Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:47

Nou veel zijn er volgens mij niet die die verantwoordelijkheid nemen hoor Nagelbijten / Gniffelen Mijn beide exen niet, de ene vanwege dat hij zelf al heel veel problemen heeft(maar bij deze als het zou gebeuren dan zou ik het gehouden hebben en zou hij van zijn ma op zijn flikker hebben gekregen als hij wegvluchtte Clown ) en de andere daar kwamen de kinderen later wel als het hem uitkwam Hamer

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:52

Zelfs volwassenen nemen die verantwoordelijkheid niet heb ik mogen ervaren Vork

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:56

watdanhe schreef:
`k zou me rot schrikken, OMG.. dat zou betekenen dat ik zwanger ben gewoorden van de lucht Knipoog

ja ik ook Huilen van het lachen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:04

MISTRAL94 schreef:

Conclusie: in hoeverre is het leeftijdsafhankelijk of je al dan niet je verantwoordelijkheid neemt? Knipoog

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:08

Ik zou denken..... schat wat is dit weer voor flauwe grap Nagelbijten / Gniffelen

Als dan blijkt dat vriendlief geen gemeen grapje met mij uitgehaald heeft zou ik het wegens gezondheidsreden moeten laten weghalen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:30

Sanniejj schreef:
watdanhe schreef:
`k zou me rot schrikken, OMG.. dat zou betekenen dat ik zwanger ben gewoorden van de lucht Knipoog

ja ik ook Huilen van het lachen

of van een vliegende lül, kan ook Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:46

paasei_ schreef:
Even vraagje tussen door; Hoe denken jullie dat jullie ouders zouden reageren? Boos? Blij? Clown

Die zouden flippen denk ik... M'n moeder zou niet weten wat ze moest en best kwaad zijn, en m'n vader zou heel erg kwaad worden denk ik. Maarja, zo'n reactie verwacht ik wel vaker over dingen en dan valt het heel erg mee. Als is dit natuurlijk wel iets groters. Clown

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:49

Ik zou heel hard weg gaan rennen zodat mijn moeder me niet te pakken krijgt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:52

Mijn moeder zou het stom van me vinden omdat ik het al zo druk heb met drie, maar als ik er blij mee zou zijn zou ze wel weer bijdraaien.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:55

Me flink achter mijn oren krabben, want dan is er blijkbaar iets gebeurd waar ik niets vanaf wist Huilen van het lachen

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:01

plat op plat vult geen gat Haha!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:05

Heel erg schrikken, en daarna bedenken hoe ik dit nu weer uit ga leggen... Maar ik zou het wel houden...En denk maar niet dat je niet zomaar zwanger kunt worden, ik ben 16, en slik de pil elke avond, en slik hem door, en toch ben ik zwanger geweest, wat uit liep op een miskraam maar toch.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:05

Ik zou gestrekt gaan denk ik Nagelbijten / Gniffelen
En als ik niet gestrekt zou gaan, dan gaat mijn moeder wel gestrekt hahah Tong uitsteken
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen... ligt eraan wat het advies is van het ziekenhuis gezien mijn huidige gezondheidstoestand Nagelbijten / Gniffelen Want ik kan mij niet voorstellen dat zwanger zijn een goed idee is als jezelf ziek bent Nagelbijten / Gniffelen

En ik zou mij zorgen maken over de studie... dus hmm lastig. en ik woon nog bij mijn ouders thuis. dus ik weet niet of ik hen moet opzadelen met een kind in huis (ze zijn beide al boven de 65 namelijk)

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:07

heel erg schrikken.. ben sinds kort aan de pil dus hoop dat het nu nog lang niet gebeurt, ben namelijk pas 14 geworden Clown
ohja, mijn vriendin vroeg het laatst ook aan mij ; jas, wat zal jij doen als je zwanger was? toen antwoordde ik, ik zou het eigenlijk niet weten eerst met een aantal mensen dr heel goed over praten Lachen.

nuldertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:15

Dan zou ik denken: "hee! onbevlekte ontvangenis bestaat nog steeds!"

Dat is nog eens megaan met de tijd Knipoog

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:18

Dat gaat nogal moeilijk als je geen vrouw bent Huilen van het lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:20

Juul schreef:
Even vraagje tussen door; Hoe denken jullie dat jullie ouders zouden reageren? Boos? Blij? Clown

Ze zouden wel schrikken maar me vooral steunen ze zouden echt niet willen dat ik arbortus doe.
We hebben het hier thuis veel over mijn ouders zouden zich 200% in zetten zodat ik dit kind goed zou kunnen opvoeden.
Heb gewoon lieve ouders daar in Tong uitsteken Vork

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:25

Mijn ouders stonden beide te huilen van blijdschap net zoals mijn schoonouders.. Mijn moeder komt zo om mee te gaan naar de verloskundige Haha! Nog 29 dagen en dan mag de kleine komen Tong uitsteken

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:46

Blue_Eyes schreef:
MISTRAL94 schreef:

Conclusie: in hoeverre is het leeftijdsafhankelijk of je al dan niet je verantwoordelijkheid neemt? Knipoog

Precies!

Mijn moeder was overigens niet erg blij toen ik het vertelde, achteraf snap ik het wel omdat zij al lang geschoten had wat voor vent het was.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:17

mijn moeder zou het denk ik wel erg leuk vinden als ik nu zwanger zou zijn,ze wil graag oma worden,haha.
mijn vader zou wat pruttelen,maar ook blij zijn.

maargoed het zou een wonder zijn als ik nu zwanger was Tong uitsteken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:25

Mijn moeder zei laatst zelfs dat als ik het in mijn hoofd haalde nog een keer zwanger te worden, ze me terugschopt naar mn ex. Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:53

Haha nou mijn moeder heeft net een studie afgerond en al laten weten dat ze meer tijd heeft. Mijn vader zou het misschien ook wel leuk vinden. Maar persoonlijk vind ik het zelf nog veel te vroeg! Heb dan wel financiele zekerheid, een huisje, vaste vriend en een hbo opleiding. Maar ben er echt nog niet aan toe. Maar stel het gebeurd (tja je weet maar nooit) dan zou ik het ook niet weg laten halen. Dan zou ons leven gewoon veranderen. En zouden we niet voor 2 jaar naar Curacao gaan (dat is nu door medische redenen ook nog niet eens zeker maar dan helemaal niet Haha!) Verder zou het zeker een keizersnee worden aangezien ik anders mijn darmen eruit pers Clown

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:39

Dacht er vandaag nog aan: " stel dat ik zwanger zou zijn " Nagelbijten / Gniffelen

we zouden ons rotschrikken denk ik (zijn net 3 maanden bij elkaar) maar het zou zeker blijven, mijn schoonmoeder zou vreselijk blij zijn, die wil heel graag oma worden en vraagt ons nu al steeds wanneer we gaan samenwonen Huilen van het lachen

Mijn moeder gaat zooooo niet blij zijn Huilen van het lachen die wil nog geen oma worden *LOL* maar als ze aan het idee gewend is vindt ze het harstikke leuk

ik vind wel dat er door sommige mensen kort door de bocht wordt gereageerd op de abortussen. Het is niet aan ons om te beoordelen of die mensen een makkelijke uitweg nemen of dat ze gewoon totaal (nog) niet in staat zijn om voor een kind te zorgen. Dat het alleen mag als je verkracht bent vind ik ook krom, dat kind kan er toch niks aan doen? 't is natuurlijk heel begrijpelijk dat je als vrouw zo'n kind niet wilt, maar dat dat de enige reden mag zijn om een abortus goed te keuren is echt raar. Er zijn genoeg vrouwen die het kind van de verkrachter wel hebben gehouden en er dolgelukkig mee zijn.

edit = typo
Laatst bijgewerkt door Dowski op 14-10-08 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:47

Vaak moeten ze ook wennen aan het idee, mijn mams was er absoluut niet blij mee (was 45 toen ze oma werd) maar toen ze eraan gewend was vond ze het toch wel erg leuk.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:50

wij hebben mijn moeder altijd geplaagd: "jij wordt voor je 50e oma"
daar hoeft ze gelukkig niet meer bang voor te zijn ROFL

en ik denk dat mijn moeders reactie wel mee zal vallen, zij kreeg namelijk echt een rotopmerking van haar moeder (je zal toch wel slimmer wezen?!) en dat heeft zo'n zeer gedaan dat ze dat mij niet aan zou doen, hoe niet-blij ze ook zou zijn Huilen van het lachen