[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deesiej

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:14

RoosG schreef:
ik wil ook graag een tongpiercing, alleen mijn tante werkt niet mee( die verteld horror verhalen tegen mijn oma, en aangezien in daar nog wel woon, word het lastig) maar ik ben ook nog maar 14 en ik wil nog een neuspiercing en een navelpiercing...
mijn navelpiercing krijg ik met kerst(kan niet wachten) en mijn neuspiercing ergens volgend jaar.
ik heb hem al gehad, maar ik kreeg een dikke bult in mijn neus, dus dat werkte niet echt...
jammer want ik mis hem wel

Heey welkom bij de club!

Ik wil ook alle 3 deze piercings. Zodra ik 16 ben ga ik ze ook allemaal laten zetten Haha!
Ik heb ook al eens eerder een neuspiercing gehad, deze was alleen geschoten, nu ga ik hem laten piercen net als de rest.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:14

laten we die discussie maar niet voeren.
ieder zijn eigen mening.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:17

Anthea schreef:
En op je 16e weet je ineens wel wat je wilt, ben je verstandig en groeit je lichaam niet meer. Oke. ROFL ROFL

van mij mogen ze het gerust op 18 zetten Knipoog Tegen dan zou je in staat moeten zijn om zulke beslissingen te maken. Clown Thank god dat ik niet alles gedaan heb wat ik op mijn 14e wilde Clown Maar goed dat ik en mezelf kon beheersen en mijn moeder me wat temde zo nu en dan Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:18

@Deesiej
mijn neuspiercing was ook geschoten, goh wat heb ik daar een spijt vangehad zeg, het ging helemaal goed, maar na een jaar kreeg ik een bult. ik terug, zeggen ze ja daar kunnen wij niets aan doen...
dus toen heb ik hem er uit gehaalt, omdat ik geen andere eeh "sieraden" kon nemen..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:22

Ik heb steeds geluk gehad met al die geschoten gaatjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:37

pharagirlke schreef:
Anthea schreef:
En op je 16e weet je ineens wel wat je wilt, ben je verstandig en groeit je lichaam niet meer. Oke. ROFL ROFL

van mij mogen ze het gerust op 18 zetten Knipoog Tegen dan zou je in staat moeten zijn om zulke beslissingen te maken. Clown Thank god dat ik niet alles gedaan heb wat ik op mijn 14e wilde Clown Maar goed dat ik en mezelf kon beheersen en mijn moeder me wat temde zo nu en dan Knipoog

Nou, liever 18 dan 16, als je voor 'n navelpiercing toch ouder moet zijn dan 14. 14 en 16 scheelt niks..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:44

pharagirlke schreef:
een navelpiercing op veertien, zetten ze die dan uberhaupt? Verward Hier in de piercingshop is het vanaf 16 met toestemming van de ouders voor een navelpiercing (voor elke piercing behalve oorpiercings eigenlijk Verward)

fout, 12 jaar met toestemming van mama of papa, en vanaf 16 eigen controle over alles behalve intiem, die pas vanaf 18.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:47

ik ben dan nog veel erger, ik was nog maar puppie van net 12 toen ik me navel kreeg, 14 tragus, 16 2de navel en gelijk lip, 18 intiem.

mijn supersize probleem was mijn microdermal die gisteravond door mijn huid heen leek te steken (het pootje) maar kon het niet zien door de hoeveelheid pus. maar mandy kon niets zien, moet van de week nog even terug naar tom.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:52

Domme vraag hoor. Maar hoe zit zo'n MD dan precies?
Het klinkt in ieder geval helemaal niet fijn.

Leeftijd voor piercings.. 16 vind ik wel jong, maar goed. Je mag dan ook scooterrijden en alcoholdrinken, dus de overheid dicht je dan enig verstand toe. Helaas zie ik maar al te vaak het tegendeel, maar dat is wat anders.

Piercings zijn nog enigzins omkeerbaar, als je geen hele gekke dingen doet. Toch denk ik dat veel mensen hem zetten onder peer pressure, invloeden van buitenaf en zelf er niet zo over na denken.

Wat is de leeftijd voor tatoeages eigenlijk? 18 toch?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:53

Een MD zit met nog een voetstukje onder de huid vast, er steekt een schroefstukje uit de huid, en daar draai je de bovenkant aan vast.

Die van mij doen het nog goed Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:58

dus je hebt zoiets?

*
|
_

Maar dan aan elkaar? Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:58

HAHAH heel creatief. ROFL

Maar het klopt. Huilen van het lachen

Boh ik heb een disco muis. Het pijltje knippert de hele tijd. Scheve mond

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:59

En ik een zeer oor Huilen van het lachen
Zal hem zo nog eens schoonmaken met zout. Al die AH bacillen Huilen van het lachen

Een laptopmuis (zo'n vlakje) heeft toch zijn voordelen *LOL*

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:01

Moh ik moet mijn oor ook weer ens gaan schoonmaken. Een gaatje is opeens uit het niets gaan zeuren. Scheve mond

En het ligt niet eens aan het muis zelf zegmaar. Het pijltje op het beeldscherm flipt 'm. Huilen van het lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:02

Erop slaan helpt niet? Huilen van het lachen

ga mijn oor eens schoonmaken met zout, dan kan het nog mooi tot rust komen voor ik ga slapen Ja

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:03

Nee en er op zitten ook niet. Huilen van het lachen

Ik maak mijn oor ook altijd schoon voor ik ga slapen, anders is ie helemaal boos als ik wakker wordt. Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:18

Berdien schreef:
Domme vraag hoor. Maar hoe zit zo'n MD dan precies?
Het klinkt in ieder geval helemaal niet fijn.

Leeftijd voor piercings.. 16 vind ik wel jong, maar goed. Je mag dan ook scooterrijden en alcoholdrinken, dus de overheid dicht je dan enig verstand toe. Helaas zie ik maar al te vaak het tegendeel, maar dat is wat anders.

Piercings zijn nog enigzins omkeerbaar, als je geen hele gekke dingen doet. Toch denk ik dat veel mensen hem zetten onder peer pressure, invloeden van buitenaf en zelf er niet zo over na denken.

Wat is de leeftijd voor tatoeages eigenlijk? 18 toch?

tjah volgens de gg&gd mag je vanaf je 16de alles zelf bepalen, en al vanaf 12 jaar met je ouders.
Tattoo's is boven de 18 maar geen hond die zich daar aan houd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:21

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:
een navelpiercing op veertien, zetten ze die dan uberhaupt? Verward Hier in de piercingshop is het vanaf 16 met toestemming van de ouders voor een navelpiercing (voor elke piercing behalve oorpiercings eigenlijk Verward)

fout, 12 jaar met toestemming van mama of papa, en vanaf 16 eigen controle over alles behalve intiem, die pas vanaf 18.

Hier in de piercingsshops houden ze er een minimum leeftijd van 16 op na. Ik ben iig nog in geen een shop gekomen waar die regel er niet was. En heb er al aardig wat afgespeurd hier in Limburg. Ook mijn vriendin heb ik nog nooit over eentje horen spreken die niet de grens van 16 aan hield. Er is hier in Belgie (en in Nederland overigens ook) sprake om een wet te maken om ten eerste echt een wet te hebben over die leeftijdsgrens zodat er meer duidelijk komt en om de leeftijd aardig om hoog te schoppen. (18 jaar voor tatoeages en 16 voor piercings met toestemming van de ouders en 18 zonder toestemming.) Knipoog Ik zou die grens nog het liefste op 18 zien. De meeste secundaire scholen laten toch sowieso geen zichtbare piercings toe dus tenzij je van school wil vliegen kan je toch geen zichtbare laten zetten. (bij ons vloog je van school als ze hem zagen en je wilde hem niet uit doen.)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:25

Berdien schreef:
dus je hebt zoiets?

*
|
_

Maar dan aan elkaar? Huilen van het lachen

Zo ziet een dermal eruit.. dit is een die bij mij verwijderd is overigens.

Afbeelding

En volgens de GG&GD mag je genitale piercings vanaf 18 jaar laten zetten overigens.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:30

Goh, zulke strenge scholen, de middelbare scholen hier zijn naar mijn inzicht niet zo streng toch?!

DQ, hoe zetten ze die MD's? En wat zijn de risico's mbt uitgroeien e.d.? En zijn ze op elke denkbare plek mogelijk om te zetten? Sorry voor de vele vragen hoor, maar vind het zo moowj Knipoog

Mijn oortje voel ik helemaal niet Haha! Jullie heel veel suc6 met jullie oortjes Lachen

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:46

morgenvroeg laat ik een navelpiercing zetten.

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:51

Megamutsj schreef:
Foto!
Hoe gaat het eten en is het staafje al te lang?

Ik heb een foto gemaakt toen hij er net in zat, maar me computer wil hem niet uploaden Boos! Dus die hou je nog te goed Knipoog

Staaf je is me veel te lang, zit me vooral met praten enorm in de weg :S Mag ook niet te veel praten, maar dat is erg moeilijk voor mij. Verder kan ik mijn tong niet uitsteken en ik kan niet gapen, want dat doet pijn.
Eten gaat vrij goed, ik mag nu tenminste onbeschaamd vla, yoghurt en ijsjes eten Haha! Dat doe ik dan ook veel, hoewel ik vanavond boerenkool heb gegeten wat ook goed ging Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:53

Oh zo'n MD is dan weer helemaal niks voor mij Nagelbijten / Gniffelen
Verrassing he Haha!
Wel interessant om dat zo te zien.

Oor is gebaad met zouwater, schoon gekookt water, gewiebeld en droog gedept.
Braaf oor Haha!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:55

Haha met je 'wiebelen' Haha! Klinkt best tof!
Ik doe ook netjes wiebelen met t wattenstaafje tegen t tragusje Lachen

Oehw, zo'n md. vind ik wel weer errug gaaf, ookal ziet het er zo een beetje uhm vreemd uit int zakje Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:57

pharagirlke schreef:
Hier in de piercingsshops houden ze er een minimum leeftijd van 16 op na. Ik ben iig nog in geen een shop gekomen waar die regel er niet was. En heb er al aardig wat afgespeurd hier in Limburg. Ook mijn vriendin heb ik nog nooit over eentje horen spreken die niet de grens van 16 aan hield. Er is hier in Belgie (en in Nederland overigens ook) sprake om een wet te maken om ten eerste echt een wet te hebben over die leeftijdsgrens zodat er meer duidelijk komt en om de leeftijd aardig om hoog te schoppen. (18 jaar voor tatoeages en 16 voor piercings met toestemming van de ouders en 18 zonder toestemming.) Knipoog Ik zou die grens nog het liefste op 18 zien. De meeste secundaire scholen laten toch sowieso geen zichtbare piercings toe dus tenzij je van school wil vliegen kan je toch geen zichtbare laten zetten. (bij ons vloog je van school als ze hem zagen en je wilde hem niet uit doen.)

Kort samengevat, belgië en nederland zijn daar heel verschillend in, als je erop googled kom je ook bij de regels van de overheid blablabla etc.