Hier net terug van hardloop training. Naast techniek training en wat stukjes op duur tempo 7x 500 meter steeds sneller gelopen, laatste rondje ging met 4:30 / km
. Daar kreeg ik het wel warm van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

ik wou nog eens een rondje lopen dat ik alleen in daglicht loop want het eerste stuk is onverlicht langs het water en de tweede helft is onverlicht door ‘natuurgebied’. 
dus om niet elke vrije avond weg te zijn was het even zoeken. Voorheen liep ik ma-woe-vrij. Nu wordt het don-zat-ma. Varekaj schreef:Ik denk zo ergens aan puntje/rondetijd nummertje 5![]()
Ik voel me intussen ietsje beter en heb de moed helemaal teruggevonden! Zat alleen even wat in de knoei met de dagen waarop ik kan/wil lopen. Ik werk fulltime, heb 2x/week paardrijles en probeer tegelijk ook nog mijn vriend tevreden te houdendus om niet elke vrije avond weg te zijn was het even zoeken. Voorheen liep ik ma-woe-vrij. Nu wordt het don-zat-ma.
Dat maakt maandag lopen, dinsdag dressuurles, woensdag rust, donderdag lopen, vrijdag springles, zaterdag lopen en zondag rustdag/wedstrijddag/buitenrit met paard.
Hoe werken jullie aan looptechniek? Zijn er dingen waar je best op kan letten?
het was heerlijk. Onderweg nog een paar versnellingen gepakt, eerst 4* 30 seconden snel, een minuut rust en later nog 4* 100m snel, 100m rust. 

dus dat wordt helaas geen succes.