Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Neurologisch:
Tintelingen, doof gevoel, brandend gevoel in armen, benen, handen en/of voeten, zenuwpijn, op "watten" lopen, uitvalsverschijnselen
Concentratiestoornissen, geheugenproblemen
Afasie: niet op de juiste woorden kunnen komen, verkeerde woorden gebruiken, verspreken
Aaxie: onverklaarbaar vallen, of ergens tegen aan lopen, verlies van positiegevoel, onhandig zijn, dingen uit je handen laten vallen, dingen omgooien, struikelen, moeilijk lopen
Psychisch:
Depressie, dementie, nervositeit, psychose, paranoia, geïrriteerdheid, prikkelbaarheid, verwardheid, gedragsveranderingen
Overig:
Spierpijn en krachtsverlies
Glossitis (ontstoken tong), branderige, pijnlijke of prikkelende tong, gevoelige mond
Vermoeidheid, slaperigheid, zwakte
Misselijkheid, verlies van eetlust, gewichtsverlies
Menstruatieklachten, zoals uitblijven menstruatie , hevige menstruatie, te lange menstruatie, verergerde menstruatiepijn
Gewrichtsklachten
Kortademigheid, benauwdheid, hartkloppingen
Duizeligheid
Bleekheid van de huid
Het koud hebben
Impotentie
Onvruchtbaarheid
Haaruitval
Veranderingen in gezichtsveld, wazig zien
Darmklachten
Incontinentie en/of vaak plassen
Hoofdpijn
Ik ben al een paar jaar vegetarisch, eet ook geen vis.. Dus misschien dat het daar mee te maken heeft. Ik ben pas wel naar de HA geweest om bloed te laten prikken vanwege mijn uitblijvende menstruatie (nou al anderhalf jaar, maar dat is gebeurd toen ik stopte met d epil). Alleen uit de uitlsag was alles goed! Ik heb alleen niet apart gevraagd om eventueel vitamine B12 tekort. Ik denk dat ik zo maar even bel, om dat nog eens te vragen.
marleen_usar schreef:Maaaike heb je dat ergens geleerd of is het je vak?
!
Dus nu laat ik ze weer zetten. Hetzij door een vriendin die verpleegkundige is, hetzij bij de assistente. En als ik merk dat ik het echt nodig heb, zet ik er af en toe zelf een. Maar elke maand zelf prikken verdroegen mijn bovenbeenspieren gewoon niet, maar dat is meer een afwijking van mijn spieren.marleen_usar schreef:O ik was al bang dat het niks deed, ze vertelde namelijk dat je gelijk iets kon merken.Dus ik wacht geduldig af.