Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Bedankt voor alle reacties!
Een half uur na mijn (enigzins paniekerige) berichtje gisteravond was de aanval gelukkig weer verdwenen, vanacht nog een kleine gehad, maar vanochtend was het dus weer bingo (das dus meteen ook het kenmerk van clusterhoofdpijn). Na lang wikken en wegen toch de neusspray maar gebruikt. Wonder boven wonder was binnen het kwartier de hoofdpijn weg!!! Wat een opluchting.
Helaas toch wel wat bijwerkingen, vooral het idee van me in een cocon bevinden. Schrik overal van, tijd gaat voorbij zonder dat ik het door heb, hoor door een watten deken heen, heb geen idee waar m'n armen en benen zich bevinden... Maar gelukkig al met al geenzins de bijwerkingen die ik van de maxalt heb gekregen. Wel is het zo dat ik naar bed ben gegaan en er nu dus pas weer uitkom. In bed dacht ik dat het wel weer redelijk ging, nu denk ik daar toch weer een klein beetje anders overMijn zintuigen doen hun werk toch nog niet echt optimaal, maar ach, nog steeds geen hoofdpijn
Denk alleen dat ik om injecties ga vragen, want die smaak is echt verschrikkelijk!!
Ik ga straks alleen voor de zekerheid maar wel met de bus naar fluiten, en stap maar niet in de auto![]()
Ontzettend bedankt voor alle bemoedigende berichtjes!
simodi schreef:Let er wel op dat je ze inneemt met veel water en niet direct ervoor of erna melkproducten gebruikt, die schijnen de werking te beinvloeden.
joyce2 schreef:Maar niemand nog voorbeelden van eten/drinken die een aanval afzwakken?
eroslover schreef:" simodi , Ik heb het andersom. Heb nu griep en eerst migraine.
En ik heb een betablokker voorgeschreven gekregen. Dat is propranolol
eroslover schreef:Nou het is goed gegaan zaterdag , na maxalt en een ibuprofen ging het beter. Heeft iemand trouwens tips om je medicijnen niet te vergeten te slikken , heb daar nog wel moeite mee.
Rody01 schreef:Ik heb er af en toe last van, dit jaar ong. 3 keer.
Ik heb het vooral met spanning en oververmoeid heid.
Krijgen jullie ook van die vlekken voor je ogen?
En dat je niet goed opzij kunt kijken ofzoiets?