Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Toch vind ik het knap hoe velen van jullie ermee omgaan en toch proberen eruit te halen wat erin zit.
Ik al heb ik een andere "stempel" dan ME, ik herken me heel erg in jullie.
Ik heb in ieder geval voor allemaal allemaal heel veel respect omdat ik weet hoe het is om met zoiets "onzichtbaars" te moeten leven.
Morgen ga ik naar een hele goede paranormale megnetiseur (vrouw).
Ben ooit in het verleden al wel vaker bij haar geweest en dat was toen goed voor me.
Ik ben benieuwd wat haar bevinden zijn.
Herkennen jullie bijvoorbeeld ook dingen als , je denkt lekker te gaan douchen en dat is ook lekker, tot het moment dat je klaar ben en weer op de stoel ploft en het gevoel hebt de marathon gelopen te hebben, trillende handen etc.
Of dat je moeilijk warm eten kunt verdragen bepaalde tijden?
Dat het je dan steeds opbreekt ook al is het nog zo licht verteerbaar?

Onassa schreef:Morgen ga ik naar een hele goede paranormale megnetiseur (vrouw).
Ben ooit in het verleden al wel vaker bij haar geweest en dat was toen goed voor me.
Ik ben benieuwd wat haar bevinden zijn.
Herkennen jullie bijvoorbeeld ook dingen als , je denkt lekker te gaan douchen en dat is ook lekker, tot het moment dat je klaar ben en weer op de stoel ploft en het gevoel hebt de marathon gelopen te hebben, trillende handen etc.
Of dat je moeilijk warm eten kunt verdragen bepaalde tijden?
Dat het je dan steeds opbreekt ook al is het nog zo licht verteerbaar?

En als ik het niet koud heb 's zomers, dan zit ik onder de warmte-allergie dus daar word ik ook niet zo happy van.
Sinds dat voorval heb ik derest van de zomer met 50 gesmeerd.
)
)
Verder wil ik later wel graag kinderen, maar vraag me echt af hoe ik dit vol moet gaan houden.. Volgens mij kosten kinderen aardig veel energie.