Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal maar niet meer updaten dus

En ga zowiezo 2 keer per week naar de sportschool, maar probeer 3 of 4
Gister BBB gedaan en nu net terug van Tae Bo, eerste keer en beviel goed
Alleen is op dezelfde avond als Conditietraining, dus denk dat ik dat om de week ga doen
en onder de grill......
Maar probeer nu voor gezonde dingen te kiezen
Dus ipv een koek 's middags een eierkoek en 's avonds ipv chips een rijstwafel met honing of een handje japanse mix. Op brood kipfilet of slankie 20+ smeerkaas oid. Volkoren brood ipv witte bolletjes. Magere yoghurt ipv chocopudding
Scheelt allemaal al zooooveel in calorien
En een pizza op zn tijd gaat er evengoed wel in
Vorige week jarig geweest en ook lekker taart en chips zitten eten
Afgelopen weekend bij een vriendin geweest en lekker naar de Mac enzo
Maar die dingen moeten ook kunnen imo
Anders hou je het niet vol
Ik niet iig

Ik lijn niet, let wel een beetje op, ook niet heel streng. Ik beweeg veel meer. Het hardlopen gaat echt supergoed. Vandaan 20 - 15 minuten gerend en conditioneel kan ik het makkelijk aan. Ik moet opletten op mijn voet, blessure aan gehad, dus ik wil niet te veel inene extra gaan doen.

Yamcha schreef:komkommer gegeten, maar dat is te weinig, moet er iets bij hebben wat vult, maar niet calorie-rijk is (iemand ideeën? noten lust ik écht niet en brood heb ik dan al genoeg gehad), wil echt het snoepen voorkomen, maar niet eten kan ik echt niet. Ik eet liever 6 keer op een dag, maar ik moet echt eten.
Dus iemand tips?ik heb standaard rijstwafels liggen, wel even opletten ivm eventueel zout en suiker toevoegingen
verder worteltjes, drinkbouillon, ermm...tomaat en komkommer komt hier ook veel voor in het snack patroon
magere yoghurt of kwark met fruit erdoor...
maar ok wel eens een beschuitje met choco hagelslag (puur en suikervrij)
of als ik echt een brute snackbui heb maak ik wel eens pita pizza, pitabroodje doormidden snijden, beleggen met tomaat en wat kaas en eventueel wat ander groenvoer en dan even afbakken in de oven
Rauwkost vind ik heerlijk, vis en kip zijn lekker, tomaten geweldig, bananen lekker, mango en avocado lekker, groente lekker, bruine rijst en volkoren produkten ook erg lekker, rood vlees ook lekkerHelaas vind ik ham en mayo ook lekker en witbrood ook
en patat (al valt dat wel mee) maar pizza vind ik gewéldig, maar helemaal niet goed vrees ik
patat 1 keer per 1 a 2 weken uit de oven,
pizza maak ik ook zelf met en volkorenbodem (ook zelfmaak) met daarop lekker groenten en net genoeg magere kaas, of mozzarella met bassilicum en rucola, en natuurlijk tomaat![]()
Noten niet lekker, koekjes ook niet (blegh) peulvruchten ook niet erg lekker, behalve peultjes zelf, en appels ook lekker, maar wel met suiker en kaneel, en dat mag weer niet.appeltjes, je kunt ook appeltjes zoeken die heel zoet zijn van zichzelf zodat de suiker niet direct nodig is ? ik pak ook wel eens ananas uit blijk, op sap
Weten jullie manieren om vlees klaar te maken zonder vet? (zal een hoop calorieën schelen denk)
En een gezonde vervanger voor margarine (maar halvarine vind ik niet lekker) zoek ik ookgrillpan met een hele goede anti aanbak laag , of een antiaanbak velletje, (zo een herbruikbaar ding) gebruiken , te vinden bij de blokker
Vind dit een goed topic, fijn al die steun, heb het echt even nodig

) overal toegevoegde suikers, en zout, en de rest van alle rommel.....
Antheman schreef:Yamcha schreef:You go girl
Ik was ook bang voor een vroege dood van het topic, heb het maar weer nieuw leven ingeblazen
Jaja![]()
Wat doe jij aan bewegen?
en ik fiets daar naar toe. Best goed, toch?
ben zelfs aangekomen volgens de weegschaal!
Antheman schreef:Yamcha schreef:Mijn instructrice zegt idd dat het wel 2 maanden kan duren voor je begint met afvallen
Wendy: gezonde keuzes hoor, zo doe ik het ook, werkt prima
Hier wil ik toch even op terugkomen.
Bedoel je dit als je alleen meer beweegt? En waarom duurt het zo lang?