liiisette schreef:missblondie schreef:In zo'n filmpje hadden ze het over 130 per prik!
ja dat klopt
€375,- totaal, dus €125,- per prik, om precies te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passowa schreef:ik heb alle prikjes gehad![]()
al heeft dat vr mij niet zoveel effect meer, want heb al jaren een vriend
maar het had nog andere voordelen volgens m'n gynaecoloog dus heb haar advies gevolgd
jeslivito schreef:Passowa schreef:ik heb alle prikjes gehad![]()
al heeft dat vr mij niet zoveel effect meer, want heb al jaren een vriend
maar het had nog andere voordelen volgens m'n gynaecoloog dus heb haar advies gevolgd
deden ze ook zeer?![]()
ik ben zoooooooooo bang voor spuiten.
schijt m zelfs al als mn veearts met een spuit aankomt voor mn paard!
maar het gaat gelukkig steeds beter !
heb 2 week geleden nog een spuit+naald vastgehouden , dus misschien ben ik nu over mn angst heen , en kan ik gewoon veilig mn prikken halen , zonder de mensen voorrot te schelden
MyHorseGirl schreef:Ik heb een oproep gehad van de HA. Mn ma wil heel graag dat ik 'm ga halen, opzich wil ik het ook wel, ik bedoel, een enting tegen baarmoederhalskanker als je de kans krijgt, moet je hem nemen.. Maar laat ik nou een ENORME angst hebben voor prikken. Het liefst ga ik hem dus niet halen. Alleen al als ik een prik zie, ga ik al half van mn stokje.. Dus ik weet het nog niet..
Nu ik zo lees, hoeveel prikken moetje dan in totaal? Als het er 1 is wil ik nog overwegen.. Maar meer.. nee dat wordt 'm nietvoor mij..
houvanponies schreef:Heb zo´n brief gehad van de GGD, en ik denk dat ik de prik ga halen! Want echt kwaad kan het niet, en liever 1 prikje als 1 keertje ziek zijn zeg maar (het klinkt nu wel heet zacht uit gedrukt niet zo bedoelt).
Maar de bijwerkingen schijnen niet zo erg te zijn heb ik begrepen, klopt dat?
zwieke schreef:Volgens mijn dokter helpt het echt en is het de laatste tijd zeer goed bevonden
Nicolletje schreef:faye je hebt helemaal gelijk!zwieke schreef:Volgens mijn dokter helpt het echt en is het de laatste tijd zeer goed bevonden
Ik snap dit niet he. Hoe kunnen ze dat nou wetenHet duurt minstens 15 jaar om bmhk te ontwikkelen. Dit medicijn is pas een jaar of 5 in onderzoek. De generatie die net een prikje heeft gehad staat letterlijk nog in de kinderschoenen.
Ze weten nog helemaal niet, of het bmhk voorkomt.
Er zegt ook iemand: jaaa maar als je 'm niet haalt en je krijgt het, dan ben je mooi genaaid. Ik vind dat erg, zulke bangmakerij.
Corelli schreef:Geld, geld, geld!
KsVrPy schreef:Ja ik ga ook wel. Moet tenslotte van mijn ouders.
En ik vind het geen kwaad kunnen, ik heb toch nog geen sex gehad.
KsVrPy schreef:Ja tuurlijk. Ze gaan al die meisjes een prik geven als er kans is op verlamming. Ik neem aan dat die kans dan heeeeel klein is.
En ik ga dit hele topic niet doorlezen. Ik ga hem gewoon halen, klaar.