chance schreef:Ik vraag me ook af is het niet overdraag braag door bijv muggen of ander bloedzuigende insecten. Aangezien het daar tijd voor is.
*slaat weer een mugje dood*
Dierenbeul

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirley1981 schreef:Gisteren ook lees ik eerst op internet dat er "maar" 7 mensen bevestigd zijn gestorven door de griep in mexico en vervolgens kijk ik sávonds naar het late nieuws en heeft rtl het al over een BIJNA PANDEMIE, dus ja wat moet je nou eigenlijk gelover?
Sizzle schreef:Ik kan er ook echt niet bij mijn verstand. Er zijn minder mensen dood dan dat er per uur dood vallen in het verkeer en toch wordt er zo'n massa hysterie opgeroepen. Ik vind het buitengewoon onverantwoordelijk dat ze zoveel persberichten toestaan. Pure Amerikaanse praktijken van bangmakerij. Ik had gehoopt dat NL in staat zou zijn een beetje de ouderwetse nuchterheid te bewaren, maar helaas.......
Volgende stap is dat mensen via duistere internet sites antivirale middelen gaan kopen die misschien helemaal niet zijn wat er op het doosje staat (medicijnen via internet kopen is vragen om oplichterij) en nog erger, mensen zullen het preventief gaan nemen en ziek worden van de bijwerkingen.