het condoom

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: het condoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:43

chipieke schreef:
ok, start shooting me Clown Maar ik vind seks met een condoom beter (en misschien zelfs iets lekkerder) omdat ik echt als de dood ben voor een zwangerschap. Ben nu meer dan vier jaar samen met mijn vriend en heb wel al seks zonder condoom gehad, én ik slik de pil, maar vind de seks gewoon beter mét condoom, zodat ik me zeker geen zorgen hoef te maken om een eventuele zwangerschap.

Dus @Broccoli, je bent niet alleen Haha! Seks zonder condoom maakt voor mij echt geen verschil. Hangt ook af wat voor condooms je neemt, bij ons zijn het meestal van die ultralichte die je het 'normale' gevoel geven zonder condoom dus.

Ik ben blij met mijn normaal geschapen vriend Haha! Meer is zeker niet nodig Knipoog

Nou ik ben blij dat ik niet de enigste ben die seks met condoom beter vindt!!
Wij hadden ook van die dunnetjes Knipoog
(we zijn inmiddels uit elkaar...)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:45

_Tivoli_ schreef:
Waarom wij het niet ook met condoom doen?
Nou, hard gezegt,mijn vriend is te ruim geschapen.
We hebben destijds alles geprobeerd,ja,ook de XL's.
Op de één of andere manier kán het gewoon niet,
we hebben eens gehad dat er drie op een avond knapten,nog voor hij er goed en wel om zat.
Het doet pijn bij mijn vriend,het knelt ook.
En op een gegeven moment ga je met tegenzin beginnen,zie je op tegen het moment dat je weer een half uur met drie condooms moet prutsen.
Om het vervolgens dan maar op te geven.

Dáárom hebben wij ons allebei laten testen,en zijn het zonder condoom gaan doen.
Ik wil nu van de pil af,omdat ik me er niet meer in kan vinden.
Er worden nu andere oplossingen gezocht,maar een condoom willen wij nooit meer.
(nou moet ik ook zeggen dat we al 5 jaar hebben en beiden maar 1 andere 'relatie' hebben gehad.)

Ik vind wel dat meisjes -en jongens- die elke week een andere bedpartner hebben,er verstandig aan doen om zo'n ding te gebruiken.
Maar ik vind niet dat je van elk mens kan verwachten dat ze ook een condoom gebruiken bij een lange relatie met kinderen,zonder SOA's of andere nare dingen...Het is toch niet verplicht om je hele leven condooms te gebruiken? Verward

Wow. Ik wist niet dat een condoom te klein kon zijn.
Halleluja. Dan is ie ehm... wel erg... groot. Bloos
Maar kijk, jullie hebben je tenminste laten testen. Vind ik dan toch ook weer een ander verhaal dan lukraak zonder condoom te gaan vrijen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:47

Nou dat is het gekke,hij is wel groot,maar niet abnormaal gigantisch ofzo. Je moet niet denken aan 25 cm ofzo Clown
Maargoed,ik vind het goed zo,een condoom is voor ons iets negatiefs geworden,en daarom zoeken wij ook naar een andere oplossing voor de pil. (we hebben namelijk een prachtige dochter rondlopen ondanks trouw pilgebruik ROFL )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:40

Ow wat grappig, mijn vriend en ik hebben dat ook! Dachten we leuk zo'n funpakket te kopen, paste helemaal niks. Ook de XL maten niet!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:47

Een winkel condooms op maat gemaakt, ik zie een gat in de markt Clown .

Ik kan me in zo'n geval(net als niet tegen latex kunnen waardoor drie keer zo duur) wel voorstellen dat het niet zo goed werkt. Daarom is de test dus uitgevonden, heel even een kleine moeite en je kan -vrijwel helemaal-zorgeloos zonder. Ook als je gewoon een condoom niet lekker vindt (bij mij was het in het begin ook heel erg antisexy en een gesukkel, maar oefening baart kunst Haha! ), kan je even een soatest laten doen en ze dan weglaten.
Een pil alleen is wel niet altijd betrouwbaar om zwangerschappen tegen te gaan. Als je écht niet zwanger wilt worden kun je imo dan ook misschien voor de zekerheid uitkijken naar nog een alternatieve anticonceptie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:49

Of voor het zingen de kerk uit Haha!

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:52

ik slik al jaren de pil en heb al jaren een vaste vriend en hou het gewoon bij de pil
als je geen vaste relatie hebt ben ik ook voor condooms Tong uitsteken

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:53

Bij goed pilgebruik is de kans op een zwangerschap op jaarbasis 0,1%, dus 1 op de 1000 vrouwen. (Bij een sterilisatie is de kans 0,1 tot 0,2%.) In principe dus nihil, vraag me ook af of de cijfers wel kloppen als je ziet hoeveel vrouwen er door de pil heen zwanger worden.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:54

sibbe schreef:
ik slik al jaren de pil en heb al jaren een vaste vriend en hou het gewoon bij de pil
als je geen vaste relatie hebt ben ik ook voor condooms Tong uitsteken

Helemaal mee eens, afgelopen week toen moest ik ongesteld worden(wel vaste sexpartner overigens, normaal doen we ook zonder, vind condooms 3x niks), maar voor de zekerheid toch maar een condoom erbij, wat een geklungel zeg niet normaal en er scheurden er 2 achter elkaar, noujah dan maar niet hoor Bloos Ik vertrouw misschien onterecht op de nuvaring Knipoog

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:58

Joolien schreef:

Ik hoop echt dat dit een grapje was..

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:06

Ook voor ons geen condoom....
We vinden die dingen echt onhandig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:09

xKatleentjex schreef:
Joolien schreef:

Ik hoop echt dat dit een grapje was..

jup Knipoog

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:51

Ik schrok er ook van hoe nongelant ermee omgegaan werd. Sowieso word er over sex wel heel makkelijk gedacht. Als ik hoor dat een meisje van 13 met 3 jongens het gedaan heeft (1tje was een vriendje, met eentje was zij vreemdgegaan , en eentje die er na kwam.) En dan ook nog alle 3 zonder condoom, want ze was toch nog niet ongesteld geworden, nadat ze ongesteld geworden was ook nog gewoon. Ik schrik hier echt van. Ook van sommige opmerkingen van anderen hier, gewoon one night standers zonder condoom, dan denk ik hoe haal je het in je hoofd! Ik bedoel je kindewrwens kán in duigen vallen. Dat heb je er toch niet voorover. Ben ik dan zo enorm preuts/ouderwets?
Ik ben 16 jaar, heb meerdere vriendjes gehad. Heb gewoon nog geen sex gehad. Niet omdat ik er niet aan toe ben, maar omdat ik wil wachten op een speciaal iemand. En ik wil dat ik er leuk aan terug kan denken. En dan zeker veilig! Liever dubbel zo veilig; dus pil en condoom.
Ik ben nu nog niet aan de pil, maar zodra het 'officieel' wat is met mijn -nogniet-vriendje, is dat wel de bedoeling. Omdat ik bij hem het gevoel heb dat het goed zit, en dat hij speciaal is. En nee, na een week nadat ht officieel is bespring ik hem niet. Ik wacht wel 3 maand. En als het hem echt om mij gaat, dan wacht hij net zolang totdat ik het wel wil. Zo niet, dan zeg ik hem gedag. Hoe leuk ik hem dan ook mag vinden. In mijn ogen is dit normaal..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:47

Broccoli schreef:
Ik vraag me altijd af wat de reden is dat je het zonder condoom wil gaan doen.
Mijn vriend en ik hadden er helemaal geen problemen mee om met condoom te vrijen. We waren allebei bang voor evt zwangerschap. Ik slikte de pil en we vreeën met condoom, maar dat zorgt er wel voor dat je je niet druk hoeft te maken verder. Tijdens het vrijen en daarna hoefden we niet bezig te zijn met zwangerschap omdat de kans zo goed als uitgesloten was.

ik vind t niet eens lekker zonder, dan moet je gelijk naar de plee rennen om alles eruit te halen Misselijk

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:10

xDramaQueen schreef:
Broccoli schreef:
Ik vraag me altijd af wat de reden is dat je het zonder condoom wil gaan doen.
Mijn vriend en ik hadden er helemaal geen problemen mee om met condoom te vrijen. We waren allebei bang voor evt zwangerschap. Ik slikte de pil en we vreeën met condoom, maar dat zorgt er wel voor dat je je niet druk hoeft te maken verder. Tijdens het vrijen en daarna hoefden we niet bezig te zijn met zwangerschap omdat de kans zo goed als uitgesloten was.

ik vind t niet eens lekker zonder, dan moet je gelijk naar de plee rennen om alles eruit te halen Misselijk

Ja, smerig!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:23

tenminste, weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik wil na de wip altijd ff na kroelen met me ventje Haha! het stoort me dan ook onwijs als je ineens iets voelt lopen downunder Huilen van het lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:24

xDramaQueen schreef:
tenminste, weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik wil na de wip altijd ff na kroelen met me ventje Haha! het stoort me dan ook onwijs als je ineens iets voelt lopen downunder Huilen van het lachen

Haha, sorry, maar je zegt het enorm grappig Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:26

Idd DQ, dat vind ik het grootste nadeel van zonder comdoom doen.. Voel me niet erg fris meer daarna

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:28

wil dan ook gelijk douchen en t duurt altijd eeuwen voordat al dat zaad eruit is, het gaat er zo snel in maar eruit Huilen van het lachen

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:44

xDramaQueen schreef:
wil dan ook gelijk douchen en t duurt altijd eeuwen voordat al dat zaad eruit is, het gaat er zo snel in maar eruit Huilen van het lachen

ROFL ROFL Huilen van het lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:02

xDramaQueen schreef:

ROFL Whoehaha die opmerkingen van jou! Huilen van het lachen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:12

haha, die opmerkingen... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:19

Schijnt ook nog is hartstikke ongezond voor je vagina te zijn, met de zuurgraad ofzo? Clown

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:20

shampoo enzo wel toch?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:22

Die latexgeur van condooms blijft ook altijd zo lang hangen Misselijk
Als ik 100% zeker ( en dan ook echt zerker, bijvoorbeeld na een bloedtest) weet dat mijn partner niks heeft, dan doe ik het gewoon zonder condoom en anders met. Knipoog