Samantha_ schreef:Misschien een reepje of krentenbol mee? Eet niet zo makkelijk maar dan wandel je even om het weg te krijgen.
Ik heb juist na zo’n run geen honger, terwijl je echt moet bij eten daarna. Benieuwd hoe dat na marathon is, kan me niet voorstellen dat ik dan geen honger heb.
Bijzonder. Ik heb na die trialrun van 22.5km gewoon echt 2 dagen enorme honger gehad. En dus ook dat ik 's nachts wakker werd van een maag die vond dat ik wat moest eten.
En dat terwijl ik gewoon weer ben gaan eten na die run, maar ik was zo'n vuilnisvat wat onverzadigbaar was.
Dus niet kunnen eten zou voor mij wel fijn zijn, haha.
Ik kon laatst mijn blokjes niet vinden dus heb marshmallows uit de kast getrokken. Ging ook wel prima alleen zat de laatste een beetje vastgeplakt aan mijn vest.
Maar kan me voorstellen dat suikers gewoon suikers zijn, dus dat het vooral belangrijk is dat je iéts binnen krijgt.
Dat geeft de mens hoop. Geen last gehad van mijn enkel, al besef ik me heel goed dat vooral zijwaartse bewegingen problematisch zijn en het herstel ook nog tijd nodig heeft, dus voorlopig niet te lang rennen en alleen op recht asfalt. Maar hopelijk gaat dit mijn enkel ook weer sterker maken in het herstelproces.

Dat vond ik een paar maanden terug een pittige, maar realistische uitdaging. Vorig jaar liep ik hem in 54:36 en was het de 2e keer dat ik 10 km liep en liep ik nog helemaal niet lang of regelmatig. Was leuk geweest om te zien wat een jaar veel rennen, inclusief 31 km en 36 km in juli en een meerdaagse in de Ardennen in mei, me heeft gebracht. Maar helaas pindakaas, enkel gaat voor, natuurlijk, anders wordt het komende jaar rennen niet zo leuk vrees ik.