Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benita schreef:Verschrikkelijk, wat een schok. Net als iedereen zit ik dit bericht met tranen over mijn wangen te schrijven. Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Een vraag aan bokt, kunnen al haar berichten bewaard blijven zodat haar zoontje als hij oud genoeg is kan nalezen wat zijn moeder heeft geschreven? Je kunt uit de berichten van iemand al veel te weten komen over iemand. Hij kan dan zijn moeder een beetje leren kennen aan de hand van haar berichten. Hij kan dan ook lezen hoeveel ze van hem hield en hoe gewenst hij was.
Citaat:bloemstuk voor barco ( eva)
- Lindy1982
- Sammy1
- trisca
- Avaluna
- Nikka
- Angelique
- Yolien
- Marlies85
- Armaris
- Sabje1985
- Liezel1
- eydis
- haflingertje
- ikdoemaarwat
- Lizz
-Winsel
-Nanka
-0maris0
- Suzanne F.
-Garny95
- Tallechie
- Stephanie87
-Sanne
- Sirus
- Thirza
- Freya
-Ylana
Benita schreef:Verschrikkelijk, wat een schok. Net als iedereen zit ik dit bericht met tranen over mijn wangen te schrijven. Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Een vraag aan bokt, kunnen al haar berichten bewaard blijven zodat haar zoontje als hij oud genoeg is kan nalezen wat zijn moeder heeft geschreven? Je kunt uit de berichten van iemand al veel te weten komen over iemand. Hij kan dan zijn moeder een beetje leren kennen aan de hand van haar berichten. Hij kan dan ook lezen hoeveel ze van hem hield en hoe gewenst hij was.
Ivan schreef:Ik kon Eva (van manege de Gagel) als een lieve vrolijke meid
het gaat al 2 dagen niet uit m'n kop
Hier zijn geen woorden voor...wat is het leven toch soms oneerlijk
Ik wens haar Familie en bekenden heel veel sterkte
Het doet je des te meer beseffen dat we moeten genieten
van de kleine dingen om ons heen.....