@Solleke_Noah Ah gossie, snap dat je het moeilijk vindt!
@Floko oh wat heerlijk die lange slaapjes!
@mylittlejoy dat klinkt wel fijn zeg met de fietskar op vakantie. Wij hadden hier de slaapregressie van 3 maanden tot 4 maanden. Ze is nu 4 maanden en 1,5 week en ze slaapt weer stukken beter gelukkig.
@Marlis wat fijn dat Luca een makkelijke baby is! Veel succes weer met werken.
@Eske kan me voorstellen dat je dat pittig vind. Ik vond het ook echt heerlijk dat ik weer aan het werk mocht

Merk ook aan mezelf dat ik nu een veel leukere moeder ben. Naar wat voor iets ben je op zoek?
Wel lastig zeg die dutjes... Snap dat 7 kg heel de dag dragen niet zo fijn is.
@Adamootje ik schrok er ook van, maar ik hou gewoon dit schema aan:
https://www.borstvoeding.nl/afkolven-en ... -een-fles/Mila is 5,5 kg en drinkt vaak 7 à 8 keer op een dag. Dus 110 x 5,5 / 7 of 8 is 75 of 85 ml. Meestal zit er zo'n 90 in het flesje.
Op maandag en dinsdag werk ik dus thuis en is mijn vriend met Mila thuis, dus dan voed ik gewoon live en vaak dat ze dan 's middags een flesje krijgt als ze samen ergens heen gaan. Op woensdag gaat ze van 7.30 tot 16.30 naar m'n ouders en krijgt ze 4 flesjes daar. Dan merk ik wel echt aan d'r dat ze thuis op de borst afvliegt, dat vindt ze echt fijner drinken dan flesjes. Ze is ook echt zo'n type dat een halfuur aan de borst kan blijven tutten (en dat vond ik irritant voordat ik weer werkte, maar nu ik weer aan het werk ben vind ik dat toch fijne momentjes

)
Hier gaat het goed! Mila is een mega blije baby die naar iedereen lacht haha. Ons mam gaat met d'r babyzwemmen op de oppasdag en dat vindt ze ook geweldig. Oppasdagen gaan sowieso goed, ze heeft nog geen 1x gehuild daar (afkloppen). Afgelopen woensdag had ze 1,5 uur bij ons pap geslapen. Ze houdt sowieso van contactdutjes, dus heel fijn dat ze dat ook bij m'n ouders kan/doet.
En ik vind 3 dagen werken heerlijk, geeft me zoveel energie voor de rest van de week.