzo, vindt gewoon stom dat ze geen rekening houden met je!

Pr billy niet leuk van je paardje , hoop dat je andere kanjer je roverheen helpt! Sterkte

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:19

Zo het is druk hier geweest, zal me dan ook niet lukken om op iedereen te reageren maar ik ga toch even een poging wagen, mocht ik iemand vergeten dan is dat niet persoonlijk.

Samantha
, :(:) wat een vervelende situatie, je wilt je kindje natuurlijk een veilig thuis geven met beide ouders. Kan het niet door de hormonen komen dat je er nu zo over denkt? En is er geen mogelijkheid om de relatie nieuw leven in te blazen, sterkte met deze moeilijke beslissing. Hoe dan ook blijft het iets wat jou leven en dat van je kindje zal beïnvloeden. Mn pb-box staat ook altijd open.

Angela, rot dat ze op je werk zo doen. Als ik het goed heb zijn ze verzekerd voor de zieke werknemers en krijgen ze (na een bepaalde tijd) jou salaris gewoon terug van de verzekering. Denk aan jezelf want ook zonder jou draait het gewoon door. Kun je niet met je werk afspreken dat je ze emailt of dat er wekelijks contact zal zijn? Zo heb je nog niet de rust die je nodig hebt.

PW, fijn dat je collega's rekening met je hielden, dat is erg prettig. Toch moet je wel proberen je eigen grenzen aan te geven, ik zeg het altijd al van te voren, zoiets als: Ik weet niet hoe het zal gaan en of ik het volhoud .... Dat vind ik zelf wel erg prettig, een slag om de arm.

Sifra, aan het G schema heb ik zelf wel veel, heb het gisteravond (helaas) nog moeten toepassen maar het werkt wel want je verzet ook je gedachten op dat moment. Hoe voel je je verder?

Daijano, wat leuk een pony erbij, wat voor iets etc.? Hoe komt dat zo ineens? Zal je misschien wel goed doen een nieuwe uitdaging, je gedachten verzetten. Moet je pa nu toch echt weg? Ik zie erg tegen de uitzending op, dit is zn laatste week thuis en ik kan je vertellen dat er hier heel wat traantjes vloeien. Hoelang met je pa en wanneer?

Billyboy, hoe is het met jou? En met de andere meelezers hier?

Zelf ben ik vandaag naar de Psycholoog geweest, ze vond dat ik het goed oppakte en op de goede weg was :D . Wel is ze benieuwd hoe ik het straks alleen ga doen, dan is ze niet de enige. Vanavond nog even naar mn paardje geweest, zomaar even gepoetst, dat was weer voldoende vandaag. Morgen komt er denk ik ook niks van om langs te gaan dus ik wilde haar toch even zien. Voel me wel wat gespannen maar dat is te begrijpen, de gehele week staat in het teken van het afscheid van mn vriend. Zo dat is was het weer wel even.
Laatst bijgewerkt door koi op 11-05-09 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:20

@ Pr_BilliBoy: ik hoop dat je wat steun hebt aan je andere paardje. Sterkte!
Pw : irrationele gedachten uitdagen komt nog, voor deze week moest ik alleen alles bij houden. Volgende week maandag 2e gesprek.
Daijano, logisch dat je last hebt van spanningen nu, wat een moeilijke tijd. en zo'n collega zou je toch ook het liefst even de wind van voren geven..maar gelukkig dat ie weg gaat. Kun je er net even niet bij gebruiken. Maar wel gaaf dat je een ponytje gekocht hebt! Geeft je ook even wat afleiding.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:20

dankje daijano gelukkig heb ikk Billy nog en als die weg is weet ik ht niet meer ;( ik heb daar trouwens ook slecht nieuws over gehoort |(
Laatst bijgewerkt door Pr_BillyBoy op 11-05-09 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:22

CIV : Hoop dat je nog eventjes kunt genieten van de tijd die jullie samen hebben!

Ik ga mn bedje opzoeken. Welterusten allemaal!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:23

truste sifra
ik ga ook . trusten allemaal !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:25

daijano schreef:
Hoop dat je met de psych hier wat aan kan doen, is wel vervelend dta het weer terug komt.

Dat hoop ik ook. Gisteren maakte ik een schijnbeweging met mijn vuist richting mijn vriend. En dat was niet grappig bedoeld. Ik vind het echt heel vervelend, want ik heb het zelf niet onder controle, maar ik wil het ook niet. Was juist zo blij dat de woede-aanvallen weg waren. Ben wel blij dat ik morgen alweer een afspraak had staan. Heb alweer een behoorlijke waslijst van waar ik weer tegen aan loop.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:27

Civ dat snap ik , is niet leuk , het is niet zomaar een paar weken , maar je bent sterker dan je denkt.hoop dat jullie nog een super week hebben nu, maar als je het niet meer ziet zitten dan bel je mij maar plat!
Ja vind echt een uitdaging, en ben benieuwd , foto staat in mijn profiel.. poepie is het

Nou die collega mag echt de hik krijgen en als ie weggaat ga ik hem nog even een leuk cadeu meegeven, nu gun ik hem niet dat ie weet hoe mijn situatie is, hij weet nog niet eens dat ie weg moet , daar kan ik dan een beetje van gniffelen.

Wat voor slecht nieuws pr ?