Heb vandaag wel 3 kwartier gewandeld met hond(flink doorgestapt, geen sukkeltempo) en hard gelopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoriienRN schreef:Heb ipv de melk met kellogos 3 koekjes liga continu en strasn een snele jelle
Pashon schreef:morgen!
Vandaag beginnen we weer met frisse moed
O: zit nu aan 2 bammetjes met kaas en 2 glazen melk
t: nog onbekend ben niet thuis dus zal er wel bij inschieten
L: denk een kleine salade (sla, komkommer, tomaat, ei) met misschien een knoflookdressing klein beetje natuurlijk
t: als ik dan thuis ben, fruit.
a: nog onbekend. denk een bakje yoghurt met vers fruit erin.
Noppert schreef:[ Op 3 koekjes Liga continu kun jij echt niet je verbrandingsmotortje laten branden tot 12.00 uur.
hermlein1989 schreef:oei pashon jij eet wel weinig.. vooral als lunch ( dat gaat nog redelijk), maar alleen een bakje yoghurt met vers fruit als avondete is wel heel weinig.
MamaMiesje schreef:Noppert schreef:[ Op 3 koekjes Liga continu kun jij echt niet je verbrandingsmotortje laten branden tot 12.00 uur.
Maar Noppert, in mijn geval is het zo dat ik een 'pauze' heb om 10:00 --> ik zit in het onderwijs en dan eet ik met de leerlingen fuit en/of een boterham en drinken we wat. Dus als je niet van de grote ontbijten bent, dan vind ik dat je bij wijze van spreke je 2e helft van je ontbijt best om 10:00 kunt doen
Noppert schreef:daniella74 schreef:Ik heb net een waldkorn boterham met jam op en 2 plakjes ontbijtkoek. Hopelijk eet ik dan met de lunch iets minder als ik niet zo uitgehongerd ben als ik in de rij sta.
Eigenlijk hoop ik dat je minimaal hetzelfde eet als lunch, want je ontbijt is wel erg karig